افراد بی خانمان flocked به پنساکولا را در مرکز شهر در طول اپیدمی شهرستان به دنبال راه حل های

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:21 AM EDT مارس 15 سال 2020برآورد تعداد افراد بی خانمان زندگی

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

برآورد تعداد افراد بی خانمان زندگی می کنند در داخل و اطراف مرکز شهر Pensacola سه برابر شده است و یا شاید حتی چهار برابر بیش از شش هفته گذشته در بخش های بزرگ به دلیل COVID-19.

مأموران اجرای قانون باور نمی آنها به تازگی بی خانمان به دلیل COVID-19 بلکه که آنها به سادگی نقل مکان به منطقه مرکز شهر و در پی این بیماری همه گیر.

این Pensacola اداره پلیس در حال حاضر دریافت شکایت در مورد "مطلق تعداد بی خانمان ها در Palafox خیابان" در نزدیکی صورت روزانه با توجه به PPD رئیس Tommi Lyter.

برای سال قبل به این بیماری همه گیر پلیس می دانست که حدود هشت تا 10 نفر بی خانمان زندگی می کردند و یا در نزدیکی مرکز شهر کشش از Palafox خیابان در هر زمان داده شده اما در طول هفته های اخیر تعداد زیادی از مردم در خواب unsheltered در مرکز شهر Pensacola به طور شبانه شروع به پریدن کرد به حدود 35 تا 40 افراد است.

"این ما را در یک وضعیت دشوار به عنوان اجرای قانون به دلیل آن است که یک عمل مجرمانه به بی خانمان. آن است که نه جنایی به خواب در خیابان" Lyter گفت. "ما در حال رفتن برای به اجرا درآوردن راه ما از آن است."

بی خانمانی در پنساکولا: شب زنده داری به یاد رکورد 38 افراد بی خانمان که درگذشت این سال در Escambia County

مرتبط با: U-تعداد بی خانمان منابع روز رایگان ارائه می دهد مواد غذایی, کوتاهی مو, نمایش

برای رسیدگی به وضعیت Lyter و یک گروه کاری مسئولان شهرستان برای اولین بار ملاقات نمود پنج شنبه به تعریف مشکلات اطراف بی خانمانی مرکز شهر اشفتگی فکری موقتی ممکن است راه حل ها و فهرست بخش خصوصی و سازمان هایی که به طور بالقوه می تواند تبدیل به منابع و شرکای آینده برای این شهرستان در تلاش برای کاهش جمعیت بی خانمان در مرکز شهر.

"ما نمی تواند افراد بی خانمان زندگی در پارک های شهر ما. اما یک راه حل دراز مدت نمی خواهد آمد از پلیس" Lyter گفت. "ما نیاز به یک برنامه ریزی برای تعامل با آنها را در راه معنی دار را احاطه کرده و آنها را با راه حل های معنی دار و آنها را از این چرخه است که آنها در حال زندگی است."

چرا بسیاری از مردم تا به طور ناگهانی?

در هفته های اخیر این شهر شنیده می شود بسیاری از شهروندان نگرانی های اطراف رو به رشد تعداد افراد بی خانمان تجمع در دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور پلازا در اطراف Plaza de Luna بنای یادبود و روی چمن در Veterans Memorial Park.

اما مقامات بر این باورند تعداد بسیار کمی از جدید افراد بی خانمان در مرکز شهر واقع جدید به این شهرستان است.

به جای اجرای قانون و رهبران شهر مانند شهر مدیر Keith ویلکینز گفت: افراد بی خانمان که در درجه اول زندگی در جای دیگر در پنساکولا را از آنجا نقل مکان کرد و نزدیک به مرکز شهر در طول coronavirus بیماری همه گیر.

دلایل خود را برای انجام این کار تصور می شود دو برابر شده است.

افراد بی خانمان در ابتدا رفت مرکز شهر به دلیل این است که در آن پا و ترافیک خودرو شد و باقی می ماند قوی Lyter گفت.

"با COVID-19 آنها در حال گرفتن آن مقدار که دلار شکل که آنها از panhandling," او گفت:. "وجود دارد کمتر از وسایل نقلیه در خیابان. ترافیک آهسته فوق العاده و مردم کمتر احتمال دارد به ارتباط برقرار کردن با آنها را به دلیل COVID-19. آنها نمی خواهید به رول کردن پنجره و تعامل با آنها است."

تقاطع ها مانند یک در Palafox و باغ خیابان نخست املاک و مستغلات برای panhandlers با توجه به تعداد اتومبیل که رانندگی را از طریق آنها.

بسیاری از کمتر سودآور تقاطع ها در سراسر Pensacola رها شده بودند توسط panhandlers هنگامی که دولت و کسب و کار خاموش شدن ناگهانی کاهش تعداد مسافران در این شهرستان با توجه به پلیس. در حالی که بسیاری از panhandlers نیست بی خانمان و بالعکس کسانی که واقعا بدون خانه هستند کسانی که نقل مکان کرد در مرکز شهر.

به عنوان مردم شروع به توجه بیشتر افراد بی خانمان در مرکز شهر بیشتر سازمان های خیریه آغاز شد با تمرکز بر مرکز شهر به عنوان یک محل برای توزیع وعده های غذایی رایگان. به نوبه خود, به خود جلب کرد که حتی بیشتر از افراد بی خانمان به منطقه مرکز شهر با توجه به هر دو Lyter و ویلکینز.

"آنچه اتفاق افتاده این است که به دلیل COVID است و در بسیاری از امور خیریه در شهرستان ها مردم هستند و تغذیه آنها را در اینجا در حال حاضر" ویلکینز گفت. "آنچه در آن انجام می شود — و ما صحبت کرد و به اسکله ماموریت نجات در این مورد دیروز — آن کشیده شده تا به افراد بی خانمان دور از اسکله ماموریت دور از آن سایر برنامه های پشتیبانی.

"اسکله ماموریت را متوقف کرده است در وعده ناهار چرا که آنها لازم نیست که هر کسی به اشتراک نمی," او اضافه شده است.

چه راه حل ؟

در هفته های اخیر PPD افسران دستگیر شده اند افراد بی خانمان برای مبارزه با مرکز شهر و برای یک سلاح سرد حادثه و افسران را اجرا شهرستان احکام مانند بودن در پارک های عمومی پس از ساعت نه شروع آتش سوزی در پارک Lyter گفت.

افسران اخیرا در پاسخ به Hawkshaw تالاب پارک یادبود بعد از یک گروه از افراد بی خانمان آغاز آتش اردوگاه وجود دارد یک شب.

اما پلیس نمی دستگیری یک فرد بی خانمان بودن خانمان Lyter گفت. بی خانمان بودن جرم نیست.

"ما نمی توانیم انتخابی اجرای قانون" Lyter گفت. "اگر شما نشان می دهد تا در پارک و تو یک خانواده با داشتن یک پیک نیک و شما جوانان دانشجو بیش از اینجا داشتن یک پیک نیک با بهره گیری از خود را دارد و کودکان و نوجوانان در حال اجرا در اطراف و وجود یک مرد با چمدان در خواب روی جعبه مقوایی آنها همه حق استفاده از پارک.

"و همه آنها در اصل با استفاده از آن را در همان راه" او ادامه داد. "این فقط اتفاق می افتد که این آقا بی خانمان است."

پلیس می تواند به توقف افراد بی خانمان — و هر کس دیگری بیش از حد — از خوابیدن در پارک های شهر در شب و از بین بردن خود را در, اما آنها نمی ممنوعیت افراد بی خانمان از مرکز شهر و یا در پارک ها طی عملیاتی در ساعت, چرا که هر کس حق دارد به همان حقوق.

این گروه به اشفتگی فکری موقتی راه حل شامل شهرستان معاون مدیر Kerrith نقب زن, مرکز شهر, بهبود, هیئت مدیره, مدیر اجرایی, Lissa Dees, پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیر برایان کوپر مسکن مدیر Marcie Whitaker, محله های مدیر لارنس پاول و معاون دادستان شهرستان ونسا مور.

در حالی که آنها راه رفتن دور با بتن و راه حل های آنها شروع به گفتگو در راه حل های ممکن که می تواند اجرا شود در آینده نزدیک به کمک Pensacola را بی خانمان جمعیت با توجه به شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن