چگونه تخلیه بیمارستان عمل در طول جنگ جهانی دوم | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 17 سال 2020در طول ماه های گذشته, رسانه های ارائه شده

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

در طول ماه های گذشته, رسانه های ارائه شده تعدادی از داستان های مربوط به مراقبت های بهداشتی برای جانبازان نظامی. داستان مطالب متنوع وجود دارد و در ادامه انتقادات از در دسترس بودن تخت بیمارستان و تاخیر که بسیاری از مردان و زنان دچار این که از حرفه ای پزشکی کمبود. قرار دادن تمرکز شدید بر روی این واقعا سزاوار خدمات محقق شده است و در عین حال تحصیل امروز مراقبت نیز بالا می برد یک فکر به بررسی چگونه برای مراقبت از نظامی (به خصوص ارتش) آغاز شد و به دنبال بازگشت به جنگ جهانی دوم به خصوص در اروپا.

به عنوان متحدان مبارزه راه خود را در سراسر آلمان پس از نبرد برآمدگی نسبتا جدید خدمات سلامت بود که در بازی و بسیاری از مردی که جان سالم به در زخم او را به خاطر آن برنامه وجود داشته است. بینندگان تلویزیون احتمالا باید شاهد یک تصویر از این برنامه از نظر خود را از تلویزیون نشان می دهد "مش." در سال 1945 از جمله مراقبت های ويژه وجود داشتند و آنها را نجات بسیاری از زندگی است. در سال 1945 این واحد نامیده می شدند تخلیه بیمارستان. آنها تاسیس شد و کار می کرد مثل این:

سه نفر از evacs مونتاژ شده بود و پرسنل آموزش دیده در شمال اردوگاه شلبی, می سی سی پی. آغاز آمد با تخصیص 10 پزشکان, پزشکی و جراحی به عنوان آموزش های فنی کادر. 10 ملحق شدند پنج پزشکی مدیریت افسران که به سرعت به حال یک دستیار که در زندگی غیر نظامی کار کرده بود یا در بیمارستان ها و یا شرکت های آماده مواد و تجهیزات که استاندارد مسائل مربوط به سلامت. از طریق یک ماه این گروه طراحی و توسعه برنامه های آموزشی برای تعادل 210 داوطلب خدمت سربازی مردان بودند که برای انجام بسیاری از وظایف متعارف بیمارستان.

► کجا عادلانه است ؟ داستان پشت چگونه Fairfield رانندگی کردم نام خود را

► روزولت شخصی با استفاده از بحران به تجمع امریکا در افسردگی

► اولین USS Pensacola که قربانی فشارهای سیاسی

پس از مونتاژ آینده ورود (که از یک گسترده ترکیبی از زمینه های از جمله 35 که اخیرا به دانش آموزان در دانشگاه ها) به دنبال دو هدف: در عمق آموزش در پایه اورژانس و نیاز به پرسنل به قدرت و توانایی انجام وظایف نظامی در این زمینه است. به عنوان کار پیشرفت, تست ارزیابی آورده واگذاری مردان: کسانی که واجد شرایط تبدیل کارکنان رادیولوژی و آزمایشگاهی و اداری توابع. دیگران گرفتند قابل توجه موتور, استخر, در حالی که دیگران فرستاده شدند آشپز و نانوا مدرسه.

آماده سازی انجام شده برای 90 روز در آن زمان این بیمارستان اضافه شده پرسنل پزشکی به علاوه 40 پرستاران ثبت نام شده. تعادل بیمارستان هفت ماه تمرین آماده سازی شامل زمینه تمرینات پشتوانه پیاده نظام بخش برای نبرد آماده است. در آن نبرد برآمدگی در حال پیشرفت بود در اروپا و تخلیه بیمارستان شد و با عجله خارج از کشور که در آن تجهیزات مونتاژ شد و واحد رفت و به عمل است.

یک تخلیه بیمارستان 400 تخت واحد حاوی تقریبا هر سرویس یک ممکن است در پیدا کردن معمولی جامعه نهاد. این evacs ثبت نام بخش بود رکورد حافظ و نقطه تریاژ مرتب سازی نبرد واردان است ، فیزیکی نصب setups برای چنین بیمارستان های وابسته بر مکان. که در آن مناسب, آنها ممکن است قرار داده شده است یک کارخانه و یا حتی حوزه علمیه. اکثر خدمات ارائه شده در چادر که در بیمارستان پرسنل آموزش دیده بودند به راست یا پایین به سرعت. این evac تا به حال قابلیت تنظیم خود الکتریک سرویس فقط در یک دقیقه (هر چند آب معمولا تا به حال آورده و کامیون و توزیع از طریق آنچه که به نام لیستر کیف). پس از عملیاتی بیمارستان را دریافت موارد را توسط آمبولانس یا در زمان بسیار قوی نبرد تماس با آنها ممکن است وارد کاروان انجام شده توسط هر ابزار مناسب.

در چادر موارد bedded بر تختخواب تاشو و "بخش خدمات" تحویل داده شد توسط پرستاران و دستیاران دومی مردان که بیشتر به طور کامل آموزش داده است. کار در خدمات (X-ray آزمایشگاهی) تحت نظارت مردان که تا به حال انجام شده مشابه توابع نظامی در اطراف. مواد غذایی خدمات انجام شده در توسط آماده سازی کارکنان و دستیاران. تقریبا در تمام موقعیت های این انجام شد به خوبی.

موارد دریافت شده در یک evac بیمارستان معمولا مراقبت قرار گرفته اند بیش از دو یا سه روز پس از آن از آنها منتقل به بزرگتر نیمه دائمی امکانات.

این evac بیمارستان در اروپا به عنوان مراقبت های فوری پشتیبان گیری به دستیار ایستگاه از طریق پایان جنگ و پس از آن آنها کمتر فعال ایستگاه بیمارستان اغلب مراقبت از آلمانی تلفات نیز هست. از طریق مقدار زیادی از زمان و از اواخر ژانویه تا اواسط آوریل evac بیمار سرشماری خواهد بود بین 60% و 80% هر چند در بار سنگین مانند نهایی راین عبور کامل 100% و بیشتر شده اند استفاده می شود.

به دنبال بازگشت پرونده نشان داد بسیار پایین مرگ و مير بيماران در evac واحد است. سوابق بیمار نشان داد بسیاری از مختلف پذیرش علل اعم از جزئی به بسیار شدید گلوله یا توپخانه آسیب به زمستان طاعون از سنگر ، بررسی در نهایی ختم بیمارستان و پرسنل خود را همه به نظر می رسید به توافق برسند که طرح راه اندازی, آموزش و همکاران روح قوی بوده است.

امروز تعداد کمی از جنگ جهانی دوم نظامی به دنبال VA مراقبت ممکن است آغاز کرده اند وضعیت خود را با یک evac تسهیلات. کسانی که تجربه شد اعتباری به آمادگی های نظامی است.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن