چگونه به مقابله تحت قرنطینه با توجه به Condoleezza Rice

وزیر امور خارجه سابق Condoleezza Rice در مورد راه هایی برای حفظ شخصی و سلامت روانی در طول قرنطینه اصرار آمریکا

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

وزیر امور خارجه سابق Condoleezza Rice در مورد راه هایی برای حفظ شخصی و سلامت روانی در طول قرنطینه اصرار آمریکایی ها برای همدردی با دولت در یک شنبه "پای بخاری چت" با استنفورد سلامت بهبود برنامه.

برنج که در خدمت به عنوان استنفورد را کشيش از سال 1993 تا 1999 نیز ستایش جوامع برای "نه در انتظار دولت" و در نظر گرفتن مسئولیت برای هر یک از دیگر ابراز امیدواری کرد که این شیوه ادامه در پست-همه گیر آینده.

"من همیشه می گفت قوی ترین رکن دموکراسی است که در واقع زمانی که فردی شهروندان مسئولیت های فردی شهروندان برای هر یک از دیگر" برنج گفت.

برنج خواست کسانی که با انتقاد از رهبران حکومت به درک در این زمان بحران.

"فقط سعی کنید برای انجام این کار به مدت پنج روز و شما را پیدا خواهد کرد که چگونه واقعا سخت است" برنج گفت. "من همچنین فکر می کنم که شما می توانید از خود بپرسید" آیا من انجام همه چیز را که من می توانید انجام دهید؟'"

مرور قرنطینه

گفتن مخاطبان در مورد یک روش او استفاده می شود برای دریافت از طریق لحظات به عنوان مشکل 9/11, برنج توصیف تجربه خود را در قرنطینه و ارائه راهنمایی در مورد چگونگی آب و هوا شرایط فعلی.

در آغاز قرنطینه برنج اعتراف کرد او خودش را تضعیف به عادات ناسالم.

"اولین روز من گرفتار خودم خوردن چیپس و سپس چیپس و سالسا و سپس چیپس و guacamole و من فکر می کردم این است که قصد ندارم به کار" برنج با لبخند گفت:.

او به زودی متوجه شدم نیاز به برنامه ریزی است. برنج گفت: همه گیر کاهش می یابد مقدار از سفر او به او زمان بیشتری برای منعکس کردن و لذت بردن از نمایش از حیاط خلوت خود از ایوان. او همچنین گفت که او می یابد زمان در روز برای استحکام آموزش پیانو درس و پیاده روی روزانه.

با freetime آورده قرنطینه, برنج که به نام خودش "چهار بار یوگا ترک تحصیل" آغاز شده است در نهایت میل به فعالیت و استفاده از آن برای آرام کردن ذهن خود را.

برنج گفت: او همچنین اجازه می دهد تا خودش را کوچک indulgences, مانند, مشاهده, مشخصه و طول عمر و داشتن "بغض شنبه."

"شنبه من خوردن هر چیزی من می خواهم به خوردن در تمام طول روز از لحظه ای که من تا به این لحظه من به رختخواب بروید," برنج گفت.

زمانی که او احساس می کند کردن برنج گفت: او با استفاده از یک استراتژی نامگذاری این مشکل و سپس انتخاب چگونه به مقابله با آن. برنج گفت: این استراتژی به او کمک کرد تا به آب و به چالش کشیدن لحظات در دولت — از جمله 9/11 و جنگ در افغانستان و عراق و به یاد می آورد گفت به خودش "من تعجب می کنم اگر آنها اطلاع می دهد اگر دولت را نشان نمی دهد تا امروز؟"

"سعی نکنید به سرکوب آن می گویند به خودتان" من احساس اضطراب " یا " من احساس پایین,'" برنج توصیه می شود. "من سعی می کنم به نگه داشتن چشم انداز. اگر شما متوجه است که شما تنها نیستید در تاریخ در رفتن را از طریق مشکل چیزهایی که من فکر می کنم که کمک می کند."

برنج کشیده ملتهب انتقاد برای او در سیاست خارجی مواضع او از جمله سرسخت برای حمایت از حمله به عراق. در مارس دانش آموزان اعتراض برنج انتصاب به عنوان مدیر موسسه هوور — نقش او فرض خواهد شد در سپتامبر. 1 — با دعوت از افراد که جان خود را در جنگ عراق به "نفرین" برنج.

در سال 2007 نیویورک تایمز در توصیف برنج را تلاش برای "تغییر شکل او میراث" را به عنوان او در نظر گرفته بازگشت به دانشگاه استنفورد. لری دایموند, یک عضو ارشد در موسسه هوور و فریمن Spogli موسسه گفت: بار "اگر ما نگه داشتن رفتن در مسیر است که در حال حاضر مشهود است, من فکر می کنم حتی تصدی او به عنوان وزیر امور خارجه نیز برای رفتن به رک و پوست کنده خیلی سر در گم."

اما در طول این رویداد روز پنج شنبه برنج تا حد زیادی گیر به بحث در مورد شرایط فعلی از زندگی تحت COVID-19 و جنبه های تجربه شخصی او. برنج نیز گفت: او کار می کرد به اطراف خودش با حمایت دوستان است.

"مهم ترین مشخصه این است که من نیاز به اطراف مردم با حس شوخ طبعی" برنج گفت:, گفتن مخاطبان است که این به او کمک کرد تا همراه با رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش است. "من می خواهم به اطراف افرادی که می توانید ببینید طنز, افرادی که می توانید ببینید که چه پوچ است."

برنج گفت: رسیدن به دوستان و خانواده می تواند به روشن کردن بار از تنهایی. در عید پاک یکشنبه, او تا به حال یک زوم خدمات با عمه و دیگر اقوام مارک اولین بار آنها را پرستش با هم در حدود 40 سال است.

"من همیشه با ارزش مردم در زندگی من" برنج گفت. "من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که من بی شماری از طریق بار دشوار است که مرگ پدر و مادر من و یا در زمان سخت در دولت است."

برنج گفت: او همچنین آسانسور روح او و به خاطر احساس قدردانی و تعامل با سازمان های جامعه مانند پسران و دختران باشگاه, مواد غذایی, بانک ها و صلیب سرخ.

"شما تصمیم می گیرید که در آن شما فکر می کنم شما می توانید تفاوت را یا خود را با زمان و پول خود را و یا منابع خود را," او گفت:.

برنج گفت که او مطمئن است که آمریکایی ها به استقامت از طریق همه گیر نشان دادن تحمل و اعمال محبت.

"این یک زمان فوق العاده با تحمل یکدیگر و به رسمیت شناختن است که با این که همه ما در حال رفتن را از طریق این هم" برنج گفت. "ایالات متحده امریکا شده است و بدتر از طریق ما می توانید از طریق این و آمد در طرف دیگر."

تماس با آناستازیا malenko را در malenk0 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب