انسان نه به معنای تنهایی': بسیاری از آمریکایی ها دیده نمی شود و یا لمس یک نفر دیگر در 3 ماه به دلیل COVID-19

آلن گومز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:22 AM EDT 25 مه سال 2020در اوایل روز از قرنطینه Ema مارتینز حفظ

توسط NEWSSALAM در 5 خرداد 1399

در اوایل روز از قرنطینه Ema مارتینز حفظ روال: 15 دقیقه هر روز او را پرتاب خودش یک "حزب ترحم" و گریه.

زندگی به تنهایی در خانه اش در تگزاس, تگزاس, مارتینز استفاده می شود به تماشای او 3 ساله نوه هندریکس بنابراین اغلب که او خود را به اتاق خواب برای یک شبه بازدیدکننده داشته است. اما پس از مارتینز که دچار لوسمی مزمن تصمیم گرفت او را به قرنطینه به تنهایی برای محافظت از خود از coronavirus اتاق خالی نشسته و سکوت.

"من می خواهم برای نشستن 15 دقیقه و گریه به خاطر من از دست رفته من نوه و من متقاعد شده بود من هرگز به او را دوباره ببینم" او گفت:. "و پس از آن من می خواهم به حرکت می کند."

به عنوان شهرها و ایالات متحده به آرامی دوباره خود را باز اقتصاد و سهولت برگشت اجتماعی فاصله مقررات بسیاری از آمریکایی ها در حال پرش عجله خود را به رستوران ها و سالن های ورزشی و انتخاب به ماندن در خانه جای خود را در انزوا در حال حاضر کشش به یک ماه سوم. آنها در حال انجام این کار هستند زیرا سالمندان, پزشکی در معرض شک و تردید از دولت های محلی خود را دوباره باز کردن برنامه و یا فقط بیش از حد ترس به سرمایه گذاری و بازگشت به جامعه.

برای کسانی که quarantining به تنهایی این بدان معناست که حتی زمان بیشتری را صرف قدم زدن در اطراف خانه های خود. آنها ابداع راه های جدید برای سرگرم کردن خود و تلاش هر چیزی برای دفع افسردگی است که همواره حباب.

مارتینز, 58, معاون اداری که در حال کار پاره وقت از خانه بدست خلاق است. او را برای بازگشت به پروژه های صنایع دستی نصب faux آجر دیواری در اتاق نشیمن و تحقیق در یوتیوب چگونه به ازنو او کف آشپزخانه.

و او را نمیفهمد یک نامتعارف راه سرکوب او خزنده افسردگی: غمگین ،

"من تا به حال به تماشای 'شرایط مهرورزی.' من گریه خیلی سخت است که" مارتینز گفت. "که واقعا مسهل."

اما مارتینز و دیگران مانند او می گویند کسانی که لحظه ها را می توان به عنوان هفته شمع تا. است که کارشناسان نگران تلفات جمعی از همه که تنهایی.

'ما نه به معنای تنهایی'

جولین هولت-Lunstad استاد روانشناسی در دانشگاه بریگهم جوان در, Provo, Utah, می گوید آن بوده است تاسیس شده که به تنهایی می تواند منجر به طیف گسترده ای از روانی و حتی فیزیکی — بیماری های است که می تواند برش کوتاه از زندگی مردم است. او و دیگران نشان داده اند که چگونه در دراز مدت تنهایی می تواند منجر به زوال شناختی سرعت زوال عقل افزایش فشار خون و تضعیف سیستم ایمنی بدن عملکرد و افزایش التهاب منجر زودتر مرگ و میر.

بخشی از دلیل آن این است که انسان سخت سیمی به اطراف انسان دیگر است. از لحظه تولد انسان ها یکی از آسیب پذیر ترین گونه در این سیاره به طور کامل وابسته به بزرگسالان برای بقا. که وابستگی به حمل از طریق بزرگسالی هنگامی که مغز است بنابراین عادت به بودن احاطه شده توسط یک شبکه اجتماعی است که از آن می رود به حالت هشدار در زمانی که هیچ کس دیگری در اطراف است.

"ما نه به معنای تنهایی" گفت: Holt-Lunstad که اتحاد پیوست یک تیم بین المللی از محققان به مطالعه و بررسی چگونگی به سرعت مجبور انزوا از COVID-19 همه گیر است بر مردم. "آن کشور از هشدار آن است که اگر طولانی مدت قرار می دهد ساییدگی و پارگی در بدن ما است. دلیل این احساس ناخوشایند است که آن را به یک سیگنال بیولوژیکی مانند گرسنگی و تشنگی به ما انگیزه برای ارتباط مجدد با دیگران است."

میلیون ها نفر در حال حاضر به تنهایی زندگی می کنند قبل از همه گیر آغاز شده با AARP برآورد که بیش از 8 میلیون آمریکایی در سن 50 و بالاتر تحت تاثیر قرار بدهد. هولت-Lunstad تحقیقات نشان می دهد که بیش از یک چهارم از همه آمریکایی ها به تنهایی زندگی می کنند.

برای برخی مانند ادوارد واتسون آن را در زمان در حالی که قبل از انزوا واقعا شروع به ضربه.

خود توصیف درونگرا واتسون نقل مکان کرد و از فلوریدا به یک شهر کوچک در دامنه کوه های آپالاچی در شمال شرقی گرجستان چهار سال پیش برای پیدا کردن یک محیط آرام برای لذت بردن از بازنشستگی خود را.

او هیچ تلویزیون او تعطیل خود را در حساب های رسانه های اجتماعی سال پیش, و او به چند نفر از دوستان در خانه جدید خود را از کمبلی گرجستان. قبل از COVID او را گاهی اوقات بازدید از فروشگاه صرفه جویی نشستن برای یک برگر در کشور باشگاه رفتن به ورزشگاه و یا بازدید از شهر منشی به پرداخت قبض آب و برق در فرد است. در حال حاضر او با این نسخهها کار در باغ خود می خواند کتاب خود renovates خانه خود و تلاش می کند از جدید دستور العمل پخت و پز — آخرین آزمایش ها با خاورمیانه ظروف.

اما حتی برای واتسون 54 نزدیک به خاموش کردن کل را تخلیه کرده است او را. او نمی تواند به دیدار پدر و مادر و یا مادر بزرگ خود را در فلوریدا وحشت زده او را قرارداد coronavirus و با تصویب آن را به آنها. خود را از فروشگاه های صرفه جویی هستند, بسته بازار تعطیل است. و بسیاری از مغازه که شامل کمبلی کوچک در مرکز شهر بسته شده است.

"این یک dystopian در مورد آن احساس" او گفت:.

اقامت در خانه سفارشات آمد و در خصوص زمان سخت برای J. دنیس Kulick.

بازنشسته مادر بزرگ زندگی می کند به تنهایی در یک 600 فوت مربع خانه در نزدیکی Harveys دریاچه در مناطق روستایی پنسیلوانیا و او تا به حال فقط تحمل یک زمستان سرد که او را مجبور به ماندن در داخل ترین روز. او از دست دادن بینایی خود معنی او نمی تواند راه رفتن بیش از یک چهارم مایل را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد ایمنی خود را. و جدید مقررات ایمنی به معنای او در حال حاضر محدود سرمایه گذاری به جامعه تبدیل شده و حتی نادر است.

"آن مرکب من انزوا" Kulick گفت.

برای مارتینز مادر بزرگ در تگزاس اولین تلاش برای اسکایپ با نوه اش نشان داد که چگونه مشکل قرنطینه خواهد بود. او را روش روی صفحه نمایش و سپس به سرعت از دست دادن علاقه و اجرا کردن.

"او را در وجود دارد و لبخند من و موج در من اما فقط برای چند ثانیه," او گفت:. "من به پایان رسید تا فقط صحبت کردن با دختر من."

پیدا کردن دلایلی برای امید

یک به یک و در راه خود را مارتینز واتسون و Kulick را در بر داشت راه خود را در نبرد شدید انزوا.

واتسون بود تا بیاد و چرا او به این کشور در وهله اول.

در مارس 10, او را به خود کامیون — 2004 Nissan Frontier با 179,000 مایل است که او خواستار "Maryellen" — و راند تا به کوه ها. او متوقف شد برای کوبا ساندویچ در یک شهر کوه در زمان پیچ در پیچ جاده ها, او تا به حال قبل از گرفته شده است. پس از عبور به کارولینای شمالی, او متوجه شد که او به دنبال آن بود: شاعرانه خم در Cullasaja رودخانه ای که به نام او.

"من راه می رفت پایین خاکریزی لباسهاي من و شنا," او گفت:. "فقط با شنیدن سر و صدا از آبشار من تندرست بین برخی از سنگ. این چیزی است که من نیاز معنوی که شنا در آن زرق و برق دار تنظیم.

"که برداشته روح من."

Kulick فکر مادر بزرگ او که از دست شوهر (Kulick پدربزرگ) به یک بیماری همه گیر آنفلوآنزا در سال 1907. سپس خانه اش را سوزانده است. سپس او از شوهر دوم خود را به یکی دیگر از بیماری همه گیر آنفلوآنزا در 1910s. اما به نوعی لهستانی مهاجر که تنها صحبت از یک چند کلمات انگلیسی موفق به افزایش نه فرزند و یک فرزند خوانده در یک حمام آپارتمان در کینگستون, Pennsylvania.

"او قهرمان من," Kulick گفت. "وقتی که من رفتن را از طریق بار دشوار است من فکر می کنم در مورد او. من که هستم به شکایت هنگامی که شما نگاه در آنچه او رفت و از طریق؟"

Kulick دوم حل شده است و او را به نوشتن. 77 سال کار کرده است در کتاب هشت سال حتی در نظر گرفتن کلاس های آنلاین در یک کالج محلی برای کشف کردن که چگونه به ساختار یک رمان و بهبود او گفت و گو است. به نحوی که اضافه شده جدا از همه گیر ثابت الهام بخش او نیاز را به پایان برساند.

Kulick توصیف کتاب او به نام "صندلی حسادت" به عنوان یک نشاط متقابل بین رمز و راز و فانتزی: "زیبایی و هیولایی" در دیدار "شاهین مالت."

"من تا به حال بلوک نویسنده تمام سال گذشته" او گفت:. "آن زمان همه گیر به من در نهایت آن را به پایان برساند."

در تگزاس مارتینز متوجه او شد در حال اجرا از راه خودش را سالم نگه دارید. سپس یک روز او به عنوان خوانده شده داستان در مورد "قتل اورلئانز" که وارد شده بود در ایالت واشنگتن و تصمیم گرفت به اندازه کافی به اندازه کافی بود. او نیاز به دیدن نوه اش.

پس از مذاکرات طولانی با کمی هندریکس آمد و صرف تعطیلات آخر هفته در خانه او.

"به من گفت: دختر من 'همه چیز فقط بدتر. چه هستم من خودم صرفه جویی در ؟ من می خواهم به قادر به ترک او برخی از خاطرات من, و من نمی خواهم آن خاطرات را به من مخفی در خانه,'," او گفت:.

که تاخیر خواهد بود و یکی کوتاه. مارتینز در یک متصدی بار, بنابراین او در حال آماده شدن برای بازگشت به کار بیش از آخر هفته به عنوان تگزاس بازگشایی اقتصاد آن است. این بدان معناست که او می تواند در معرض گروه زیادی از مردم هر شب برخی با پوشیدن ماسک و برخی نه.

برای مارتینز که افزایش شانس هندریکس گرفتن ویروس و سپس عبور از آن را به او.

"من فکر نمی کنم من را ببینید هندریکس دوباره," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن