صدها نفر از دانش آموزان درخواست برای اقامت تحصیلی در نور های اخیر خشونت پلیس

دانش آموزان دادخواست تحصیلی اقامت در پرتو حوادث اخیر خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است که منجر شده بسیاری از

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

دانش آموزان دادخواست تحصیلی اقامت در پرتو حوادث اخیر خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است که منجر شده بسیاری از دانش آموزان به شرکت در گرم تظاهرات و فعالیت.

یک طومار خواستار آن است که دانشگاه به دانشجویان ارائه می دانشگاهی با اقامت در گردش از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی و گروه, پیام, جمع آوری بیش از 720 امضا در کمتر از چهار ساعت در روز چهارشنبه.

دانش آموزان ابراز نگرانی در مورد توانایی خود را برای سرمایه گذاری خود را در کار علمی داده های اخیر مرگ جورج فلوید و جنبش علیه خشونت پلیس که بسیاری از دانشجویان پیوست در پاسخ. برخی از دانش آموزان گفت: آنها به طور خاص خود را نگران سیاه همسالان مرور کار علمی در طول این زمان.

"به فرانک جهان در آتش است" طومار متحده خواستار توجه به قتل Ahmaud Arbery شان نی Breonna تیلور و جورج فلوید بیان آنها را ساخته اند "ضد سیاه نژادپرستی و تبعیض در این کشور به شدت hypervisible."

درخواست امتیاز به دانش آموزان دانشگاه استنفورد که شرکت کننده در تظاهرات گفت: "این دانش آموزان است و ملاقات با خشونت و وحشیگری حملات از سفید supremacists و تهدید از اجرای قانون است."

"کسانی از ما که نیست در تظاهرات صرف زمان ما داوطلبانه برای جوامع ما — ارائه مواد غذایی و آب تمیز کردن خیابان ها جمع آوری کمک های مالی را برای وثیقه بودجه و سازمان های جامعه," طومار می افزاید. "برای بسیاری از ما مدرسه است آخرین چیزی که در بسیاری از ذهن ما است."

درخواست تماس برای سه تغییرات فوری برای اولین بار است که مربوط به درجه بندی مورد نیاز است. در این طومار خواستار تغییر آستانه رضایت بخش درجه از C به D-و همچنین به عنوان "از بین بردن شرایط حضور و غیاب برای هفته 8 تا 10 از درجه محاسبه است."

امضا کنندگان همچنین تقاضای تغییرات نهایی واگذاری الزامات "ساخت نهایی تکالیف امتحانات و پروژه های اختیاری و یا مبادله آنها را برای کاهش مخاطرات غیر تجمعی تکالیف است."

این درخواست در نهایت می پرسد دانشگاه اجازه می دهد تا تکالیف با مهلت از هفته 8 به کار گرفته شد و در آخرین روز از کلاس.

درخواست نشات گرفته از سازمان دانشجویی که آموزش ما که انتقاد استنفورد برای عدم حمایت به صورت سیاه و سفید در جامعه بیان کرد "که آموزش ما خواسته بیشتر از دانشگاه استنفورد و دانشکده مدیریت ... هیچ استنفورد و بدون آن دانش آموزان است." در حالی که درخواست شده بود منتشر شد که در آن نقطه WTU تشویق دانش آموزان برای رسیدن به استادان خود خواستار امکانات رفاهی است.

با توجه به امضا طومار برای بسیاری از دانش آموزان در سراسر کشور و حتی در سطح بین المللی مدرسه است آخرین چیزی که در ذهن خود را. اگر چه بسیاری از اساتید در حال حاضر ساخته شده سخاوتمندانه اقامت خود را برای دانش آموزان خود درخواست تماس برای اداره دانشگاه را به یک رویکرد جهانی به ارائه دانش آموزان با امکانات.

ASSU سناتور Gabby کلاهبرداران '23 این طومار را امضا کرده و همچنین امیدوار است که این دانشگاه را حمایت جهانی تصویب یک سیستم که تحت آن تمام دانش آموزان را دریافت رمز عبور.

"من یک حامی قوی برای ارائه تسهیلات برای همه دانش آموزان به خصوص دانش آموزان سیاه پوست که برای آن این بوده است که واقعا طاقت فرسا" کلاهبرداران نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

تأمل در تجربه خود را در هفته گذشته کلاهبرداران گفت: "همه چیز شروع به احساس قریب به اتفاق من کار پاره وقت کار از راه دور, من فرض سنا مسئولیت تقریبا بلافاصله و بسیاری از پروژه های بزرگ داشته اند مهلت ... من هستم و تاکید کرد."

"من سیاه قبل از من یک دانش آموز هستم که هرگز واقعی تر شده است" گفت: Ophelia واشنگتن '23 فعال دانشجویی در مینیاپولیس.

"نقش من به عنوان یک فعال در حال آمدن است قبل از اینکه یک دانش آموز به عنوان" واشنگتن اضافه شده است. "این بسیار دشوار است برای رفتن به فینال. یا من اعتراض و شاخص مواد یا من نوشتن مقالات من احساس خودخواه زمانی که من را می شکند و ... گمان می کنم 'شکسته' تبدیل شده اند یکی دیگر از لوکس برای دانش آموزان است."

یکی دیگر از دانشجویان در مینیاپولیس Sophis Manolis '23 نوشت: "از آنجا که تقریبا تمام فروشگاه های ما و کسب و کار بسته شده اند آوردن مواد غذایی و لوازم ضروری بیش از همه شهر فقط به مطمئن شوید که مردم قادر به حفظ استانداردهای اولیه زندگی است."

Manolis که نوشته شده به صورت روزانه توسط یکی دیگر از دانشجویان در حمایت از جهانی عبور برای "حداقل" همه دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه.

"این احساس وجود دارد که بسیاری فوری همه چیز برای انجام در حال حاضر و مدرسه صادقانه آخرین چیزی که در ذهن من" Manolis نوشت.

ASSU مدیر ارتباطات کریکت X. Bidleman '21 که این طومار را امضا کرده خودش نوشت: "عدم درک و همدلی مفید نیست در این شرایط عجیب و غریب و برخی از اقتباس از دوره های آموزشی است که یک ایده خوب از رویدادهای جاری شده اند تا منفی تاثیرگذار."

جوان ژان لی استادیار تئاتر و عملکرد مطالعات اول بود عضو هیات علمی به ثبت درخواست.

"من سیاه و دانش آموزان می گویند که اکثریت استادان خود را به جای حمایت از آنها در این سانحه زمان خدمت هستند تا هنوز بیشتر ضد سیاهی در قالب: قرار دادن آنها را در نقطه ای با درخواست آنها را به صحبت در مورد نژاد پرستی را به دانشجویان دیگر عدم رسیدگی به آنچه که اتفاق می افتد در تمام و یا در پاسخ به درخواست خود را با یک نگرش است که همه بسیار غمگین اما شما هنوز هم نیاز به پایان کار خود'" لی نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

لی گفت: او شده است آشکارا صحبت با دانش آموزان خود را در مورد دانشگاه و عدم اقدام برای اقامت و انعکاس احساسات یکی از دانشجویان که گفت "اگر شما به طور فعال حمایت از برچیدن ضد سیاه نژادپرستی شما که ضد سیاه".

لی همچنین گفت که او را درک مشکلات دولت را با تنظیم سیاست های این نزدیک به پایان سه ماهه.

اما او افزود: "آن چه در مورد ما می گویند اگر ما چشم پوشی خود را درخواست?"

هنگامی که تماس از نظر دانشگاه مراجعه روزانه به ایمیل فرستاده شده توسط کشيش Persis Drell در مارس 29. "مثل همیشه لطفا به یاد داشته باشید که وجود دارد پشتیبانی از سیستم های موجود به شما در محوطه دانشگاه و حتی اگر شما از نظر جسمی در جای دیگر. ما در اینجا برای کمک به در این فوق العاده دشوار برابر" ایمیل اعلام کرد.

"اگر دانشگاه واقعا اثبات آن اعلام همبستگی با جامعه سیاه و جوامع دچار نژاد پرستی باید آن را حمایت از خود دانش آموزان" در این طومار آمده است. "آیا به ما که دانشجو تندرستی برای شما مهم ما نشان می دهد."

تماس با جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن