Kayle jo dyer زمینه Tyndall AFB در خلیج فارس تست در محدوده خط برای میلیون ها نفر به عنوان صورتحساب را از طریق فرآیند قانون گذاری

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 11:15 AM EDT Jul 9, 2020واشنگتن—ایالات متحده هزینه های دفاعی

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

واشنگتن—ایالات متحده هزینه های دفاعی و سیاست صورتحساب برای آینده مالی سال در حال ساخت راه خود را از طریق ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان و سنای آمریکا با میلیون ها دلار در بودجه پیشنهادی برای Northwest Florida تاسیسات نظامی و ابتکارات در تعادل است.

سنا می رود که برای رای دادن بر روی آن نسخه از مجوز دفاع ملی عمل می کنند (☀) در آینده نزدیک با خانه کار کمی بیشتر به آرامی به سمت خانه کامل رای در آن نسخه از☀. یک بار مربوطه لوایح تصویب در هر مجلسی مقررات خواهد بود آشتی به یک لایحه است که به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن میز.

نسخه مجلس سنا از ☀ شامل یک پیشنهاد قابل توجهی مبلغ سرمایه گذاری برای kayle jo dyer زمینه ستاد Air Force Special Operations Command (AFSOC). پیشنهاد نظامی بودجه ساخت و ساز از $83.1 میلیون نفر را شامل نزدیک به 45 میلیون دلار برای یک کار خاص و تاکتیک های عملیات تاسیسات.

Kayle jo dyer زمینه به 24 عملیات ویژه بال تنها تاکتیک های خاص بال در آر نیروی. بال را در نیروی هوایی مسئول یکپارچه سازی هوایی و نیروهای زمینی در سراسر همه از ارتش ایالات متحده عملیات ویژه. در میان آن عملیات خاص در حال اعتصاب پرسنل بازیابی و میدان جنگ عملیات جراحی.

فضای ستاد فرماندهی: Pensacola ساخت پیشنهاد برای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی

اولین زن فرمانده: 1st عملیات ویژه بال در kayle jo dyer زمینه می شود اولین زن فرمانده

همچنین شامل در نسخه مجلس سنا از ☀ برای سال مالی آغاز Oct. 1 پیشنهاد شده است $38.3 میلیون دلار مبلغ سرمایه گذاری برای ساخت و ساز از یک عملیات ویژه پارکینگ هواپیما در صحن kayle jo dyer زمینه است. صحن خواهد بود قادر به حمایت از هواپیما حاوی مهمات از جمله "جدید مهمات مورد استفاده قرار گیرد توسط AFSOC ناوگان هواپیماهای" با توجه به ویژه ایالات متحده فرماندهی عملیات نظامی ساخت و ساز سند است.

همچنین شامل در نسخه مجلس سنا از ☀ برای آینده مالی سال است که 15 میلیون دلار برای نوسازی خلیج آزمون محدوده یک 120,000-مایل مربع تست محدوده پوشش گسترده ای از نوار شرقی خلیج مکزیک است.

محدوده نظارت 96 آزمون بال در پایگاه نیروی هوایی Eglin استفاده می شود توسط آرایه ای از نظامی ایالات متحده خدمات مهمات تست, آموزش و مقاصد دیگر.

تشکر. مت Gaetz R-Fla., که Northwest Florida منطقه شامل Eglin AFB بوده است در مجلس نمایندگان در تامین بودجه برای نوسازی این محدوده که تجهیزات تله متری به طور کامل قادر به نظارت و ضبط عملکرد مدرن مهمات آزمایش در محدوده.

در نظرات به تلاش های خود در سنا برای ادامه فرمان بودجه برای آزمون, محدوده بهداشت ، مارکو روبیو R-Fla., که او نیز مسئول است برای خیلی از بقیه پیشنهاد ☀ بودجه برای شمال غرب فلوریدا با استفاده از انتشار اخبار تماس بگیرید محدوده "بحرانی برای امنیت ملی ما و آمادگی نظامی."

طیف وسیعی است اما در زیر برخی از تهدید به عنوان یک مهلت قانونی برای اکتشاف نفت و گاز در شرق خلیج مکزیک است و مجموعه ای به پایان می رسد در تاریخ 30 ژوئن 2022. روبیو و فلوریدا دیگر سناتور جمهوریخواه ریک اسکات سعی کرده اند تا کنون ناموفق برای گرفتن مهلت تمدید شده.

نمایشگاه هوایی لغو شد: فرشتگان آبی لغو 2020 Pensacola, ساحل, نمایش هوایی

آموزش رزومه: نیروی هوایی عملیات ویژه رزومه چتر نجات غواصی و کوهنوردی و آموزش نیروی هوایی پس از مرگ

خانه گذشت دائمی مهلت قانونی برای اکتشاف نفت و گاز در شرق خلیج مکزیک در سال گذشته در مجلس سنا گرفته شده در هر فرمت از مهلت قانونی.

این ☀ برای آینده سال مالی کند اما, شامل ارائه و پشتیبانی توسط اسکات که نیاز به وزارت دفاع به گزارش اهمیت خلیج آزمون محدوده.

روبیو در نظرات دیگر در کار خود را در ☀ برای 2021 سال مالی گفت: "من نیز باقی می ماند متعهد به حصول اطمینان از Tyndall پایگاه نیروی هوایی باعث بهبودی کامل از آسیب رنج می برد به عنوان یک نتیجه از طوفان مایکل."

Tyndall AFB تمام شد اما نابود دسته 5 طوفان که به ثمر رساند به طور مستقیم بر روی پایه در اکتبر 2018. پایه است که بازسازی شده به عنوان آنچه که نیروی هوایی است که خواستار یک "نصب و راه اندازی از آینده" استخدام "هوشمند ساختمان" فن آوری و معرفی تابآوری در برابر جدی آب و وقایع و فجایع دیگر.

نسخه مجلس سنا از ☀ که همچنین آدرس های دفاع و سیاست, مسائل علاوه بر بودجه نظامی "می دهد راهنمایی در ادامه بازسازی پایه" روبیو که در اخیر خود در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب