هرست امام جواد آتش است 100% موجود پس از سوزاندن بیش از دو هفته

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:45 AM EDT مارس 19 سال 2020این هرست امام جواد آتش در Escambia County است که در نه

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

این هرست امام جواد آتش در Escambia County است که در نهایت به طور کامل موجود پس از اشتعال بیش از دو هفته پیش.

آتش آغاز شد که ممکن است 3 در نزدیکی هرست فرود به 100% مهار صبح روز سه شنبه با توجه به فلوریدا خدمات جنگل.

خدمات جنگل اعتبار بارندگی های اخیر و همچنین کار wildland آتش نشانان برای حاوی 1,191 هکتار آتش که تهدید 29 خانه در اوج خود بود اما نمی شود به هر تخلیه.

بیش از یک اینچ از بارش باران کاهش یافت و دوشنبه در هر دو هرست امام جواد آتش و بزرگتر پنج مایل باتلاق آتش سوزی در سانتا رزا شهرستان است.

اما که به اندازه کافی به طور کامل سرکوب پنج مایل باتلاق آتش که هنوز 97 درصد موجود و 2,215 هکتار در صبح روز سه شنبه.

باتلاق آتش سوخته به رویشی ماده نهفته است که در زیر سطح و باران بیشتر مورد نیاز است برای رسیدن به آن جیب طولانی گرما و با توجه به خدمات جنگل.

بیشتر: بارش نیست به طور کامل خاموش پنج مایل باتلاق یا هرست امام جواد آتش سوزی

بیشتر: که جای پای این $900,000 لایحه برای پنج مایل باتلاق آتش و هرست امام جواد آتش ؟

باران پیش بینی شده است برای منطقه سهشنبه شب و چهارشنبه.

خدمه در روز سه شنبه شد و در ادامه به نظارت بر نقاط داغ و ببینید اگر دود را برمی گرداند به عنوان بعد از ظهر خورشید و بادهای خشک کردن سطح سوخت.

خدمات جنگل هشدار داد ساکنان ممکن است متوجه "reburn" به درختان آسیب دیده توسط آتش اما نه به طور کامل سوخته شروع به بهبود می یابند با انداختن خود باقی مانده برگ و سوزن. اگر کسانی که سوزن و برگ زمین در نقاط داغ آنها می تواند باعث شعله ور شدن یو پی اس.

هر دو Escambia و سانتا رزا استان ها تصویب کرده اند رایت ممنوع و فلوریدا خدمات جنگل است نه صدور رایت مجوز. ساکنان خواسته است به تماس های غیر اضطراری خط منطقه مربوطه خود به ارائه گزارش تخلفات و 911 برای شرایط اضطراری تنها.

رانندگان که در برخورد با دود در جاده ها باید درمان آن را به عنوان مه به نوبه خود در پایین پرتو چراغهای جلو و آهسته. اگر شرایط بدتر رانندگان باید جلو و با خیال راحت در کنار جاده ها و به نوبه خود به خطر چراغ در حالی که انتظار برای دید را بهبود بخشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن