'من ESSENCIAL': کارگران خط مقدم اعتراض استنفورد مراقبت های بهداشتی پرداخت, ساعت کاهش

خط مقدم بهداشت و درمان کارگران جمع آوری شده در روز پنج شنبه در اعتراض به استنفورد مراقبت های بهداشتی را "موقت

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

خط مقدم بهداشت و درمان کارگران جمع آوری شده در روز پنج شنبه در اعتراض به استنفورد مراقبت های بهداشتی را "موقت نیروی کار و تنظیم برنامه" که مستلزم آن است که کارکنان را انتخاب کنید بین بودن furloughed گرفتن زمان پرداخت کردن (PTO) یا پذیرش 20% کاهش پرداخت.

بهداشت و درمان کارگران برگزار علائم با اظهاراتی مانند "استنفورد با تشکر از آن, بهداشت و درمان, قهرمانان با کاهش پرداخت!" و "استنفورد مراقبان سزاوار احترام" در تقاطع شن و ماسه تپه جاده و El Camino Real به عنوان اتومبیل سوار و honked در حمایت از. استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران (SWR) پیوست و در بخشی از اعتراض.

"هنگامی که شما زندگی می کنند را بررسی کنید با چک و زمانی که آنها پول را از شما که شما در حال حاضر در نظر گرفته می شود در جیب خود آن سخت است" گفت: دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی خانه دار لئوناردو Copca برگزاری دستباف "من ESSENCIAL" نشانه اشاره به پرتغالی تلفظ "ضروری است."

بیش از 99 درصد از کارکنان تصمیم گرفتند به استفاده از انجمن اولیا و مربیان برای جلوگیری از از دست دادن دستمزد با توجه به استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی جولی Greicius. کارکنان نیز داده شده گزینه ای را برای رفتن به یک "منفی انجمن اولیا و مربیان تعادل" برای جلوگیری از از دست دادن دستمزد Greicius گفت.

اما انجمن اولیا و مربیان نیز ارائه زیر مشکل: جمع انجمن اولیا و مربیان به تنهایی اغلب به اندازه کافی برای پوشش کاهش پرداخت و منفی به معنی هیچ انجمن اولیا و مربیان در سال آینده است. کارگران می گویند این است که یک راه حل منطقی.

"برخی از کارگران نمی خواهد که هر موجود بیمار زمان و یا زمان تعطیلات برای دو تا سه سال" گفت: دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی واحد, منشی, لیندا کرنل.

بالاترین پرداخت کارکنان در بیمارستان ها مانند خانه داری و رژیم غذایی کارکنان در حال سخت ترین ضربه را تنظیم و گفت: دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی تکنسین آزمایشگاه آماندا Cfr.

"این مردم هستند که با تکیه بر دو یا چند شغل به آن را در اینجا در منطقه خلیج" Cfr گفت. "اگر این است که در مورد پول ما می دانیم استنفورد در خط پایین خود را."

به جای استفاده از یکی از SEIU-ارائه نشانه Copca تصمیم گرفتند به رسم خود را دارد. (عکس: کیت SELIG/استنفورد روزانه)

استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی لیزا کیم منسوب تصمیم به اجرای موقت نیروی کار و تنظیم برنامه که در اثر مارس 27 و تنظیم شده است به پایان می رسد در ماه جولای به "بی سابقه اقتصادی تاثیر COVID-19." این برنامه به عنوان یک نیروی کار موقت تنظیم و ارائه شده به کارکنان به عنوان یک "مشترک قربانی."

استنفورد مراقبت های بهداشتی تنها به تازگی از سر گرفته اعمال جراحی الکتیو — مسئول بخش قابل توجهی از دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی درآمد — پس از دو ماه نگهداری در چنین روش برای آماده شدن برای افزایش COVID-19 موارد است. شهرستان سانتا کلارا پناهگاه در محل منظور گسترش است ادامه داد: به بیمار افسرده حجم با توجه به Greicius.

Greicius نظر نیست در چه شرایطی را باید در محل دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی به عقب تنظیم برنامه.

SEIU-ایالات بهداشت و درمان کارگران غرب سخنگو استیو Trossman گفت: تنظیم برنامه های غیر ضروری با توجه استنفورد را اوقاف استنفورد مراقبت های بهداشتی ذخایر و بیش از 102 میلیون دلار در بودجه آن را دریافت از طریق مراقبت عمل می کنند.

"اکثر مردم در این, بهداشت و درمان, درمان کارگران COVID-19 بيمار فوق العاده تحت شرایط استرس زا و آنها را به عنوان, بهداشت و درمان, قهرمانان, اما استنفورد فقط آنها را می بیند به عنوان یکی دیگر از خط در ترازنامه" Trossman نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

SWR عضو اتان Chua '20 گفت: این تصمیم به اجرای برنامه تنظیم زده او را به عنوان "غیر منطقی" و "عجیب و غریب" توصیف این برنامه به عنوان یک "انتخاب که واقعا یک انتخاب است."

"وقتی که می آید به یک بحران وضعیت که در آن ما نیاز به مراقبت های بهداشتی کارگران, چرا استنفورد بهداشت فکر می کنم این درست است که فقط برش خود را پرداخت و یا آنها را وادار به تعطیلات؟" Chua گفت.

بیش از 700 نفر از کارکنان باید امضا نامه ای سرگشاده به استنفورد مراقبت های بهداشتی است که درخواست استنفورد ردیف رویکرد خود را به نیروی کار تنظیمات با حقوق و دستمزد معافیت کسانی که درآمد کمتر از یک سال 100.000 دلار; استفاده داوطلبانه کردند روز از برخی از کارکنان به کاهش اجباری بار دیگر کارکنان و ارائه شفافیت بیشتر در مورد اعداد در پشت برنامه.

"این نامعقول است که دانشگاه استنفورد را به انجام این کار برای بسیاری از ما در دراز مدت کارکنان است که باید اختصاص داده شده زندگی ما به اینجا کار" گفت: کرنل که مشغول به کار در دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی برای بیش از 40 سال است. "من نمی توانم پرداخت صورتحساب من اگر من درآمد."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب