"من نمی خواهم به مرگ': تقریبا سه ده coronavirus موارد در حال حاضر در ایالت فلوریدا در بیمارستان

ندا Hassanein تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 4:38 PM EDT Jul 22, 2020تقریبا سه ده نفر تست مثبت برای رمان coronaviru

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

تقریبا سه ده نفر تست مثبت برای رمان coronavirus در ایالت فلوریدا در بیمارستان دولتی بزرگترین سلامت روان بیمارستان واقع در فلوریدا.

دولت بخش کودکان و خانواده ها اجرا می شود که بیمارستان گزارش 34 مورد مثبت از شنبه. شماره تنظیم شده است "به عنوان افراد بازیابی" یک سخنگوی گفت.

بیشتر: 'زمان COVID-19 موارد مثبت در دولت سلامت روان درمانی' (DCF)

قبلا در مورد اطلاعات از دست رفته از DCF صفحه وب اما پس از دموکرات سوالات پرسیده شده سه شنبه شب تعداد موارد مثبت برای سلامت روان درمانی است که بخش نظارت آپلود شد به سایت خود.

یک DCF سخنگوی گفت که با توجه به قالب بندی تغییرات.

"مثبت مورد اطلاعات در امکانات ما شده است ارسال شده به وب سایت ما حداقل از اواسط ماه مارس. امروز ما به روز شده صفحه و قالب بندی تغییرات در جدول به همین دلیل است که آن را به طور موقت در فهرست نیست" گفت: DaMonica اسمیت.

اما آرشیوی تصاویر از 2 ژوئن و جولای 10 نشان می دهد همان تعداد موارد مثبت ذکر شده — 7 — و نیز فقدان یک "عنوان" تاریخ.

"ما در مواردی از coronavirus در اینجا در بیمارستان و آنها در حال تلاش برای پوشش آن ... آنها که" hush hush,' در مورد آن" یک ناشناس مقیم در بیمارستان پزشکی قانونی واحد گفت: در یک پست صوتی در سمت چپ تالاهاسی دموکرات newsroom خط تلفن.

پذیرش بودند به حالت تعلیق در مارس 1 تا 31. تسهیلات نگه می دارد "حداقل دو هفته عرضه" از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در دست با توجه به بیانیه ای از DCF و ساکنان جدید باید تست منفی می شود و قرنطینه برای 14 روز قبل از ورود به یک درمان واحد.

"از اوایل ماه مارس وجود داشته است روال PPE پرداخت به FSH کارکنان که رخ می دهد هر دوشنبه و پنج شنبه. اگر یک کارمند PPE آسیب دیده می شود در موقت آنها صادر شده تعویض بلافاصله" این بیانیه می گوید.

در حال حاضر وجود دارد 10 جداسازی تخت همراه با 16 تخت در پزشکی قانونی درمان واحد و دیگری 16 به صورت غیر قانونی از بیماران در بیمارستان تقریبا 45 مایلی شمال غربی از تالاهاسی.

بر خلاف دولت های آنلاین لیستی از موارد در دراز مدت مراقبت از امکانات DCF لیست را مشخص می کند که چگونه بسیاری از روان-سلامت بیمارستان' موارد در میان کارکنان و چگونه بسیاری از ساکنان. آن را نیز نمی لیست اگر وجود دارد هر گونه COVID-19-مربوط به مرگ و میر وابسته به مرکز.

در پست صوتی مقیم گفت: احساس امنیت نمی در بیمارستان. شناسه تماس گیرنده را نشان می دهد تماس با آمد و از داخل مرکز.

"من بسیار می ترسم برای من زندگی در اینجا. من خیلی می ترسم برای من زندگی در اینجا. آنها هیچ کاری انجام نمی, اما عبور کردن ماسک برای محافظت از ما. آنها در حال تمیز کردن این مکان به درستی. آنها حتی متوقف تغذیه ما مانند آنها قرار است به," او گفت:.

قبل از حلق آویز کردن او پرسید: "لطفا لطفا لطفا آمده در بررسی ما است. بیا کاری — اجازه دهید آن را شناخته شده است.

"... من نمی خواهم به مرگ در این محل است."

رسیدن به ندا Hassanein در nhassanein@tallahassee.com و یا در توییتر @nhassanein_.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن