من یک اسرائیلی-آمریکایی است. اجازه دهید بحث در مورد آن.

آیا ایالات متحده باید یک حق وجود دارد ؟ آیا این اظهارات و اقدامات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دیکت

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

آیا ایالات متحده باید یک حق وجود دارد ؟ آیا این اظهارات و اقدامات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دیکته یک جانبه ایالات متحده ارزش یا نیت? توسط ارتش ایالات متحده یک سازمان تروریستی?

اکثر آمریکایی ها رد خواهد بود این پرسش ها را به عنوان غیر منطقی و غیر منصفانه است. بسیاری احساس می کنید حمله در هسته بسیار از هویت ملی خود را. حتی چند که ممکن است استدلال می کنند که ایالات متحده نمی کند حق وجود دارد عملا هرگز استدلال می کنند برای انحلال آن. در عین حال استنفورد جامعه به طور گسترده ای می پذیرد به این پرسش که توجیه که "ایالات متحده آمریکا" جایگزین "اسرائیل است."

در صورت افزایش یهودی ستیزی از جمله خشونت علیه یهودیان و مراکز اجتماعی و اتهامات عجیب و غریب است که یهودیان آغاز شده COVID-19 یکی ممکن است انتظار می رود استنفورد را به بدن دانش آموز را به ایستادگی در برابر این بی عدالتی به جای کمک به آنها.

با این وجود به عنوان یک اسرائیلی-آمریکایی دانشجویی, من به طور مداوم خواست به دفاع از ملیت من. در اولین روز از سال اول پاییز و پس از همکلاسی و من رد و بدل ما نام و etymologies آنها پرسید: به نظر من اسرائیلی-فلسطینی در لحظات کوتاه قبل از اینکه کلاس شروع شده. من همکار نشان داد که ذکر اسرائیل و یا حتی عبری در دانشگاه بلافاصله از بین می برد هر یک از هنجارهای اجتماعی است که ما را توانمند به صرف زمان با احترام مشغول پیچیده و آسیب پذیر مکالمات. در عوض دانش آموزان به نظر می رسد به احساس و تقاضا به عنوان من ظریف نظر در 10 ثانیه soundbite.

علاوه بر اصطلاح "صهیونیسم" دهکدهای از دست این گفتگو آن را سزاوار به عنوان بسیاری از آنها سریع به قاطعانه آن را محکوم. من اعتقاد ندارم که ضد صهیونیسم است که همیشه ضد سامی و من نمی اصرار دارند که اسرائیل بی عیب و نقص است. به عنوان در ایالات متحده بسیاری از اسرائیلی ها نیز انتقاد خود را از دولت و سیاست های آن. آن است که هر کس وظیفه مدنی برای تشویق همه ملت ها به سوی صلح و رفاه و برابری. مانند هر کشور دیگری از دولت اسرائیل است کار را به انجام. اما پرسش از مشروعیت از اسرائیل وجود است ضد یهودی. یهودیان حق تعیین سرنوشت ملی و آرمان های درست مثل همه افراد دیگر است. صهیونیسم است که به عنوان ساده به عنوان مردم آن را خارج می شود.

صهیونیسم یهودی آرمان ملی به ایجاد یک میهن (ترجیحا در صهیون سرزمین اسرائیل اما لزوما اينطور نيست). آن را تعریف نمی کند مرزهای یک دولت است. آن نه ضرورت از بین بردن مردم از خانه های خود. آن را نمی کند پیشنهاد منحصرا یهودی ملت و نه آن را انکار حق فلسطینی ها به خود دولت است. صهیونیسم است که به سادگی یک جنبش برای ایجاد یک دولت برای مردم شده است که آزار و اذیت در سراسر جهان برای هزاران سال.

یهودی ناسیونالیسم ناشی از ثابت حاشیه نشینی و مهاجرت اجباری یهودیان مواجه شده اند. خانواده من یک درهم آمیخته از یهودی تاریخ. من یک صهیونیست به خاطر من Mizrahi پدربزرگ مانند میلیون ها نفر دیگر عرب یهودیان سزاوار یک خانه امن و پس از او مجبور به فرار از عراق در سال 1936. من یک صهیونیست به خاطر من اشکنازی مادر بزرگ امنیتی مورد نیاز پس از فرار نازی-کنترل اتریش. من یک صهیونیست چون من اعتقاد دارم که من سفاردی مادر بزرگ حق دارد در ادامه نهمین نسل و نسب از زندگی در اورشلیم. من افتخار صهیونیستی از آنجا که پدر من متولد شده در اسرائیل تنها در زمین که در آن خانواده من استقبال شده است.

چون خود من سابقه خانوادگی و بزرگتر تاریخچه گسترده آزار و اذیت مردم یهودی من نیز به شدت حساس به اسرائیل هویت دیگران تاثیر می گذارد. من می دانم که بسیاری از مردم احساسات قوی در مورد اسرائیل است. در همان زمان بسیاری از مردم در دانشگاه استنفورد در حال ناآشنا با پیچیدگی های خاورمیانه, فقط به عنوان من کمتر آشنا با هر تعداد از مجتمع بین المللی درگیری در مناطق دیگر. اما به طور فزاینده ای باور رایج این است که صهیونیسم اساسا منکر فلسطینی بشریت یا میهن است هر دو نادرست و ضد یهودی.

به عنوان یک یهودی دانشجو در دانشگاه استنفورد با تعهد نسبت به حقوق بشر من اغلب احساس خارج از گفتمان در نظر گرفته شده برای محافظت از اقلیت ها. حتی در این دانشگاه من گفته شده توسط همسالان و استادان که همه یهودیان ممتاز, همه یهودیان ثروتمند و ارزان تمام یهودیان سفید هستند و تمام یهودیان را بزرگ بینی است. موج جدید ضد یهودیت شامل جدید استعاره: همه یهودیان که حمایت از اسرائیل نفرت مسلمانان و اعراب. عادی این ضد سامی مفروضات اجازه داده است دانش آموزان به آزادی بیان و پرخاشگری و نفرت نسبت به اسرائیل و اسرائیلی ها. اگر این تهمت یا شنیع زبان بودند به سمت کارگردانی هر ملیت دیگر آن را هرگز تحمل بود. در حالی که دانش آموزان دانشگاه استنفورد سریع به می گویند که آنها حمایت همه جوامع امری عادی ضد اسرائیل و بلاغت در دانشگاه ما روشن است تکرار گردد.

دو سال پیش یک استنفورد دانشجو نوشته شده است که او را "فیزیکی مبارزه با صهیونیست در محوطه دانشگاه." او به زودی استعفا داد و از نقش خود به عنوان یک خوابگاه ساکن دستیار و عذرخواهی برای زبان خود را در یک بیانیه به روزانه. این دانشگاه در پاسخ گفت: آن بررسی این وضعیت است. کافی است به عنوان یک اسرائیلی-آمریکایی و ورودی یهودی frosh که من احساس نمی امن در پردیس جدید. جالب اینجاست که همچنان به رهبری چهره جامعه طرح که با هدف حمایت از اقلیت تجارب و همه جدید frosh احساس امن و خوش آمدید در محوطه دانشگاه.

هفته گذشته گذشته توییتهایی یک وقت دانشجو سناتور در حال اجرا برای گروههای منتقل مشابه خشونت و بلاغت به او گفت: حامیان اسرائیل باید "خفه." من وحشت زده شد با خشم به سمت من هویت و به زودی متوجه شدم او توییتهایی به مراتب خطرناک تر از فیزیکی تهدید. با استانداردهای نه تنها اینکه طرفدار اسرائیل به معنی به خطر انداختن من مترقی ارزش اما من احساس خطر می کنید که او حتی تا آنجا پیش رفت به مقایسه حامیان اسرائیل برای شکارچیان جنسی. اگر چه او عذرخواهی به دانشگاه استنفورد جامعه با یک بیانیه با عنوان "من آزادی بیان را متوقف نمی کند به عنوان یک سناتور" او insinuated اظهارات او را به حال شده است اشتباه گرفته و خارج از چهار چوب. او پس مجددا انتخاب شده است. به عنوان یک عضو یهودی و اسرائیلی جوامع در دانشگاه استنفورد من احساس نمی کند که این عذرخواهی کافی است به تبرئه او. من نا امید که کسی که علنا تهدید من و جامعه من هنوز مجاز به تکرار و پیروزی را به عنوان نماینده.

من تشخیص خود من تعصبات هنگامی که صحبت کردن در مورد اسرائیل; من تشخیص می دهم که حتی پس از یک عمر تحقیق و بحث, من هنوز هم می شود یک غریبه به فلسطینی را تجربه کنند. این به این معنا نیست که من نمی فعالانه به دنبال وسیله ای برای درک متقابل و آرزوی صلح و رفاه برای هر دو طرف اسرائیلی و فلسطینی ها است. در دبیرستان و در دانشگاه استنفورد من نه تنها درگیر ارزشمند dialogue اما همچنین توسعه دوستی با عرب و مسلمان دوستان است. در خط با شور و شوق من برای زبان تحصیل در رشته زبان عربی این دو سال گذشته در دانشگاه استنفورد به من داده است این ابزار برای تعامل مستقیم با عربی زبان در خود زبان. در عربی گروه معنی دار روابط ما گرامی تاسیس زبانی شخصی و مبانی که من نگاه به جلو به ساختمان بر. من قصد دارم به بررسی گویش فلسطینی در سال های آینده در اسرائیل که در آن من می توانم شخصا پرورش روابط با مردم در جهان عرب-اسرائیلی و فلسطینی جوامع است.

من به عنوان یک صهیونیست هستم افتخار است که اسرائیل هر دو تاریخی و در حال حاضر میهن یهودی و غیر یهودی شهروندان است. من آرزو می کنم هیچ آسیبی به سوی فلسطینی های ساکن در نوار غزه و یا خارج از کشور. بر خلاف اعتقاد من در آینده از جشن هر دو دولت اسرائیل و فلسطین. من نا امید که برای بسیاری از "طرفدار اسرائیل" و "طرفدار فلسطینی" متقابلا منحصر به فرد. بیشتر distressingly, "طرفدار اسرائیل" است بیش از حد اغلب به عنوان "ضد " فلسطین" یا "ضد اسلامی" — که به سادگی نادرست است.

هر یک از ما به عنوان نظرات گردد از تجربیات خود ما. من مشتاقانه منتظر به درگیر شدن در گفتگو با افرادی که گسترش خود من دیدگاه. اما من فقط می توانید انجام دهید بنابراین اگر همه ما موافق به احترام دیگر به عنوان انسان به همان اندازه شایسته از حقوق بشر و همدلی است. من نمی خجالتی و دور از تخریب و آسیب پذیر بحث و یا داستان از فلسطین همسایه است. از طریق استنفورد اسرائیل ارتباط این سال من را کمک کرد کمدی برای صلح و رهبران اسرائیل یهودی-اسرائیلی مسلمان ایجاد کرد Wahat al-Salam Neve شالوم برای ترویج گفت و گو و خودمان یادآوری مشترک ما فرهنگ و ارزش های بشریت — و من امیدوارم که سازمان های دیگر در دانشگاه استنفورد و فراتر از ملحق خواهد شد من در این ماموریت برای ترویج احترام و سازنده بحث و دوستی است.

استنفورد اداره استادان و دانشجویان قادر به پشتیبانی از اسرائیل و جامعه و دانش آموزان که حمایت از اسرائیل است. این فراگیر ضد اسرائیل تفسیر به ندرت همراه با نیت برای احترام گفت و گو است. آن را ترویج بدگمانی است که کسی نمی تواند حمایت اسرائیل و فلسطین و حمایت از اسرائیل است که ذاتا "ضد فلسطین."

انکار من یک شهروند اسرائیلی حفاظت از آزار و اذیت و جهل در دانشگاه استنفورد فوق العاده ای نظارت بر بخشی از جامعه است که به خود می بالد در تنوع تحمل و باز علمی گفتمان. کاملا به سادگی, این نادان و نفرت هیچ جایی در دانشگاه ما. از من بپرسید که شما رفتار من با همان انسانیت در این گفتگو به عنوان شما را از همسالان از هر گونه سیاسی, مذهبی, قومی و یا نژادی, از پس زمینه.

تماس با زهر لوی در zlevy 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن