سلول های بنیادی پیشگام به نام انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان آکادمی همکار

دکتر آنتونی Ribas استاد پزشکی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر ایمونولوژی تومور برنامه در UCLA Jonss

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

دکتر آنتونی Ribas استاد پزشکی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر ایمونولوژی تومور برنامه در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان بوده و همچنین به 2020 کلاس از همراهان انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان آکادمی برای کار خود را در ایمونولوژی و توسعه درمان های جدید برای ملانوم بدخیم.

شناخت عطا سالانه به یک گروه از دانشمندان که در حال افتخار برای خود سهم که رو نوآوری و پیشرفت در برابر سرطان است.

Ribas یکی از 19 همراهان انتخاب شد و برای منی تحقیقات بالینی سهم که منجر به توسعه مواد مخدر pembrolizumab به عنوان اولین در کلاس مورد تایید anti-PD-1 سلول های بنیادی برای درمان ملانوم که چند درمان موثر وجود دارد. Pembrolizumab شده است و یک پیشرفت قابل توجه در درمان ملانوم با روشن کردن سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با سرطان مرگبار و تایید شده برای استفاده در بیش از 10 سرطان های دیگر.

Ribas نیز به رسمیت شناخته شده برای خواص از درمان با هدف قرار دادن جهش های ژن BRAF و مجاهدین مسدود کردن CTLA-4 در درمان سرطان و برای افشای مکانیسم های مولکولی مسئول immunotherapeutic مقاومت است. این سهم باید از سوخت اضافی تلاش برای درک رابطه بین سیستم ایمنی بدن و سرطان است.

"من واقعا افتخار را دارد که انتخاب شده است به همراهان AACR" گفت: Ribas که همچنین مدیر پارکر موسسه سرطان سلول های بنیادی مرکز در UCLA و یک عضو از عضو Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی پژوهش است. "من نشستن در کنار بسیاری از پزشکان و دانشمندان که کار هر روز برای کمک به توسعه و پیشبرد استراتژی درمان برای افراد مبتلا به برخی از کشنده ترین سرطان ها است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن