در همبستگی با جامعه سیاه و سفید: نامه ای از سردبیران

استنفورد روزانه می ایستد در همبستگی با جامعه سیاه و سفید. ما اذعان دارند که آن را آسان به ایجاد یک بیانیه در ح

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

استنفورد روزانه می ایستد در همبستگی با جامعه سیاه و سفید. ما اذعان دارند که آن را آسان به ایجاد یک بیانیه در حمایت از — آن را سخت تر به که با عمل است. در این لحظه تاریخی ما یک تعهد خاص به گزارش و انتشار مداوم حرکات و تظاهرات. اما ما حتی مسئولیت بیشتری برای گوش دادن به و حمایت از جامعه ما خدمت می کنند. سیاه جوامع در حال ساخت خود را شنیده و در سراسر جهان — و ما در حال گوش دادن و متعهد به تقویت این دیدگاه در نشریه ما نه فقط در زمان بحران اما در آینده است. ما می دانیم قدرت روزنامه نگاری و توانایی ما برای استفاده از پلت فرم ما برای بالا بردن سیاه صداها و روایات.

ما همچنین می دانیم مسئولیت است که چنین قدرت به ارمغان می آورد. به این منظور ما اذعان دشوار است ارتباط بین رسانه ها و اعضای جامعه به خصوص در دانشگاه استنفورد. ما نمی تظاهر به طور کامل درک تجارب استنفورد سیاه, جامعه, اما ما می دانیم که ما می توانیم بیشتر به تنوع پوشش ما تعامل با جامعه ما با احترام و سازمان ما به عنوان استقبال به اعضای جامعه به عنوان امکان پذیر است. ما اذعان می کنند که ما به اندازه کافی خطاب این اقدامات در گذشته اما این هیچ بهانه ای برای عدم اقدام در حال حاضر. روزانه خواهد بود هیچ چیز بدون آن خوانندگان خود را از همکاران و منتقدان و ما خوش آمدید هر گونه بازخورد در مورد چگونه ما بیشتر می تواند فعالانه به صدای خود را به دانشگاه استنفورد سیاه جامعه در آینده است. انجام این کار خواهد بود یک اولویت رفتن به جلو.

در حال حاضر ما انتشار می پیوندد میلیون ها نفر از آمریکایی ها خواستار پاسخگویی پلیس به خشونت و پیوستن به ادامه مبارزه برای عدالت نژادی. روزانه به هیئت تحریریه وارد یک لیست جامع از منابع و مواد خاص به دانشگاه استنفورد جامعه و منطقه خلیج است. شامل لینک به کمک مالی به وثیقه وجوه ضروری خوانش در آفریقا و آمریکا و دیگر راه های مهم برای تعامل با دانشگاه استنفورد در جامعه بیشتر پایدار تلاش نژادی نسبت به عدالت است. ما با استفاده از این منابع را منعکس آموزش و بهتر است که روزانه برای ما استنفورد جامعه — ما امیدواریم که شما به اشتراک گذاری در این هدف است.

جزئیات هیئت تحریریه منابع مقاله در اینجا.

هولدن مباشر '21, editor-in-chief
لیز Lindqwister '21 معاون سردبیر
کلر Dinshaw '21 نظرات ویرایشگر
آدریان لیو '20 نظرات ویرایشگر
لیو Laniyan '22 نظرات میز ویرایشگر

تماس با سردبیران در نظرات 'در' stanforddaily.com.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن