باور نکردنی اتفاقات از تاریخ 4 ژوئیه سال 1826 در حال یادآور ملت آغاز | Appleyard

جان Appleyard ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 4, 2020در سراسر ایالات متحده و فراتر

توسط NEWSSALAM در 14 تیر 1399

در سراسر ایالات متحده و فراتر از آن بسیاری از در حال حاضر در حال آماده شدن برای حوادث کمک خواهد کرد که ما برای جشن روز استقلال 2020 - شاید در راه های مختلف از ما جشن در گذشته است.

در آن روز آمریکایی ها خواهد بود غذای خواستار شده بود اظهار داشت: فقط به قرن 19 توسط رئیس جمهور سابق John Adams. او گفت که او امیدوار است که با توجه جشن تولد ما از آزادی همیشه خواهد بود اشاره کرد و تحسین منحصر به فرد اتفاق می افتد که در آن نشان داده شده است.

جولای 4th, 1776 چشمگیر بود یک روز که سازش حاصل شده است در میان 55 مردانی که تا به حال جمع آوری شده در فیلادلفیا به عنوان دومین کنگره قاره ای. در ماه ژوئن مردان مورد بحث بود بی شماری اتفاقات و سپس کلمه "استقلال" بود سرگرم.

در نهایت رئیس John Hancock منصوب شد یک کمیته پنج مرد که صدای تا به حال شنیده شده است در این موضوع. این مردان رابرت لیوینگستون راجر شرمن, بنجامین فرانکلین, جان آدامز و توماس جفرسون بودند برای تهیه یک بیانیه – بیانیه – که ممکن است خطاب به جهان ارائه دلایل قانونی به دنبال جدایی از مستعمرات انگلستان بوده است, سایت مبدا برای اعضای سیزده مستعمره نمایندگی در فیلادلفیا.

جشن تولد stars and stripes این روز پرچم

در 76th سالگرد D-روز و زمان را به تأمل در تاریخ قربانی

در کلمات داده شده به هنکاک در حد منادی بازی و تصویر متحرک: "ما می خواهیم جهان را به درک آنچه که ما را تحمل کرده اند شده است طاقت فرسا. ما این است که برخی ساده و انقلاب است. ما اقدام بر اساس اصول اعلام شده توسط مردان خوب را برای قرن ها."

Jefferson انتخاب شد به اعلامیه را پنمن. کار خود را ارزیابی توسط چهار نفر دیگر که کوچکترین تغییرات. بعدی کامل کنگره بازدید جفرسون کار می کنند. در اینجا تنظیمات ساخته شد برخی از برخورد با خاص استعماری مواضع چند مربوط به زبان است. پس از مناسب جلسات و بحث سند تصویب شد, چاپ و امضا شده و توزیع شده است و به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است.

ژوئیه سال 1776 بود پنج سال حذف شده از زمانی که اسلحه نبرد گذاشته شده در Yorktown که کلی Cornwallis به حال تسلیم به کلی واشنگتن است. یک پیمان صلح تا به حال تعیین مرزهای ملی و در سال 1789 یک دولت جدید تبدیل شده بود و کاربردی. از اوایل رهبران ملی دو اعلامیه نویسندگان بودند در آن پیشتاز است. جان آدامز به عنوان رئیس جمهور 1797-1801 و توماس جفرسون دو نظر زیر است. سپس دهه پس از دهه آن دو مردان در زمان معامله barbs و توهین (به عنوان احزاب سیاسی در زمان شکل). اما به عنوان سال تمدید شد دو انجام مکاتبات دوستانه, Jefferson, از خانه اش در ویرجینیا Adams, از, Braintree, Massachusetts.

پس از آن آمد جولای 4th, 1826 ... 50 سال فراتر از اعلامیه را امضاء تاریخ. به عنوان ساعت گذشت به تاریخ سالخورده, Jefferson, در حال حاضر 83 خواسته بنده اگر این در واقع جولای 4th. مطمئن باشید که آن سالخورده رئیس جمهور در حل و فصل; مرگ آمد به او در 12:30 بعد از ظهر

صدها مایل دور, Adams, 81, تا به حال شده است در بهداشت و درمان بیمار برای چند روز. به عنوان بعد از ظهر سایه جولای 4th مستقر در او احساس خود را گرفتن در زندگی کاهش. سنت می گوید که او تبدیل به یک دستیار زمزمه "خدا را شکر, Jefferson, هنوز هم زندگی می کند!"

در 5:30 p. m. جان آدامز دومین رییس جمهور ایالات متحده امریکا درگذشت.

همانطور که ما برنامه های ما در سال 2020 جولای 4th, جشن, این امر می تواند جالب به یاد داشته باشید شگفت انگیز اتفاقی که این دو نویسنده از اعلام و رئیس جمهور ایالات متحده باید مرگ در عرض چند ساعت از یکدیگر در سالگرد 50 از امضای بیانیه خود. هنگامی که این اتفاق افتاد بسیاری وجود دارد – از جمله در منبر خود را – که اعتقاد بر این است که در اینجا یکی دیگر از سیگنال که دست خدا بود واقعا با مردان بودند که بخش زیادی از این کشور آغاز شد.

تصادف است ؟ با این حال یک نمایش اتفاق می افتد که راه آن بود.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب