بینش از اولین ASSU + TSD نظرسنجی

روزانه به تازگی معرفی شده به طور منظم بررسی استنفورد دانش آموزان همراه با ASSU. از 8 مارس تا آوریل 24, ما راه

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

روزانه به تازگی معرفی شده به طور منظم بررسی استنفورد دانش آموزان همراه با ASSU. از 8 مارس تا آوریل 24, ما راه اندازی اولین بررسی درخواست از دانش آموزان در مورد نظرات خود را در دانشگاه استنفورد نهادهای استنفورد, تجربه, جریان, ملی, سیاست, و بیشتر.

استنفورد تصویب رتبه بندی

در این نظرسنجی از دانش آموزان خواسته شد که چگونه آنها تایید شده از دانشگاه استنفورد دولت مقامات دولت و ASSU. پس سیاست در پاسخ به COVID-19 بوده و عمده تمرکز استنفورد دولت و ASSU ما نیز خواسته دانش آموزان چگونه آنها احساس خود را در مورد این اجسام خاص پاسخ به همه گیر.

از بیش از 830 دانش آموزان مورد مطالعه حدود 55 درصد از دانش آموزان تایید و یا به شدت مورد تایید هر دو استنفورد دولت و ASSU. در حالی که نزدیک به 40 درصد از دانش آموزان رد از دولت این ASSU تنها 16 درصد مخالفت امتیاز. وقتی پرسیده شد که در مورد استنفورد را COVID-19 پاسخ دانش آموزان مصوب در حدود همان نرخ آنها تایید شده و مخالف دولت به طور کلی است. از سوی دیگر ASSU را COVID-19 دیدگاه در واقع تلاش به دست آورد خیلی بیشتر مشتاق تصویب از دانش آموزان در مقایسه با زمانی که به کلی خود را تایید امتیاز افزایش از 55 درصد تصویب به حدود 75 درصد با حدود 30 درصد به شدت تصویب.

در مقایسه با دیگر مقامات دولت و استنفورد دولت به طور کلی جمهور مارک Tessier-لوین نشسته در کمی بالاتر تصویب امتیاز. با این حال مقامات دولت که بیشتر از نزدیک ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان در اعلام و اجرای تا حدودی بحث برانگیز COVID-19-علمی مرتبط با سیاست های دیدن آبرومندانه پایین تر تایید اعتبار. آنها همچنین مشابه مخالفت رأی نسبت به دولت به طور کلی اگر چه بیشتر دانش آموزان هیچ نظر. کشيش Persis Drell و معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول هر دو را نگه 45% تایید رتبه با 38 درصد و 27 درصد دانشجویان مخالف بود.

به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش این بیماری همه گیر را اختلال در زندگی روزمره امتداد به ممکن است. کمتر از 20 ٪ از پاسخ دهندگان هنوز هم در دانشگاه و نزدیک به 75 درصد اعلام کرد که COVID-19 pandemic تاثیر منفی بر علمی خود را پیشرفت. با وجود علمی خود تلاش دانش آموزان بیشتر مورد تایید خود را به نزدیک ترین گروه علمی نسبت به همه نهادهای دیگر سیاست ها و مقامات مورد بررسی روزانه.

دانشجو نظرات

بهار چهارم درجه بندی

در اواسط ماه مارس استنفورد ارومیه در مجلس سنا برگزار شد یک رای در آن درجه بندی سیاست باید اجرا شود برای 2019-2020 ترم بهار. گزینه هستش جهانی رضایت بخش/هیچ اعتباری اعتباری/اعتباری ندارد با گزینه های استاندارد نامه درجه بندی و یک/یک/اعتباری ندارد. گزینه نهایی پیشنهاد شد توسط ASSU.

دانشجويان انتخاب اول در مورد بهار چهارم درجه بندی شد به طور مساوی تقسیم بین تمام گزینه های پیشنهاد شده توسط استنفورد ارومیه در مجلس سنا است. وقتی که یکی از عوامل در دومین و آخرین انتخاب دانش آموزان رتبه جهانی S/NC 1.93 از 3 به طور متوسط با C/NC با اختیاری درجه بندی و یک/یک/NC هر دو در میانگین رتبه حدود 2.05.

بهار چهارم درجه بندی اولویت دانشجویان دوره لیسانس خیلی واضح تر و با کثرت دانشجویان دوره لیسانس رتبه یک/یک/NC خود را به عنوان اولین انتخاب. A/A-/NC درجه بندی طرح تا به حال بهترین میانگین رتبه در حدود 1.66. دانشجویان دوره لیسانس حداقل ترجیح کنونی بهار چهارم درجه بندی سیاست جهانی S/NC با میانگین صفوف 2.23.

موافق/مخالف اظهارات

این نظرسنجی همچنین ارائه دانش آموزان با یک سری از اظهارات در مورد استنفورد و تجربه خود را.

وقتی پرسیده شد که در مورد اینکه آیا یا نه آنها کمک خواهد زمانی که آنها مسن تر دانش آموزان بودند بسیار به طور مساوی تقسیم می شود. اگر تمایل به اهدای تغییر نمی کند با دانش آموزان کمک های مالی, وضعیت, زمانی که به دنبال در چگونه دانش آموزان تمایل به اهدای تغییرات در سراسر کلاس های دانشجویان به صرف زمان بیشتری را در دانشگاه استنفورد کمتر احتمال دارد به کمک مالی. دکترا نیز کمتر احتمال دارد برای اهدای زمانی که آنها مسن تر.

بر اساس این نتایج استنفورد به نظر نمی رسد به انجام بهترین کار برای پرورش یک فضای نهادی شور و شوق در میان دانشجویان مقطع کارشناسی.

که بیش از نیمی از سالمندان حتی نمی خواهد در نظر گرفتن کمک به مادر آلما خود را نه تنها نشان می دهد زمینه ای دانش آموز نگرانی که رفته اند unaddressed اما همچنین با اشاره به فرصت از دست رفته برای استنفورد به قیف دانش آموزان خود را' موفقیت به نسل بعدی به عنوان کشت کمکهای مالی از دانش آموزان خود را ستون فقرات چگونه استنفورد باعث می شود پول است.

در میان تمام این اظهارات که ما از دانش آموزان خواست تا موافق یا مخالف دانش آموزان بیشتر به شدت در پاسخ به استنفورد را از دست داده و شانل میلر پلاک. در واکنش به بیانیه "استنفورد است مناسب به کار گرفته موضوع Chanel میلر پلاک" دو سوم مخالفت 40 درصد از آن به شدت مخالفت. زمانی که مطرح شده با یک بیانیه در مورد تجاوز جنسی یک مسئله بزرگ در محوطه دانشگاه تنها 10 درصد مخالف هر چند 25% پاسخ بیطرفانه به این بیانیه.

دانشجویان همچنین خواسته شد اگر آنها فکر می کردند "استنفورد در مقطع کارشناسی تجربه catered برای ثروتمند کلاس." پاسخ هستند به خصوص برجسته با توجه به نحوه COVID-19 بدتر علمی و نابرابری های سلامت در سراسر اجتماعی و اقتصادی وضعیت.

با توجه به بررسی حدود 44 درصد از دانش آموزان دانشگاه استنفورد دریافت هیچ کمک مالی. نیمی از این دانشجویان موافقت با بیانیه فوق در حالی که بیش از 60 درصد از کسانی که موفق به دریافت کامل سوار به دانشگاه استنفورد توافق که نزدیک به نیمی توافق به شدت. هنگامی که جمله کسانی که برای دریافت سطح کمک های مالی که کمتر از یک سوار این تفاوت به نظر می رسد روند: کسانی که برای دریافت کمک مالی تمایل دارند به توافق برسند بیشتر که دانشگاه استنفورد caters به طبقه فوقانی است.

سیاست های ملی

اکثریت دانش آموزان دانشگاه استنفورد شناسایی به عنوان لیبرال یا لیبرال در حالی که 7 درصد از دانش آموزان خود به جای توصیف به عنوان سوسیالیستی است. تنها 5% شناسایی به عنوان محافظه کار و یا بسیار محافظه کار است. این گرایش در حال آشکار در مخالفت شدید دانش آموزان بندر نسبت به رئیس جمهور تهمت و تقریبا 90% داشتن نامطلوب از نظر او; 70% مشاهده جمهور بسیار نامطلوب.

با وجود سناتور برنی ساندرز' حذف یک هفته قبل از زمانی که بررسی فرستاده شد نزدیک به 50 درصد از دانش آموزان حمایت برنی ساندرز به عنوان نامزد دموکرات به عنوان مخالف به حدود 35 درصد ترجیح داده که جو بایدن فعلی presumptive دموکراتیک نامزد. وقتی که می آید به انتخابات عمومی در ماه نوامبر نزدیک به 90 درصد از رای گیری-دانش آموزان واجد شرایط طرح به رای دادن در سال 2020 است.

به عنوان روزانه همچنان به تجزیه از طریق نتایج حاصل از این نظرسنجی @94305 خواهد بود با انتشار پوشش بیشتر از این بررسی در آینده نزدیک. در ضمن ASSU و استنفورد روزانه برنامه ریزی در انجام بررسی بیشتر در آینده است. اگر شما هر گونه پیشنهادات خود را برای سوال و یا موضوعاتی که باید در آینده نظرسنجی, لطفا تماس با داده ها در data 'در' stanforddaily 'نقطه' com.

توجه داشته باشید: دو روز به بررسی یکی از گزینه های پاسخ برای سوال پرسیدن در مورد دانشجويان سال تغییر کرده از 'دانشجوی کارشناسی ارشد' به 'غیر کارشناسی ارشد و دکترای دانشجو' به ایجاد تمایز از "دانشجوی دکترا" گزینه روشن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب