Instagram بنیانگذاران Kevin Systrom '06 مذاکرات کارآفرینی اجتناب از مجادلات

تینا Seelig دکتری '85 نپرسید Instagram بنیانگذاران Kevin Systrom '06 در مورد پرونده رسوایی است که باید فرا گرف

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

تینا Seelig دکتری '85 نپرسید Instagram بنیانگذاران Kevin Systrom '06 در مورد پرونده رسوایی است که باید فرا گرفته شرکت او آغاز شده و پدر و مادر خود Facebook طی چهار کارآفرینی رهبران فکری (ETL) گفتگو.

Systrom را 2018 خروج از Instagram موضوع یک کتاب جدید به طور مشابه دریافت هیچ اشاره ای در چهار رویداد با وجود جرقه حدس و گمان در مورد شرکت های بزرگ داخلی در Facebook و مارک زوکربرگ تلاش برای اردک ضد تراست بررسی مقید Facebook نرم افزار هم نزدیک است.

Seelig را اجتناب از گسترده تر اخلاقی و اجتماعی Systrom رو در سراسر زندگی حرفه ای او پرسش در مورد ماهیت استنفورد کارآفرینی جامعه و توانایی خود را به طور عینی مشاهده شرکت ها با لینک کلیک کنید برای دانشگاه. Systrom اغلب اشاره شده در کلاس های او با Seelig و تام بایرز به عنوان بخشی از میفیلد برنامه همراهان.

Seelig پاسخ نمی دهند به روزانه درخواست برای نظر.

Systrom led Instagram برای شش سال پس از آن در سال 2012 کسب شده توسط Facebook به او یک نقطه کلیدی در این فهرست به عنوان رسانه های اجتماعی شرکت مقیاس عملیات خود را برای رسیدن به میلیاردها کاربر در سراسر جهان است. او در Facebook در طول سال 2016 انتخابات و متعاقب آن پس زمانی که کمبریج Analytica و دخالت رسوایی شکست. Instagram در بر داشت خود را جاروب در رسوایی و تبلیغات به عنوان اخبار و گزارش دقیق روسی-کنترل سیاسی Instagram صفحات. تن از ETL بحث را شکست و به شدت از بسیاری از دیگر پوشش اطراف Facebook پوشش بازجویی مدیران' پاسخ به رسوایی و همچنین سیاست های شرکت نسبت به حقوق و حریم خصوصی.

این بحث مشخص شده Systrom دوم زمان صحبت در ETL سری. او به نظر می رسد در این برنامه در سال 2011 و در روز چهارشنبه Seelig بازی چهار کلیپ از که قبل از آن ظاهر است. تأمل در بحث Systrom تکرار نقطه خود را که ساخت یک شرکت نیاز به مقدار زیادی بیشتر از به سادگی با ساخت یک محصول است.

"شما اغلب فکر می کنم که شما در حال ساخت یک محصول اما شما در واقع ساخت شرکت" Systrom گفت. "یک تکه کوچک از یک شرکت یک محصول است و بقیه از آن است که بسیاری از مسائل و بخش بزرگی از آن است که تیم. مردم به این دلیل است که شما هم موفق و یا شکست است."

حل مشکل شد یکی دیگر از مولفه های موفقیت Systrom ذکر شده است.

"اگر من می تواند نوشتن یک کتاب در زمینه کارآفرینی آن خواهد بود به نام حل مشکل," او گفت:. "بیش از حد بسیاری از مردم یا مشکل خود را حل کند و یا فقط یک گروه خاص را مشکل و بدون فکر کردن در مورد این متن بزرگتر است. اگر شما نمی حل یک مشکل برای بسیاری از مردم شما لازم نیست که بسیاری از مشتریان است."

Systrom همچنین صحبت در مورد تصمیم خود برای فروش Instagram برای Facebook, مقایسه دستیابی به تسمه بوستر موشک به هنگام راه اندازی.

"شما یا می توانید یک موشک خود را و یا شما می توانید تصمیم بگیرید به بند بوستر موشک و پرواز و حتی سریع تر," او گفت:. "فکر ترکیب نیروهای با یکی از بهترین های اجتماعی شرکت ها در زمان و مسلما هنوز هم در حال حاضر ساخته شده بسیاری از حس اگر من می خواستم Instagram برای هر واحد خانواده در ایالات متحده است."

کسب نیست قایقرانی صاف.

"گاهی اوقات موشک شما بند خود را بر روی می خواهد برای رفتن در جهت های مختلف و شما باید برای سازش" Systrom گفت.

قبل از خروج Systrom به برخی از مشاوره به او 20 ساله خود است.

"زندگی در مورد این که آیا شما لذت بردن از فرایند گرفتن بهتر" Systrom گفت. "چیزی که من یاد گرفتم از دوچرخه سواری است که بهترین سواران در جهان در حال دوچرخه سواران است که واقعا لذت بردن از آموزش و درد از آموزش های زیادی است. شما باید برای انتخاب یک منطقه از زندگی که در آن شما لذت بردن از این عمل شما لذت بردن از درد به دلیل این که شما نمی خواهد فرار از درد در هر نقطه."

تماس با نیکلاس Midler در midler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب