مربیان ارائه پشتیبانی به کشور تظاهرات upend نهایی هفته چهارم

به عنوان تظاهرات در سراسر ایالات متحده برخی از مدرسان دانشگاه استنفورد رسیده اند به دانش آموزان خود را برای نش

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

به عنوان تظاهرات در سراسر ایالات متحده برخی از مدرسان دانشگاه استنفورد رسیده اند به دانش آموزان خود را برای نشان دادن حمایت ارائه برنامه های افزودنی و کمک های خود را برای نهایی تکالیف.

در تاون هال رویداد روز دوشنبه کشيش Persis Drell گفت که این دانشگاه "تشویق آن مربیان به عنوان انعطاف پذیر به عنوان امکان پذیر است و گسترش همدلی و درک برای دانش آموزان که در حال پیدا کردن این لحظه دشوار" در پی مرگ جورج فلوید یک مرد که کشته شد توسط پلیس در هفته گذشته در مینیاپولیس.

"ما همچنین تشویق مربیان به طور شفاف در مورد نهایی دوره الزامات و درجه بندی طوری که دانش آموزانی که در حال حاضر تحت استرس هستند بیشتر بر دوش ابهامات در مورد آنچه که آنها باید انجام دهید برای تکمیل دوره خود," Drell اضافه شده است.

Google Doc از راه دانش آموزان می توانند ایمیل خود را به مشاوران به منظور تشویق تسهیلات و همچنین راه مردم می توانند کمک های مالی شخصی است که در حال حاضر در حال گردش در میان دانش آموزان است.

در حال حاضر برخی از کلاس های ساخته شده خود را نهایی تکالیف و جلسات کلاس اختیاری و یا لغو آنها را در دسترس نباشد.

مدرسان برای کلاس های هسته ای در علوم کامپیوتر را به دانش آموزان ارائه تسهیلات.

مدرسان برای CS 106B: برنامه نویسی انتزاعی — استادان کریس گرگ و جولی Zelensky '89 M. S. '96 همراه با آموزش دستیار نیک بومن '19 M. S. '20 — باید تمدید مهلت برای کلاس' یکی مانده به آخر تکلیف و نهایی واگذاری و بخش کاملا اختیاری است.

CS 106A: برنامه نویسی روش استادان مهران Sahami '92 M. S. '93 دکتری '99 و کریس Piech '10 M. S. '11 (Ph. D. '16 و همچنین به عنوان رئیس آموزش دستیار Brahm Capoor '19 M. S. '20 رسیده به دانش آموزان اواخر شنبه شب خود را به بیان تجمعی غم و اندوه.

"ما در اینجا به گوش دادن به شما و برای کمک به با این حال ما می توانیم" آموزش تیم نوشت. "ما می دانیم که این حوادث غم انگیز از چند روز گذشته نهفته اند در برخی از راه و برخی بسیار عمیق تر در راه است. اولین و مهمترین, مراقبت از خود و عزیزان خود را."

آنها گفته است که اولویت اصلی خود بود و برای تدریس به کلاس و که آنها مایل به کمک به دانش آموزان در هر ظرفیت آنها در مجموع حرکت این زمان به چالش کشیدن.

علوم کامپیوتر مربی ارشد Jerry Cain رسیده به او CS 110: اصول سیستم های کامپیوتری دانش آموزان با شعارهای مشابه.

"بسیاری از شما به من ایمیل فرستاده شده در چند روز گذشته درخواست برای اقامت و در تمام موارد من اعطا شده آنها را" قابیل نوشت. "اما من نباید نیاز شما را به ایمیل من به خصوص اگر شما بوده ام به کارگردانی جسمی و روانی خود را انرژی نسبت به مسائل مهم تر است."

تنظیمات به CS 110 عبارتند از تمدید مهلت زمان تکالیف و همچنین ساخت این هفته بخش اختیاری برای حضور.

"درک می کنم که CS 110 نباید یک اولویت در حال حاضر" قابیل گفت: دانش آموزان است. "من همه چیز را من می توانم برای کمک به زمانی که شما آماده هستید برای آمدن به عقب."

ساختار لیبرال آموزش و پرورش (SLE) پروفسور جرمی Sabol ارسال یک ایمیل به دانش آموزان خود را روز شنبه ابراز SLE آموزش تیم پریشانی اطراف کشتن جورج فلوید و ملی تظاهرات که باید دنبال کرد.

"این سخت است برای فرآیند سخت به می دانم که چگونه به بهترین واکنش نشان می دهند و سخت به فکر کردن در مورد چیزهای دیگر" Sabol نوشت. "اگر شما احساس می کنید مانند شما ساخته شده است پیشرفت های زیادی در مقالات خود را در این هفته به دلیل این, لطفا دریغ نکنید برای رسیدن به بخش خود را رهبر به طور مستقیم."

Sabol دانش آموزان را تشویق به رسیدن به او را که آیا آن را برای هر گونه نگرانی در مورد این دوره و یا اگر آنها فقط امیدوار به صحبت.

فکر می کنم 65: جلوگیری از انقراض بشر آموزش تیم فرستاده بوم اعلام به دانش آموزان خود را صبح روز دوشنبه بیان کرد که این هفته در سخنرانی ها و آزمونها در حال حاضر اختیاری است.

"ما همچنان به ارائه سخنرانی ما جلسات به عنوان برنامه ریزی شده و ما هنوز تحویل آزمونها در مواد" اعلام بخوانید. "این آزمونها برای این هفته (حداقل) خواهد بود اختیاری است و اگر شما احساس نمی شما می توانید تمرکز بر سخنرانی ما نمی خواهد انتظار شما برای حضور در."

آموزش تیم بیشتر متعهد خود allyship به جامعه سیاه و اذعان کرد عاطفی سختی سیاه و دانش آموزان روبرو هستند.

یکی از اولین مدرسان به ارائه پشتیبانی عمومی بود Hakeem, Jefferson, سیاه استاديار در گروه علوم سیاسی. در شب جمعه, Jefferson, توییتی, نامه سرگشاده ای به دانش آموزان است.

"امشب که من آماده برای رفتن به رختخواب دل من می شکند برای همه ما که در سایه این کشور نژادپرست گذشته و آن را نژادپرستانه در حال حاضر," او نوشت. "آن را می شکند برای مادران و پدران مجبور به توضیح به فرزندان خود که به دلیل رنگ پوست خود را, آنها باید به دقت فوق العاده تمام وقت مبادا آنها تبدیل به یکی دیگر از برچسب. و حتی زمانی که آنها به عنوان دقیق به عنوان می تواند می تواند وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها نمی خواهد همان تاسف سرنوشت بازدید بر کسانی که مرتکب این جرم متولد سیاه در آمریکا — یک جرم با مجازات مرگ در بسیاری از گوشه و کنار این کشور است."

"من آرزو می کنم من می توانم به شما خوش بینی" او ادامه داد. "من آرزو می کنم من می توانم به شما بگویم که تاریخ نشان می دهد همه چیز همیشه بهتر است. به مطمئن شوید که آنها اغلب فراموش اما خوشبینی است نه کاملا آنچه که من می خواهم به شما ارائه دهد. من می خواهم به شما چیزی کمی بهتر است به جای. من می خواهم به شما ارائه یک یادآوری است که شما قوی تر از شما می دانید. یک یادآوری است که شما با تمام درخشندگی خود را با همه عقل خود را با تمام قدرت خود را — شما باید قدرت تصور کنید و ایجاد واقعیت های جدید است."

تماس با جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن