IP: طناب در کارخانه کاغذ سازی بود و نه طناب دار, تحقیق در می یابد هیچ شواهدی از رفتار نژادپرستانه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:37 PM EDT Jul 6, 2020بین المللی Paper Co. مشخص کرده است که یک

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

بین المللی Paper Co. مشخص کرده است که یک قطعه از طناب آويزان از پرتو ماه گذشته در آن Escambia County, کارخانه کاغذ سازی بود و نه طناب دار.

این شرکت اعلام کرد که طناب بود که یک استاندارد گره طناب استفاده می شود برای بالا بردن کابل و افتاده بود به زمین در طول یک طوفان است.

بررسی "در نهایت هیچ شواهدی از رفتار نژادپرستانه و یا قصد گفت:" تام رایان IP مدیر ارتباطات شرکت در یک بیانیه نوشته شده است.

"این شرکت متعهد به ایجاد و حفظ یک نیروی کار متنوع و یک محل که در آن همه کارکنان احساس استقبال و قادر به کمک بهترین خود را در هر روز" بیانیه می خواند.

طناب دار یافت دوشنبه حلق آویز در بین المللی شرکت کاغذ در Escambia County

در ژوئن 22, IP کارکنان کشف یک طناب گره خورده است به یک شکل است که شبیه طناب دار در Escambia County, کارخانه کاغذ سازی اموال.

رایان گفت که با توجه به ماهیت این حادثه, استخدام شرکت های شخص ثالث شرکت منجر به رسیدگی به این حادثه. محققان مصاحبه با بیش از 60 نفر از کارکنان و پیمانکاران و بررسی عکس های تاریخی و امروزی تر عکس از منطقه اطراف سایت که در آن طناب داشت.

"این تیم کشف کرد عکس از عنوان دور برگشت به عنوان سال 2012 نشان داد که طناب استفاده شد برای بالا بردن کابل بودند که زدم به زمین توسط طوفان" رایان گفت.

گره در انتهای طناب بود "تاب خط گره" به طور معمول استفاده می شود برای اضافه کردن وزن به یک طناب بنابراین می توان آن را با دقت و به خوبی پرتاب می شود با توجه به رایان.

"حلقه و تاب خط گره نمی شد متصل شده و در نتیجه آن مشخص شد به یک طناب دار," او گفت:.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن