دانش آموزان با ارائه یک خط مستقیم برای کمک به مبارزه کارگران شهرستان

یک تیم از دانشگاه UCLA رفاه اجتماعی دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که پاسخ دادن به تماس به ارائه پشتیبانی و مناب

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

یک تیم از دانشگاه UCLA رفاه اجتماعی دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که پاسخ دادن به تماس به ارائه پشتیبانی و منابع و دلسوز گوش به لس آنجلس کارکنان احساس فشار از زندگی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

هفت روز هفته داوطلبان کارکنان یک تماس در خط برای کسانی که نیاز به کمک مرور آرایه ای از خدمات بهداشت روان ارائه شده توسط این شهرستان است. آنها را ارجاع برای مشاوره حرفه ای و کمک به درک مزایای بیمه بهداشت و درمان و گهگاه مشاوره در تسکین COVID-19–مربوط به استرس از طریق تنفس و مدیتیشن و تمرکز حواس تمرین.

راه اندازی شده توسط این شهرستان در بخش بهداشت روان با همکاری UCLA, عمومی مشارکت برای تندرستی خط قابل توجه است برای سرعت که با آن ایجاد شده بود و تعهد از 20 یا بیشتر دانش آموزان و فارغ التحصیلان اخیر که پا به کارکنان آن سازمان می گویند.

جف Capps به دست آورده است که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رفاه اجتماعی از UCLA Luskin دانشکده امور عمومی در این ماه به یاد زمانی که تماس برای داوطلبان رفت و در ماه آوریل است.

"من پاسخ داد: بلافاصله گفت:" Capps, چه کسی می داند چند کارگران خط مقدم مبارزه با COVID-19. "من فقط احساس قریب به اتفاق تعهد به انجام آنچه که من می تواند کمک کند. این به نظر می رسید مانند یک راه بسیار آسان برای یک دانش آموز برای انجام کاری به شاید تفاوت در زندگی کسی را حتی اگر کوچک است."

داوطلب Hanako عدالت است که به دنبال یک تیم کارشناسی در رفاه اجتماعی و بهداشت عمومی را صرف بخش اول از سال تحصیلی کار با شهرستان روانپزشکی پاسخ همراه تیم است که به ارزیابی نیازهای روانی و خطرات در جامعه است. فقط به عنوان همه گیر شد قرار دادن محدودیت در که در محل کارورزی و این فرصت را به کارکنان رفاه خط — که برای بهداشت و ایمنی دلایل داوطلبان را از خانه های خود را ظاهر.

"این واقعا دایره کامل برای من" عدالت گفت. "من واقعا سپاسگزار است که من را وادار به استفاده از تجربه من و در ادامه به ارائه برخی از مرتب کردن بر اساس از منابع و خدمات."

در ابتدا راه اندازی شد برای حمایت از بخش اول پاسخ گوی تماس خط ماموریت گسترش یافته است. هر کارمند شهرستان در برخورد با همه گیر مرتبط با اضطراب و غم و اندوه و یا دیگر تنش ممکن است در حال حاضر استفاده از رایگان, محرمانه سرویس به عنوان اولین خط کمک کند.

"این یک مداخله در بحران و خط آن را درمانی" اشاره کرد تاد Franke این UCLA رفاه اجتماعی استاد که منجر به تلاش برای راه اندازی تماس-در خط در درخواست از شهرستان. "آن را به مردم ارائه با حمایت و آنها را به منابع در صورتی که این اتوبوس جان خود را در برخی از راه."

Franke به یاد می آورد اولین گفتگو در مورد پروژه زمانی که او گفت: "ما این فرصت را ما باید این نیاز است. آیا شانس کسی می تواند این را دریافت و در حال اجرا در یک چشم بر هم?"

Franke به سرعت در آورده Ashleigh Herrera به دست آورده است که دکترای خود را در رفاه اجتماعی در UCLA Luskin در سال 2019 برای آموزش داوطلبان و مدیریت پروژه. با تشکر از دیرینه مشترک بين شهرستان و UCLA موانع اداری به سرعت پاک. در عرض دو هفته تماس خط عملیاتی شد.

در مرحله اول به عنوان نفر هنوز در حال استخدام و آموزش خط بود و کارکنان دانشکده پزشکان و متخصصان از سراسر UCLA از جمله دیوید گفن دانشکده پزشکی پیشگیری مرکز تعالی دانشکده روانشناسی و UCLA Luskin, هرررا گفت. در حال حاضر دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر به طور کامل آموزش دیده به کارکنان خط است که باز هر روز از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر

"ما هیجان زده برای دیدن چنین پاسخ قاطع از مردم علاقه مند را فقط در حمایت از L. A. County کارگران در طول این زمان" هرا گفت. "حتی به عنوان ما به عمل اجتماعی فاصله دیدن همه با هم برای خدمت فوق العاده ای است."

بسیاری از دانش آموزان انتخاب شده به کارکنان خط آرزوی کار در بهداشت روان, زمینه, او گفت:, و همه را بهره مند از این فرصت برای ارائه مراقبت به کسانی که رنج می برند از طریق COVID-19 بیماری همه گیر.

"این است که رفتن به ادامه چیزی که بر ما به عنوان یک جامعه" هرا گفت. "مهم نیست که چه تنظیم آنها را به آینده این دانش آموزان را تجربه ارائه مستقیم تسکین تمرکز از طریق این لنز."

هررا که همچنین یک مددکار اجتماعی بالینی مجاز, نظارت داوطلبانی که با استفاده از یک تماس در سیستم توسعه یافته توسط وزارت بهداشت روانی همکار جان Drebinger. Franke, هرررا و Drebinger ملاقات هفتگی به ریز لحن تماس خط مقاطعه در بازخورد از دانشجویان داوطلب و اولویت های تعیین شده توسط این شهرستان است.

پس از سال تحصیلی پیچیده دانش آموزان قادر به اختصاص ساعت بیشتر به نیروی انسانی خط و برخی از فارغ التحصیلان نقل مکان کرد. تابستان کارکنان نه خواهد بود برای آنها پرداخت می شود و سپس بازگشت به وضعیت داوطلب پس از سقوط آغاز می شود.

برنامه های بیشتر به انتشار رفاه خط در حال انتظار برای افزایش حجم تماس های که به طور متوسط 200 تا 300 در هر ماه در روزهای اولیه اعضای تیم می گویند. آنها در حال کار بر روی گسترش خدمات به ارائه متن و چت پشتیبانی در آینده است.

چوپان Horowitz یک تماس خط داوطلب که به تازگی تکمیل شده کارشناسی ارشد خود را در رفاه اجتماعی گفت: ارزش ارائه محرمانه هیئت مدیره صدایی برای افرادی که در حال مبارزه نباید دست کم گرفت.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم دریغ به صحبت با مردم در زندگی شخصی خود است که راه این که آیا آن را یک ناراحتی در حال که آسیب پذیر و یا عدم تمایل به بار اعضای خانواده خود و یا دوستان خود را که احتمالا نیز رنج می برند در حال حاضر," او گفت:. "این چیزی است که من فکر می کنم خیلی باحاله در مورد طرفی که ما می تواند به عنوان داوطلب عامل خط.

"وجود دارد یک گمنامی وجود دارد, اما آن را نیز در مورد دانستن که ما در حال آموزش به زمینه تماس های از این نوع ما علاقه مند ساخت که اتصال و شنیدن آنچه با آن تماس گیرنده. من امیدوارم که آن را اثبات می تواند مفید باشد برای افرادی که به آن نیاز دارید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن