IRS مسائل مهلت برای واریز مستقیم اطلاعات coronavirus محرک پرداخت

سوزان Tompor مطبوعات آزاد دیترویتمنتشر شده 11:04 AM EDT مارس 12 سال 2020هنوز هم در انتظار خود محرک ذخیره کردن?

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

هنوز هم در انتظار خود محرک ذخیره کردن? IRS مهلت جدید به اصرار شما به عمل به زودی اگر شما با توجه به ورود مستقیم سپرده گذاری اطلاعات به صورت آنلاین در "من پرداخت."

سرویس درآمد داخلی می خواهد مردم را به اقدام از ظهر چهارشنبه در صورتی که می خواهید یک شات در دریافت محرک نقدی با سرعت بیشتری از طریق واریز مستقیم. اطلاعات حساب بانکی را می توان در "دریافت و پرداخت" در IRS.gov.

و در خبری دیگر IRS گفت: پرداخت به صورت خودکار ارسال خواهد شد به زودی به کسانی که دریافت بازنشستگی تامین اجتماعی از کارافتادگی, مزایای راه آهن مزایای بازنشستگی جانبازان, امور منافع و یا مکمل امنیتی درآمد. هیچ جدول زمانی مشخص داده شد جمعه.

ذخیره بهتر صرف بهتر: پول راهنمایی و مشاوره در حال تحویل به صندوق پستی خود را. ثبت نام در اینجا

اگر همه چیز همانطور که انتظار می رود بیشترین واجد شرایط امنیتی مکمل درآمد یا شمسی و جانبازان را نقطه تاثیر اقتصادی پرداخت از طریق مستقیم خود را بیان کارت بعد از اواسط ماه مارس با توجه به برگه ای به تاریخ مارس 5 از لینک مستقیم اکسپرس است که یک کارت اعتباری ارائه شده به کسانی که حساب های بانکی.

بسیاری از مردم در حال حاضر دریافت محرک پرداخت تا 1200 $برای تک و تا $2,400 برای زوج به علاوه $500 برای فرزندان سنین 16 و جوان.

وزارت خزانه داری و IRS در روز جمعه گفت که حدود 130 میلیون نفر در سراسر کشور دریافت پرداخت به ارزش بیش از 200 میلیارد دلار در برنامه چهار هفته. اما بیش از 20 میلیون پرداخت باقی مانده به آن ارسال شود.

Coronavirus پرسش و پاسخ: آیا من باید به یک فرد متوفی را محرک?

در انتظار مزایای بیکاری?: در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه به پایان می رسد دیدار

متاسفانه coronavirus تلاش های امدادی باعث شده مقدار زیادی از سرخوردگی و سردرگمی برای بسیاری از مردم که هنوز در انتظار محرک های نقدی پس از تماشای همسایگان دریافت پول خود را در چهار هفته گذشته یا بیشتر.

بسیاری از افراد مسن خشمگین هستند. برخی ادعا می کنند آن را بسیار ناعادلانه برای کسانی که نیاز به انتظار هفته در حالی که دیگران که مشغول به کار بودند در چند سال گذشته دریافت پول خود را بلافاصله.

چند سالمندان است که پرداخت مستقیم از مزایای تامین اجتماعی تعجب می کنم که چرا دولت فدرال نبوده است قادر به استفاده از این اطلاعات به سپرده خود محرک نقدی به حساب های بانکی خود نشده است. بسیاری همچنان به صبر کنید.

برخی از سالمندان را دریافت کنید که پول اگر آنها تا به حال ارائه اطلاعات حساب بانکی زودتر برای دریافت پرداخت مستقیم از بازپرداخت مالیات برای سال 2018 یا 2019 مالیاتی. اما اگر شما بدهکار پول و یا دریافت مقاله بررسی مالیات بر بازپرداخت به شما به خوبی می تواند هنوز هم در انتظار است.

تمام مالیات دهندگان واجد شرایط که در زمینه اظهارنامه مالیاتی برای سال 2019 یا 2018 دریافت پرداخت به طور خودکار با توجه به IRS.

پرداخت نیز به صورت خودکار برای کسانی که برای دریافت بازنشستگی تامین اجتماعی بازمانده یا مزایای از کار افتادگی (SSDI) و راه آهن و مزایای بازنشستگی و همچنین به عنوان مکمل درآمد اجتماعی (SSI) و امور جانبازان ذینفع که نمی اظهارنامه مالیاتی در دو سال گذشته است.

مشکل این است که تمام پول نیست پس از رسیدن در یک بار و یا حتی نزدیک به همان زمان است. این برنامه پرداخت خواهد شد و گسترش خارج از حدود 10 آوریل تا ژوئن. برخی از دریافت چک ، دیگران را به دریافت پول از طریق واریز مستقیم.

بسیاری از دریافت چک اگر IRS ندارد واریز مستقیم اطلاعات مرتبط با بازپرداخت مالیاتی برای سال 2018 یا 2019. اگر شما بدهکار مالیات آن سال و پرداخت IRS هنوز هم نیاز به پرداخت مستقیم اطلاعات است.

یک راه این است که برای تامین IRS با واریز مستقیم اطلاعات از طریق "من پرداخت."

مطمئن شوید که "من پرداخت" ابزار تا به حال سهم عادلانه خود را از مسائل فنی که تولید می شود یک معامله بزرگ از خشم در میان بسیاری از کاربران است. IRS به روز کرده است که ابزار که رفت آنلاین مارس 15 و تا به حال برخی از موفقیت در مراحل بعدی بازی.

به استفاده از "دریافت و پرداخت" ابزار, شما نیاز دارید اطلاعات خود را از سال 2019 بازگشت اگر واصل و خود را تا سال 2018 بازگشت. شما همچنین نیاز به چنین چیزهایی به عنوان خود را در وضعیت پرداخت و اطلاعات حساب بانکی.

IRS جمعه اظهار داشت که تعداد مقاله محرک چک و جریان را به صندوق های پستی به شدت افزایش خواهد یافت شروع در اواخر این ماه.

ظهر روز شنبه مهلت طراحی شده است برای کسانی که می خواهند برای جلوگیری از انتظار هفته یا ماه به یک بررسی کنید.

IRS می خواهد مردم را به بازدید از "دریافت و پرداخت" ظهر روز شنبه به خود را بررسی وضعیت پرداخت و زمانی که در دسترس ارائه پرداخت مستقیم اطلاعات آنلاین در IRS.gov.

"برای بسیاری از مالیات دهندگان آخرین شانس برای به دست آوردن پرداخت مستقیم از خود تاثیر اقتصادی پرداخت به جای دریافت مقاله بررسي است که به زودی" IRS اعلام کرد.

"زمان در حال اجرا است برای یک شانس برای دریافت این پرداخت چند هفته قبل از طریق واریز مستقیم" گفت: نمایندگان کمیسیون چاک Rettig در بیانیه ای.

بعد از ظهر چهارشنبه IRS گفت آن آغاز خواهد شد آماده شدن میلیون ها فایل برای ارسال به اداره خدمات مالی برای رسیدگی به کاغذ چک آغاز خواهد شد که پس از رسیدن از طریق اواخر ماه مه و ژوئن.

"دریافت من پرداخت" ابزار همه مشکلات را حل کند و یا درخواست به همه.

برای مثال IRS تا به حال به در نظر گرفتن احتمال سرقت هویت. بنابراین آن را نمی خواهد اجازه می دهد تا شما را به تغییر واریز مستقیم به حساب بانکی اطلاعات در حال حاضر در فایل با IRS.

"اگر ما مسئله پرداخت مستقیم و بانک اطلاعات نامعتبر است و یا حساب بانکی بسته شده این بانک را رد سپرده" IRS اعلام کرد.

"ما خواهد شد و سپس ایمیل خود را پرداخت در اسرع وقت به آدرس ما بر روی فایل برای شما. 'من پرداخت' خواهد بود به روز رسانی به منعکس کننده تاریخ پرداخت خود را از طریق پست خواهد شد. به طور معمول, هنگامی که پرداخت از طریق پست آن را تا 14 روز برای دریافت, پرداخت, استاندارد پستی زمان است."

دنبال سوزان Tompor در توییتر @tompor.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن