Isaias هوا برای تبدیل شدن به طوفان جمعه; طوفان گرمسیری دیده بان صادر شده برای فلوریدا

دویل برنج ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:43 PM EDT Jul 30, 2020پس از شلاق بخش کارائیب با باران و باد و ط

توسط NEWSSALAM در 10 مرداد 1399

پس از شلاق بخش کارائیب با باران و باد و طوفان گرمسیری Isaias در حال حاضر هوا برای تبدیل شدن به یک طوفان روز جمعه National Hurricane Center گفت.

یک طوفان گرمسیری پخش شده ارسال شده برای بخش هایی از شرق سواحل فلوریدا به عنوان پیش بینی مسیر طوفان همچنان به نگه داشتن بسیاری از فلوریدا در آن مسیر ممکن.

"Isaias است و پیش بینی می شود در نزدیکی مرکزی باهاما شب جمعه و حرکت در نزدیکی و یا بر باد از شرق باهاما و در نزدیکی جنوب فلوریدا در روز شنبه" طوفان مرکز گفت.

طوفان مرکز اضافه شده است که "این خطر وجود دارد از اثرات از وزش باد و بارش باران های سنگین و طوفان خروش آخر این هفته در امتداد جنوب شرق و شمال در امتداد مانده از ایالات متحده در سواحل شرق از طریق اوایل هفته آینده."

Isaias زیادی طوفان گرمسیری-طوفان-نیروی باد گسترش تا 240 کیلومتر از مرکز آن است. بخشهایی از فلوریدا می تواند شروع به احساس گرمسیری-طوفان-نیروی باد اوایل شب جمعه, اما به احتمال زیاد شنبه صبح خدمات ملی آب و هوا گفت.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: ساکنان می تواند احساس از اثرات طوفان به اوایل هفته آینده. او را تشویق همگان برای آماده سازی با داشتن حداقل هفت روز از منابع.

در روز پنج شنبه Isaias' باران انداخته کوچک لغزش و باعث گسترده شدن سیل و قطع برق در سراسر پورتوریکو.

طوفان زدم برق به بیش از 400 ، 000 مشتریان در سراسر پورتوریکو با توجه به جزیره, برق قدرت. آسیب جزئی گزارش شده است در جای دیگر در این جزیره که در آن دهها هزار نفر از مردم هنوز هم استفاده از برزنت به عنوان بام خانه های آسیب دیده از طوفان ماریا در سپتامبر 2017.

همانطور که از 5 p. m. ET Isaias تا به حال 60 مایل در ساعت بادها و محور مورد حدود 250 کیلومتری جنوب شرقی جنوب شرقی باهاما با توجه به طوفان مرکز.

آن را در حال حرکت غرب, غرب در 20 مایل در ساعت و در مرکز آن بود و انتظار می رود به حرکت بیش از هیسپانیولا (که متشکل از کشورهای هائیتی و جمهوری دومینیکن) بعد در روز پنج شنبه و در نزدیکی جنوب شرقی باهاما در اوایل جمعه.

Isaias: چگونه تلفظ این نام طوفان و طوفان چگونه دریافت نام خود را

Isaias اولین نهم اقیانوس اطلس به نام طوفان به فرم در یک کومودو با توجه به دانشگاه ایالتی کلرادو طوفان محقق فیل Klotzbach. رکورد قبلی بود ایرنه در اوت. 7 سال 2005 Klotzbach توییتی.

تا کنون این سال, کریستبل دانیل ادوارد, پری, Gert و هانا نیز اولین نام طوفان اقیانوس اطلس برای خود نظم الفبایی.

کمک: آسوشیتد پرس; Cheryl McCloud, Treasure Coast روزنامه ها; Kimberly میلر پالم بیچ پست



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن