"این زندگی من را نجات داد': نقاهت پلاسما نیاز به موج در فلوریدا مبارزه با COVID-19

TaMaryn آب تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 11:18 AM EDT Jul 13, 2020یک ایالت با کمبود چیزی به نام "نقاهت پلاسما" در

توسط NEWSSALAM در 23 تیر 1399

یک ایالت با کمبود چیزی به نام "نقاهت پلاسما" در حال ایجاد یک نیاز مبرم برای کمک در درمان بیماران بدحال مبارزه COVID-19.

نقاهت پلاسما "بخش مایع خون است که جمع آوری شده از بیماران که از بهبود عفونت" در این مورد coronavirus, با توجه به U. s. غذا و داروی آمریکا. "آنتی بادی موجود در نقاهت پلاسما ... ممکن است کمک به مبارزه با عفونت است."

بیشتر از FDA: تحقیقاتی COVID-19 نقاهت پلاسما - سوالات متداول

اخیرا در هفته گذشته وجود نداشت نقاهت پلاسما در تالاهاسی. هنگامی که پزشکان در تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان شروع به تمیز کاری دولت نزدیکترین عرضه شد در سن پترزبورگ — 300 مایل دور.

در آن شهر به تنهایی وجود دارد 100 درخواست از بیمارستان برای دو واحد از نقاهت پلاسما دکتر گفت: Matthew Standridge یک هیئت مدیره گواهی پزشکی خانواده متخصص در تالاهاسی یادبود بهداشت و درمان. تک نقاهت اهدای پلاسما از یک نفر می تواند مورد استفاده قرار گیرد به درمان چهار بیماران بدحال.

"از درمان است که ما باید این کار را برای COVID-19, نقاهت پلاسما را نشان می دهد وعده" Standridge گفت. "احتمالا نه یک درمان تمام. این یک معجزه است, اما آن را واقعا می تواند کمک کند."

پزشکان باید تبدیل به نقاهت پلاسما درمانی در درمان بیماری های عفونی برای نزدیک به 100 سال از جمله در مطلب قبلی بیماری های همه گیر. آن را شامل یک پلاسمای انتقال خون از بهبود بیماران ایم که تولید آنتی بادی است که می تواند کمک به بیماران بدحال.

OneBlood — یک مرکز اهدای خون در خدمت جنوب شرقی جمع آوری نقاهت پلاسما برای تالاهاسی و ایالت — دیده می شود 500% افزایش در بیمارستان درخواست نقاهت پلاسما در شش هفته.

افزایش درخواست به طور مستقیم به افزایش نیاز گفت: سوزان فوربس شرکت spokewoman.

"بیمارستان ما شرکای باید توضیح داد که این افزایش این است که واقعا با توجه به بالاتر COVID عفونت نرخ هایی که اتفاق می افتد در سراسر منطقه خدمات ما به عنوان به خوبی به عنوان آنها با استفاده از آن زودتر در درمان بسیاری از بیماران" فوربس گفت. "این دو چیز ترکیب شده و در حال ساخت آن نیاز به افراد بیشتری به جلو آمده و به کمک بسیار فوری است."

همانطور که از دوشنبه, بیش از وجود دارد 280,000 تایید COVID-19 موارد است. پتانسیل استخر نقاهت پلاسما قطره زمانی که مقاطعه در دوره بهبودی و کمک کننده واجد شرایط بودن.

و مردم تنها آنها می توانید استفاده کنید هستند کسانی که تا به حال یک coronavirus عفونت و بهبود.

"آن را می شود بسیار محدود گروهی از مردم که حتی توانایی اهدا نقاهت پلاسما و کسانی که مردم ما درخواست لطفا به گام به جلو و اهدا" فوربس گفت. "تقاضا است تا نمایی و آنها را نگه پتانسیل کلیدی در کمک به این بیماران بهبود می یابند."

از آغاز تا پایان نقاهت اهدای پلاسما فرآیند حدود شش مرحله است که شامل مجموعه تست برای بیماری های عفونی و توزیع به بیمارستان.

کلینیک مایو است که منجر عظیم COVID-19 درمان مطالعه شامل 2,547 دفاع کرد گرفته شد و بیمارستان از جمله TMH و سرمایه مرکز پزشکی منطقه ای از اوایل مارس برای درک بهتر استفاده موثر و درمان شامل پلاسما ،

بیشتر: COVID-19 درمان مطالعه

تا به امروز بیش از 31,000 بیماران در سراسر کشور دریافت کرده اند پلاسما تزریق.

کارلوس Duart یکی از آنها بود.

در طول همه گیر خود شرکت CDR مگوایر, یکی از دولت های پیشرو COVID-19 شرکت های تست شده و کمک به دولت با مدیریت اضطراری. این شرکت به تازگی نقل مکان دفتر مرکزی آن از میامی به تالاهاسی.

یکی از آن تست سایت شامل برگ ورزشگاه at Florida A&M University, Duart گفت.

Duart شرکت رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور تینا ویدال همسرش شد در میامی برای روز پدر آخر هفته هنگامی که Duart شروع خستگی تب خفیف و سرفه.

در عرض یک هفته Duart بستری شد به واحد مراقبت های ویژه در بیمارستان باپتیست از میامی. اما پس از سه روز در ICU و پلاسما تزريق Duart وضعیت بهبود یافته و او بود نقل مکان کرد به یک مرحله پایین واحد.

او را متقاعد نقاهت پلاسما نقش مهمی را در بهبودی خود را: "من معتقدم این زندگی من را نجات داد او گفت:" در یک مصاحبه تلفنی. "من معتقدم که آن را نگه داشته من از بیشتر لولهگذاری و بیشتر عوارض است."

Duart گفت: این شرکت ارسال خواهد شد نشانه هایی برای پلاسما کمک های مالی در آن تست سایت برای تشویق بیشتر مردم به جلو آمده.

پزشکی حرفه ای از سراسر فلوریدا می گویند پلاسما کمک های مالی می تواند کمک به فلوریدا به نوبه خود گوشه ای در مرگ و میر وابسته به COVID-19. و به عنوان فصل پاییز روش های Standridge گفت: نیاز به راحتی در دسترس عرضه نقاهت پلاسما وخیم است.

همه خون کمک های مالی خواهد شد تست شده برای COVID-19 آنتی بادی اضافه کردن بدون علامت اهدا کنندگان هنوز هم می تواند نقش حیاتی: "یک نفر واقعا می تواند یک تفاوت بزرگ نه فقط برای یک نفر اما به صورت بالقوه بیشتر مردم" Standridge گفت.

تماس با TaMaryn آب در tlwaters@tallahassee.com یا follow @TaMarynWaters در توییتر.

چه انتظار هنگامی که اهدای

  • اولین گام این است که ساخت یک قرار ملاقات در یک مرکز اهدای. ثبت نام مورد نیاز است در OneBlood.org.
  • کمک های مالی می تواند در یک مرکز کمک مالی و یا بزرگ "اتوبوس قرمز" مکان های تلفن همراه. اهدا کنندگان باید پوشیدن ماسک در تمام زمانها. یکی ارائه خواهد شد در صورت نیاز.
  • روند کلی شبیه به اهدای خون اما می تواند طولانی تر است.
  • تمام مراکز انتقال خون هستند تنظیم شده توسط سازمان غذا و دارو که تحمیل دقیق دستورالعمل های عملیاتی.
  • توجه داشته باشید که COVID-19 آنتی بادی آزمایش می کند آزمون برای حضور فعال COVID-19. بلکه این آزمون تنها برای آنتی بادی در خون است.
  • نتایج در دسترس هستند 48-96 ساعت پس از اهدا.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن