'آن بوده است جهنم': پدر و مادر مبارزه با آموزش از راه دور خود را برای کودکان و نوجوانان معلول

کسیدی الکساندر و نیکی راس دیتونا بیچ اخبار مجلهمنتشر شده 10:27 AM EDT 22 مه سال 2020دولند Fla. – Malika سیمونز

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

دولند Fla. – Malika سیمونز نمی توانستم باور چشمان خود را هنگامی که او با دریافت این مدرسه برای پسر خود را در خانه انجام دهید در طول coronavirus بیماری همه گیر.

الی Simmons, 12 که دارای اختلال طیف اوتیسم شدید و ناتوانی در یادگیری معمولا با این نسخهها کار با یک تیم از چهار حرفه ای هر روز در رودخانه چشمه میانه مدرسه در شهرستان اورنج ایالت فلوریدا. او هنوز هم یادگیری خود حروف و اعداد.

بسته از کار آنها دریافت شده بود و پر از درس چگونه برای نوشتن یک بررسی و نحوه شناسایی زوایای مختلف – چیزهایی که مایل فراتر از الی توانایی.

در آن اوایل هفته آموزش از راه دور در مارس و آوریل سیمونز نشنیده بودم خیلی از پسر و یک paraprofessional بنابراین او scoured خارج برای یادگیری بازی است که او واقعا نمی تواند استطاعت. او کار خود را در به رسمیت شناختن تعداد و دست خط در میان در تلاش برای نگه داشتن او را از به معنای واقعی کلمه کشیدن تا فرش. ترین روز او را به رشوه او را فقط به نشستن هنوز.

"آن بوده است جهنم" او گفت:.

مانند پدر و مادر در سراسر کشور در سن مدرسه کودکان سیمونز شده است در تلاش برای نگه داشتن سر خود را بالای آب. برای هفته دانش آموزان مجبور شده اند به اشکال جدیدی از یادگیری با این بیماری همه گیر کوروناویروس. آموزش از راه دور از طریق ادامه خواهد داد تا پایان سال تحصیلی در اکثر متحده است.

تنظیمات که ممکن است در همسالان خود هستند و حتی سخت تر برای میلیون ها نفر از دانش آموزان با ناتوانی بسیاری از آنها بستگی به حمایت های بیشتر و درمان در مدرسه سایت های که آنها ممکن است از دست رفته.

رفتاری درمانی, کاردرمانی, گفتار درمانی, ورزش درمانی, توجه مص و مداخله معلمان و حمایت از تسهیل معلمان – این همه پدر و مادر مسئولیت در حال حاضر. هنگامی که این خدمات را می تواند ارائه شده عملا پدر و مادر هنوز هم باید تسهیل جلسات نظارت و سعی کنید به برنامه و آن را در تمام. خانواده ها تعجب می کنم که چگونه مربیان را تا زمین را از دست داد در پاییز.

هدر Dorries یک مادر اقامت در خانه مادر در پالم کست فلوریدا با سه تا از بچه ها با نیازهای ویژه اعم از اختلال طیف اوتیسم به اختلال بیش فعالی کمبود توجه به اختلالات فیزیکی. آن را بسیار دشوار است به نگه دارید تا با همیشه در حال تغییر اغلب برنامه های متضاد او تصمیم گرفت به طور موقت از مدرسه به حالت تعلیق حمایت خود را درمان و به طور موثر به حق خود را به را تشکیل می دهند خود را از دست رفته خدمات زمانی که مدرسه می گرداند – یک حرکت او نگرانی را مختل توسعه خود را اما او احساس او تا به حال به.

"من به عقب بنشینید و تصمیم بگیرید که آن را به ارزش آن ؟ چه چیزی مهم تر است در این نقطه – این درمان و یا آنها را برای تکمیل مدرسه کار می کند؟," او گفت:. "وجود دارد فقط به اندازه کافی ساعت در روز برای من است. شما فقط یک نفر است."

آموزش تنظیم

به عنوان coronavirus در سراسر کشور و منطقه در زمان های مختلف روش برای یادگیری است. در بسیاری از فلوریدا مناطق برنامه ریزی شده است برای نونهالان با مواد در یک فرمت جدید.

این برنامه آمد و با هم در یک ماده از هفته هنگامی که در حال توسعه موثر جامع مجازی برنامه های مدرسه معمولا زمان بیشتری طول می کشد.

لیز کلب, یک استاد آموزش فن آوری و آموزش و پرورش معلم در دانشگاه میشیگان گفت: ایالات متحده آمریکا امروز که آموزش آنلاین و مجازی آموزش می تواند به افزایش شکاف در حقوق صاحبان سهام. یادگیری به پل این شکاف زمان طول می کشد.

"اکثر دانشگاه های مجازی قادر به ایجاد این تسهیلات, اما آنها تا به حال ماه به این پشتیبانی در محل" او گفت:. "سنتی و چهره به چهره در مدارس آگاه هستند که آنها نیاز به انجام این کار, اما آنها هنوز هم ممکن است کار بر روی" چگونه است." "

است روز مراقبت امن در طول همه گیر? آن بستگی دارد. در اینجا برخی از دستورالعمل ها.

مدرسه آنلاین به اندازه کافی سخت است. اگر شما هنوز هم یادگیری به صحبت می کنند زبان انگلیسی ؟

که چه کتی کلی, حقوق مدنی وکیل از جامعه خدمات حقوقی از اواسط فلوریدا دیده است با مشتریان خود را. کلی گفت: این سیستم که نتایج از در خانه آموزش عادلانه نیست برای خانواده هایی که تحت عنوان قانون فدرال به رایگان عادلانه آموزش و پرورش است.

"هیچ یک از این رایگان است و یا مناسب اگر شما نیاز به انجام این کار از یک معلم" کلی گفت. "و هیچ یک از این رایگان است و یا مناسب اگر شما نیاز به آموزش فرزند خود را توسط خودتان."

مدیران استثنایی, دانش آموز, آموزش و پرورش توضیح داد که آنها انتظار نداشتند اختلال قابل توجهی در خدمات آنها ارائه به دانش آموزان و خانواده ها است. برخی از ارزیابی باید به تعویق افتاد, برخی از خدمات اصلاح شده اما به طور کلی آنها انتظار می رود به افزایش به چالش های جدید ناشی از این بیماری همه گیر.

"ما انتظار نداریم پدر و مادر به جای معلمان و یا مربوط به ارائه دهندگان خدمات, اما ما می خواهید و نیاز به شریک با آنها گفت:" کیم Gilliland, مدیر استثنایی, دانش آموز, آموزش و پرورش در Volusia County, که در آن الی سیمونز ثبت نام. "این بی سابقه بار تغییر نگاه از خدمات آموزشی اما هدف ما این است که به اطمینان حاصل شود که آن را متوقف نمی شود دانش آموزان از یادگیری است."

برای دانش آموزانی که سقوط کلی گفت: مدارس ملزم به ارائه بازسازی برای زمان و یا خدمات از دست داد. Gilliland گفت که بر اساس فدرال هدایت تیم که ایجاد فردی برنامه های آموزش و پرورش برای دانش آموزان با نیازهای ویژه را کسانی تعیین عنوان به خوبی.

"هیچ برنامه ای است که تا به حال ادم" Gilliland گفت: "اما ما در حال انجام بهترین های ما."

پدر و مادر صحبت کرد که به ساحل دیتونا اخبار-مجله نگران باشید که آن را نمی خواهد به اندازه کافی برای فرزندان خود.

فشار بر پدر و مادر

پیج Auborn, 26 بود کمی عصبی هنگامی که او در بر داشت از مدارس بودند رفتن به نزدیک است. هر کسی خواهد بود با نه بچه ها در سنین 2 تا 20 پنج نفر از آنها در طیف اوتیسم. همه کودکان به تصویب رسید و شش توسط مادر و سه توسط او و همه آنها را به زندگی در زیر یک سقف.

به عنوان یک paraprofessional و پس از سالها تجربه کار با پرورش کودکان با نیازهای ویژه او فکر او می تواند به خوبی مناسب برای آموزش آنها را در خانه.

اولین چالش به وجود آمد که او ضعف سيستم ايمنی مادر احساس بد و مجبور به ماندن در محل دیگری مبادا او در معرض خطر ابتلا یا پخش coronavirus. او دور مانده و حتی پس از او بهتر است چرا که از تمام درمانگران و متخصصان آینده در داخل و خارج از خانه. او شروع به بازگشت به خانه است اما حتی با فوق العاده, بالغ اطراف آن را دشوار است به نگه داشتن بسیاری از کودکان و نوجوانان در سطوح مختلف در مسیر آکادمیک.

هفته آموزش از راه دور آمد با یک زن و شوهر از meltdowns – که یکی از آنها پس از فرار خانواده تا به حال به اجرای قانون که در زمان کودکی به صورت غیر ارادی معاینه روانی تحت فلوریدا بیکر عمل می کنند.

Auborn سعی شده است با اتخاذ یک آرامش بیشتری نگرش کودکان تحصیل است. بین مجازی بازديد با درمانگران چاپ دیجیتال و مواد پوشا چند نمرات و کار به طور منظم درگیر در حال اجرا در یک خانواده پس از مدارس دستورالعمل به نامه ای است یک اولویت برای خانواده خود را.

"من نمی باید یک مدرک دانشگاهی در آموزش و شبانه من شد VPK مهد کودک, سوم, چهارم, پنجم, ششم و هفتم معلم کلاس," او گفت: به علاوه یک معلم آموزش و پرورش ویژه برای دانش آموزان توانایی های مختلف. "اگر من می توانید آن را تمام به اتمام اگر آنها در حال تلاش سخت ترین آنها است که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر."

'Mama خسته است': پس از تعطیلی مدارس برخی از خانواده ها رایت کردن در کلاس های آنلاین و دیگران رشد

آسایشگاه پرستار میشل Sammons در Flagler شهرستان دارای چهار بچه در خانه سه تن از آنان دریافت ویژه خدمات آموزش و پرورش از مدارس خود را. او شمارش 14 معلمان و درمانگران که به طور معمول با آنها کار می کنند. او جایگزین کردن همه آنها را.

"من نگرانی زیادی در مورد آنها است که آنها در حال حاضر ، چگونه آنها در حال رفتن به ؟ من نمی دانم" Sammons گفت. "این واقعا یک چالش است."

Dorries, کف, ساحل, مادر,,, گفت که او احساس او تا به حال هیچ انتخاب دیگری اما به تعلیق او خدمات کودکان حتی اگر او نگرانی در مورد چگونه آن را به آنها را تحت تاثیر قرار.

"روز وجود دارد که از آن شده است خوب," او گفت:, "و شده است وجود دارد برخی از روز که در آن من می خواهم برای رفتن به رختخواب در 4 p. m. و گریه خودم را به خواب."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن