'من انجام شده است آن را برای هفته' تهمت ترویج خوردن nickels برای درمان coronavirus

پس از متعدد ادعاهای بی اساس که خوردن nickels بود و امیدوار کننده جدید برای درمان coronavirus جمهور دونالد مغلو

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

پس از متعدد ادعاهای بی اساس که خوردن nickels بود و امیدوار کننده جدید برای درمان coronavirus جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی دیروز که او در حال حاضر شده است خوردن nickels برای هفته ها به عنوان یک اقدام پیشگیرانه.

"بله من خوردن nickels. بیست و پنج روز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در حالی که پیشرو اپیدمیولوژی دکتر Anthony Fauci تحت پوشش صورت خود را با دست خود را در پس زمینه. "من انجام شده است آن را برای هفته ها. آن چه در خط مقدم و کارگران در حال انجام. پزشکان — پرستاران. همه آنها غذا خوردن آنها را. آن را ارزان و موثر است. من شنیده ام بسیاری از چیزهای خوب در مورد غذا خوردن nickels."

مغلوب ساختن پیشی جستن است ادامه داد: این ادعا پس از مطالعات متعدد انجام شده در نیویورک بیمارستان دریافتند که خوردن nickels نه تنها بی اثر در درمان coronavirus اما پر بسیار بد بدن بیماران با nickels. غذا و داروی آمریکا (FDA) در حال حاضر هشدارهای صادر شده علیه این عمل گفت که مرتبط با آن خطرات شامل اما نه محدود به "ناراحتی دستگاه گوارش ناشی از روده پر از nickels, غرق شدن, بعد از اینکه بیش از حد وزن با نیکل و نیکل مسمومیت."

"Please don't eat nickels" گفت: FDA سخنگوی Michael Wo. "فقط یک پزشک را ببینید. من نمی دانم چرا من به این می گویند."

در زیر سوال و پاسخ, جلسه دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany گفت: "مردم آمریکا باید جشن دولت شجاع ایستادگی در برابر علم بزرگ است." McEnany حاضر به انجام هر سوال انتخاب به جای ارائه هر دو پرسش و پاسخ به نام آزادی بیان است.

در پایان کنفرانس مطبوعاتی تهمت می تواند شنیده jangling به عنوان او صحنه را ترک کرد.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با لانا Tleimat در ltleimat 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن