جیمز Tran: از "Semper Fi' به بالین بیمار

در نگاه اول جیمز Tran سفر قبل از ورود به مدرسه پرستاری ممکن است به نظر می رسد جهان به دور از حرفه ای جدید است.

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

در نگاه اول جیمز Tran سفر قبل از ورود به مدرسه پرستاری ممکن است به نظر می رسد جهان به دور از حرفه ای جدید است. او پیوست و سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده مستقیما از دبیرستان و پس از تعدادی از توقف در طول راه خودش گشت زنی در خیابان های شمال کالیفرنیا به عنوان یک افسر پلیس است. اما در یک نگاه عمیق تر نشان می دهد یک موضوع مشترک: تمایل به کمک و خدمت به دیگران است.

در حال حاضر Tran, 34, که فارغ التحصیلان هفته آینده با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه UCLA را تحقق یک آرزوی دیرین پیوستن به بیش از 200 همکلاسی و همچنین تعدادی از اعضای خانواده در حرفه پرستاری است. آن بود که او اذعان می کند یک راه طولانی.

به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی در, Fremont, California, Tran فاقد انگیزه انجام حداقل classwork مورد نیاز برای ماندن در مدرسه فوتبال تیم و نداشتن چشم روشن در آینده. اما پس از 9/11 اتفاق افتاده است. "من به تماشای اولین پاسخ دهندگان و شهروندان به طور متوسط خطر زندگی خود را برای کمک به دیگران در زمین صفر" او گفت:.

Tran می خواستم برای کمک به بیش از حد. او تصمیم گرفت به کشور خود خدمت می کنند و دیدن جهان با پیوستن به ارتشو در سن 17 سالگی داوطلب خدمت سربازی در نیروی دریایی. زیر بوت کمپ و آموزش مبارزه با او فرستاده شده به حمل و نقل هوایی مدرسه که در آن او به عنوان یک هواپیما مکانیک. تمایل خود را برای سفر به طور موقت مانع زمانی که او بود مستقر در Marine Corps Air Station میرامار در نزدیکی سن دیگو اما او در نهایت به حال دو استقرار خود را در طول پنج سال خدمات به ژاپن و کره جنوبی.

"آن چشم باز به دیدار با مردم و در معرض یک فرهنگ جدید. آن بهبود مهارت های بین فردی" گفت: ترنسپاندر که تا به حال این فرصت را به تعامل با اعضای کره جنوبی نیروی هوایی و تفنگداران دریایی. همچنین وجود تنش است. "کره جنوبی تا دندان مسلح شد و ما می دانستیم که ما در پتانسیل یک منطقه جنگی."

زمانی که روی لئامت دادن خود را به پایان رسید, Tran را انتخاب و به reenlist. تمایل بهتر است آموزش او ثبت نام در کالج مطمئن نیستید که چگونه او می خواهم انجام دهید. اما او در بر داشت که نظم و انضباط او می خواهم به دست آورده بیش از نیم دهه در ارتش خدمت او هست.

هنوز هم مطمئن نیستید از مسیر کار خود را, he در نظر گرفته شده انتقال به دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ایست بی به عنوان یک حرکت شناسی عمده فکر او ممکن است تبدیل به یک معلم تربیت بدنی. او خواهر کوچکتر شده بود پذیرفته UC Davis, بنابراین او در نهایت تصمیم گرفت به درخواست وجود دارد و همچنین به UC سانتا کروز و برکلی. او پذیرفته شد ، او تصمیم گرفت برکلی است.

"من هرگز تصور من می خواهم به برکلی" او گفت:. "این بهترین تجربه زندگی من است."

به عنوان یک عضو از کال جانبازان باشگاه Tran ترس او ممکن است به صورت منفی در پردیس طولانی شناخته شده برای آن تظاهرات و فعالیت های رادیکال. اما سربازان او گفت: "من یک مقدار زیادی از عشق" از دانشگاه جامعه.

آن را در برکلی که او برای اولین بار یاد گرفتم در مورد UCLA دانشکده پرستاری کارشناسی ارشد ورودی پرستاری در برنامه و یا MECN ارائه می دهد که مدرک کارشناسی ارشد به دانش آموزان که به دست آورده لیسانس خود را در رشته دیگر. به نظر می رسید مانند یک امکان جالب. او چاپ کردن اطلاعات برگزار شد و در آن ،

زمانی که او فارغ التحصیل از کال با تحصیل در رشته بهداشت عمومی Tran شروع به کار به عنوان یک EMT, انتقال بیماران بین مراکز بهداشت و درمان. تجربه به او نزدیک مشاهده پرستاری. "من با تمام این بیمارستان در منطقه و با من ملاقات بسیاری از پرستاران و پرسنل بیمارستان," او گفت:. "اگر ما انجام مراقبت ويژه حمل و نقل وجود دارد خواهد بود یک پرستار در هیئت مدیره با ما."

او به خاطر یک شب کریسمس زمانی که او بیمار شده بود که در طول یک درایو توسط تیراندازی. "این هیجان انگیز و خسته کننده اعصاب," او گفت:. "هنگامی که ما او را در آورده و دیدم کارکنان بیمارستان شروع به کار بر روی او از من خواست که من می توانم انجام داده اند بیشتر برای او بیش از حد."

سرنوشت به نظر می رسید به فرمان Tran نسبت به پرستاری, اما او در زمان یک آخر مسیر انحرافی را طی. او قبلا اعمال شده و پذیرفته شده است به یک منطقه آکادمی پلیس. او تصمیم به شرکت در, و, 2015 در زمان و موقعیت با اداره پلیس در شهر Pleasanton, کالیفرنیا. مشغول به کار گشت و در شب او در برخورد با مبارزه با خشونت خانگی و یک میزبان از دیگر مسائل. او به یاد می آورد که با بی خانمان دارو کاربران خود را تنها گزینه و حسرت بود برای آنها را به زندان.

"من نمی خواهم به فقط با قرار دادن دستبند روی آنها" او گفت:. "من می خواستم به آنها کمک کند."

در زماناو بود که سفر به عنوان آنجا که او می تواند به لس آنجلس بود با مادر بزرگ که به سرطان ریه است. دیدن چگونه خواهر او و عمه هر دو پرستاران کمک مادر بزرگ خود را پایان زندگی مراقبت روشن ساخته و به او آنچه را که او می خواهم تعمق است در حالی که — او می خواست برای تبدیل شدن به یک پرستار است. او از جیبش مقالات او ذخیره می خواهم سال قبل از اینکه در مورد UCLA. او آماده بود به درخواست.

Tran پذیرفته شد به دانشکده پرستاری MECN برنامه ها و به اشتراک گذاشتن اخبار را با مادر بزرگ خود را در مدت کوتاهی قبل از او در گذشت. مدرسه پرستاری به او گفت: "شده است یک ماجراجویی است. من گروه فوق العاده است. هر فرد یک ستاره و ستارگان انسان است. من الهام هر روز با آنها بیماران و پرستاران."

ترنسپاندر به خصوص دوست دارد کار با جانبازان و خانواده. "من می توانم بگویم که یک کهنه. زمانی که من از آنها و آنها می گویند که آن را می سازد من در روز است. و آنها به نظر می رسد مانند آن است که من یک جانباز," او گفت:.

Tran نظامی و پلیس در زمینه کمک به او را به سرعت فکر می کنم او می گوید و او را دوست دارد چالش نمی دانستند چه چیزی در طرف دیگر درب هنگامی که او وارد یک بیمار جدید ،

او هنوز مطمئن شوید که چه منطقه ای از پرستاری او می خواهم برای رفتن به — او لذت می برد در هر چرخش. اما به عنوان او در گذشته انجام Tran حاضر است خود را به دنبال مسیر جدید هر جا که او را طول می کشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب