شکار کار در طول COVID-19? برای برونز کمک کمی می تواند یک راه طولانی

شما احتمالا شنیده ام این بدترین بازار کار پس از رکود بزرگ. شما احتمالا شنیده ام که از طریق دانشگاه UCLA مرکز ش

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

شما احتمالا شنیده ام این بدترین بازار کار پس از رکود بزرگ. شما احتمالا شنیده ام که از طریق دانشگاه UCLA مرکز شغلی دانش آموزان دسترسی به بیش از 8000 شغل تمام وقت لیست. در میان coronavirus بحران مرکز در ادامه به ارائه طیف گسترده ای از خدمات ارزشمند برای دانش آموزان, فقط به عنوان UCLA فارغ التحصیلان آیا برای فارغ التحصیلان — به صورت رایگان.

این قابل فهم است که برونز هستند دچار شک و عدم قطعیت در حال حاضر می گویند که مردم در حال اجرا این برنامه ها است. پس از همه اشتغال و کارآموزی فرصت های کاهش یافته در سراسر بسیاری از صنایع و برخی از پیشنهادات قبلی از کار به تعویق افتاده اند نقل مکان کرد آنلاین و یا لغو در دسترس نباشد. اما جویای کار نباید امید را از دست آنها استرس است. هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از راه رو به جلو است.

"ما در حال تشویق فرصت های موجود به برونز" گفت: Carina سالازار مرکز حرفه ای ارشد مدیر دانشیار. "به فارغ التحصیل از سالمندان ما می گویند ما از کارشناسان که در اینجا به شما را با خدمات برای رسیدگی به نیازهای شما و برای کمک به راهنمای شما. ما در اینجا برای کمک به."

حسن اکمل مرکز اجرایی, مدیر موافق است. "دانشجویان و فارغ التحصیلان باید نه از دست دادن اعتماد به نفس. در حالی که برخی از رشته های در حال تجربه کاهش مناطق دیگر ثابت باقی می ماند." او با اشاره به داروسازی و پزشکی-دستگاه صنایع مراقبت های بهداشتی و دیگر خدمات بهداشتی و درمانی و سازمان های غیر انتفاعی که فقط تعداد کمی از مناطق که دارای اب و هوای این بحران به خوبی و در حال استخدام.

اکمل یک UCLA فارغ التحصیل و مدیر عامل سابق یک سازمان غیر انتفاعی می گوید کارفرمایان بالقوه علاقه مند خواهد بود تا ببینید که چگونه دانش آموزان باید وقت خود را صرف در طول همه گیر — که آیا آنها در حال گرفتن حرفه ای خود را توسعه جدی و صرف وقت خود را مولد. او اشاره می کند که وجود دارد مقدار زیادی از مهارت های نوآورانه-ساختمان برنامه های در حال ظهور از جمله پرداخت مجازی کارآموزی و کوتاه مدت میکرو-کارآموزی که شامل پروژه های ماندگار از یک هفته به یک ماه و همچنین به عنوان فرصت های دیگر.

بالاتر از همه, او می گوید: دانش آموزان باید به انعطاف پذیر باقی می ماند و آماده برای تنظیم زمانی که وضعیت مطالبات آن است. کار شکار در زمان COVID-19 نیاز به مهارت های جدید به یک چشم انداز جدید و تمایل به انطباق.

"توانایی یک فرد برای نشان دادن موثر سازگاری جدید و در حال ظهور فن آوری افزایش یافته است," او اشاره کرد. "اهمیت خود آگاهی فشار صبر و جهانی فرهنگی و روانی رو به افزایش است بیش از حد."

حرفه ای مرکز: 'ما در اینجا به کمک'

"این مرکز شغلی است که در حال حاضر ارائه دانش آموزان با خدمات بیشتر از همیشه قبل از, از جمله یکی در یک زوم قرار ملاقات با مشاوران حرفه ای مجازی جلسات گروه آموزشی و حرفه ای آنلاین, مشاوره و مربیگری" سالازار گفت.

او توصیه می کند که دانش آموزان برای اولین بار مراجعه به این مرکز دست دادن وب سایت ارزشمند one-stop-shop منابع در دسترس برای همه دانش آموزان است که ارتباط آنها با مرکز حرفه ای مشاوره خدمات و همچنین به کارفرمایان مشاغل, کارآموزی کارگاه ها و رویدادهای دیگر.

اخیر حرفه ای مجازی نمایشگاه به میزبانی مرکز از طریق دست دادن درو 199 کارفرمایان از انواع صنایع و بیش از 900 UCLA, دانش آموزان, یادداشت های Stacy Ulery مرکز دستیار مدیر برای حرفه ای آموزش و پرورش است. برای فارغ التحصیل از سالمندان در این مرکز ارائه شماره مجازی مربوط به اشتغال کارگاه های آموزشی در این سال از جمله "استرس و جستجوی حرفه ای در دوران Covid-19" که ویژه حرفه ای مرکز حرفه ای و کارکنان از دانشگاه UCLA مشاوره و خدمات روانشناختی.

علاوه بر این مرکز به طور مستمر به روز رسانی خود را در کانال یوتیوب با آموزش و کارگاه های آموزشی از جمله "راه اندازی حرفه ای خود را در نامشخص زمان" "مدرسه گراد وبینار: در حال حاضر بهترین زمان است ؟" و "فاصله سال برنامه ریزی" و همچنین به عنوان راهنمایی در تصویری-مصاحبه با استراتژی ها و شبکه های مجازی.

کسانی مجازی مهارت تبدیل شده اند به طور فزاینده مهم در حال حاضر است که در فرد و چهره به چهره تعامل است و دیگر امکان پذیر است, می گویند کارکنان مرکز که کار کرده اند و با حدود 5000 دانش آموزان در رزومه خود این سال کمک به آنها معاون کشیش بخش دیجیتال خود را با حضور در LinkedIn و دیگر سیستم عامل.

"هنگامی که شما در گوگل شما می خواهید به افتخار از آنچه می بینید و آنچه شما انجام داده اند. ما با ارائه یک به یک مشاوره و همچنین جلسات گروه و بسیاری از منابع" به کمک در این زمینه گفت: Ulery.

"حالا بیشتر از همیشه" اکمل افزود: "دانش آموزان متوجه می شوند که خود آگاهی نام تجاری و رد پای دیجیتال — این محتوا که قرار دادن آنها در خارج وجود دارد برای مردم را به خواندن و دنبال خواهد شد و درهای باز است."

مرکز شغلی کارکنان توصیه دانش آموزان به انعطاف پذیر روشنفکر و فعال و به ایجاد روابط با متخصصان و فارغ التحصیلان. M'Chelle رایان, مرکز دستیار مدیر برای صنعت روابط و یادگیری تجربی توصیه می کند که دانشجویان به دنبال حرفه ای مربیان است که می تواند به آنها کمک کند اقامت تا تاریخ با اخبار و تحولات در زمینه های مورد علاقه و ممکن است آنها را دعوت به شرکت در کار از راه دور سایه.

به عنوان بخشی از تلاش های مداوم برای کمک به دانش آموزان در زمان COVID-19 حرفه ای مرکز همکاری با UCLA فارغ التحصیلان در آینده برنامه ارائه مشاوره حرفه ای از فارغ التحصیلان لیسانس در طول رکود اقتصادی سال 2008 و ساخته شده اند موفقیت آمیز مشاغل.

انجمن فارغ التحصیلان: کمک به grads و دانش آموزان از طریق بحران

اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار نشده تنها دانش آموزان است. UCLA فارغ التحصیلان نیز احساس خرج کردن. این انجمن فارغ التحصیلان آماده است برای کمک به این برونز و همچنین ارائه مشاوره به دانش آموزان در طول این زمان نامشخص می گوید: گلوریا Ko فارغ التحصیلان انجمن, مدیر ارشد برای فارغ التحصیلان حرفه نامزدی.

در میان بسیاری از خدمات حرفه ای و برنامه های برای فارغ التحصیلان Ko بسیار توصیه UCLA یکآنلاین شبکه های پلت فرم است که فارغ التحصیلان می توانند با استفاده از به جستجو برای شغل به دست آوردن مشاوره شغلی و رفتار اطلاعاتی و مصاحبه با متخصصان و ایجاد ارتباط با برونز در صنایع که مورد علاقه آنها است. تقریبا 43,000 برونز در UCLA یک. بیش از 14,000 از این فارغ التحصیلان را امضا کرده اند تا برای پاسخ به دانش آموزان سوال در مورد حرفه و کار-استراتژی های جستجو و 4,500 از آنها ارائه شده به مربیان Ko گفت.

منابع دیگر کمک به نگه داشتن فارغ التحصیلان پهلو به پهلو از تحولات صنعت و فرصت های حرفه ای در طول بیماری همه گیر. Bruin فارغ التحصیلان به طور منظم به اشتراک گذاری مشاوره حرفه ای در انجمن Bruin موفقیت های پادکستبه عنوان مثال و Bruin حرفه ای سایت میزبان جلسات آنلاین در موضوعات مختلف از املاک و مستغلات به پزشکی قانون ارائه یک فرصت برای فارغ التحصیلان برای به اشتراک گذاشتن معارفه, منابع کسب اطلاعات و افکار.

برای فارغ التحصیلان در حال حاضر مشغول کار جستجوهای انجمن فارغ التحصیلان ارائه می دهد حرفه ای رایگان آموزشی و یک میزبان از دیگر اشتغال و شبکه منابع خود را در حرفه نامزدی سایت.

"این Bruin جامعه است که در اینجا و آماده برای کمک به گفت:" Ko. "ارتباط با ما شبکه فارغ التحصیلان."

UCLA فارغ التحصیلان همچنین باید نگه دارید در ذهن است که کمک در دسترس است از جامعه گسترده تر از دانشگاه کالیفرنیا فارغ التحصیلان می گوید کاترینا بخش که سر UC فارغ التحصیلان حرفه ای شبکه. پس از همه گیر آغاز شد, یادداشت های او شده است وجود دارد بسیار بالاتر از تقاضا برای مشاوره حرفه ای و خدمات.

"ما شاهد یک سنبله شروع و در ماه مارس همراه با افزایش تمایل در میان فارغ التحصیلان داوطلب" گفت: Ward, که همچنین به عنوان UCLA فارغ التحصیلان انجمن مدیر استراتژیک توسعه و تعامل.

UC شبکه ارائه می دهد یک میزبان از برنامه های حرفه ای —از جمله آینده حرفه ای مجازی نمایشگاه در جولای 14-16 — ویدئوها و آموزشی در موضوعاتی مانند به عنوان "جستجوی کار خود را در طول COVID-19" و "حضور حرفه ای در یک (به طور ناگهانی) از راه دور جهانی" و هدفمند برنامه به صورت سیاه و سفید, فارغ التحصیلان, فارغ التحصیلان در صنعت سرگرمی و کسانی که در دولت به نام تنها چند.

این برنامه در خدمت حرفه ای نیاز از فارغ التحصیلان رایگان برای همه UC فارغ التحصیلان, دانشجویان و کارکنان و طراحی شده برای تمام سطوح حرفه ای از فارغ التحصیلان اخیر به حرفه ای فکر کردن در مورد شروع یک دوم یا سوم حرفه ای.

دانشگاه کالیفرنیا 2 میلیون فارغ التحصیلان برخی از 500,000 از آنها UCLA فارغ التحصیلان. "کارفرمایان حق در نظر UCLA درجه بسیار مطلوب" بخش گفت. "من را تشویق برونز برای پیوستن به UCLA یکی به عقب و کمک به یکدیگر است."

بخش می گوید او شده است heartened برای دیدن بسیاری از برونز پله تا برای کمک به یکدیگر است. او توصیه می کند دانش آموختگان و فارغ التحصیلان برای مثبت باقی می ماند و انعطاف پذیر در کار خود را جستجو و مانند اکمل او می گوید: بسیاری از صنایع و شرکت ها استخدام.

"نگرش" من اینجا هستم برای شما, شما تنها نیستید,'" گفت: بخش. "آن بوده است الهام بخش برای دیدن این چنین در راه معتبر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب