جشن کلیسا در پنساکولا به 53,000 پوند از مواد غذایی در طول پنج شنبه درایو از طریق

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:05 AM EDT مه 5 سال 2020جشن کلیسا در شمال عرض خیابان در پنساکولا را ا

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

جشن کلیسا در شمال عرض خیابان در پنساکولا را انجام بخشی خود را در طول بیماری همه گیر به تغذیه نیازمند زمانی که آن را توزیع 53,000 پوند از غذا صبح روز شنبه.

همکاری با تغذیه سواحل خلیج فارس جشن کلیسا و Pensacola مراقبت از قلب نگه دارید یک درایو از طریق مواد غذایی توزیع خدمات بین 9 صبح و ظهر شنبه — یا تا زمانی که همه مواد غذایی بوده و دست — در پنساکولا ایالتی Fairgrounds.

این مواد غذایی باید به کمک حدود 2000 خانواده های محلی نیاز دارند.

"این بیماری همه گیر در ادامه آن را همچنان به ایجاد استرس و ناامیدی در خانواده ها در جامعه ما" گفت: Jubilee Church اجرایی پاستور Tim Fox. "این است که چرا ما هیجان زده به این فرصت را به انجام یکی دیگر از عمده رایگان توزیع مواد غذایی برای جامعه ما است."

عکس: ناهار خوری, محدود, صندلی داخل گرداند در مرکز شهر Pensacola رستوران | عکس

روز مادر صبحانه برو: Pensacola رستوران ارائه این وعده غذایی خانواده می پردازد

خانواده ها را انتخاب کنید تا مواد غذایی خود را در حالی که ماندن در اتومبیل های خود را. درایو در, pick-up, ایستگاه خواهد بود در واقع اصلی پارکینگ Pensacola ایالتی Fairgrounds در 6655 موبایل بزرگراه. موسیقی عبادت و اعضای کلیسا و داوطلبان بگویید تشویق داستان در طول توزیع در حالی که مردم منتظر در وسایل نقلیه خود را.

برای اطمینان از ایمنی همه درگیر یک طیف گسترده ای از اقدامات حفاظتی گرفته خواهد شد و اجتماعی فاصله قوانین را در پی خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد غذایی کمک رسانی تماس 850-474-9484 ارسال به ایمیل info@jubileeintl.org و یا بازدید از www.jubileeintl.org.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن