فیلم در قرنطینه: "شهر خدا,' 'چاقو از' 'Da 5 Bloods'

CW: اشاره از تجاوز جنسی مقدمه: سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی

توسط NEWSSALAM در 1 تیر 1399

CW: اشاره از تجاوز جنسی

مقدمه: سلام! ما علامت و Nitish و ما (مانند بسیاری از شما به ما امید) تمرین های اجتماعی فاصله برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus. ما می دانیم که این فوق العاده استرس زا زمان برای بسیاری از مردم که بسیاری از شما هستند که تحت تاثیر این بیماری همه گیر در یک راه یا دیگری. بنابراین ما فکر می کنیم می خواهم چیزی که امیدوارم به کمک به روشن کردن خلق و خوی. ما در حال رفتن به تماشا و بررسی فیلم های موجود در جریان سیستم عامل است. ما ستون منتشر خواهد شد (تقریبا) هر هفته در روزهای چهارشنبه. ما امیدواریم که که شما می توانید همراه خود را برای ما ارسال افکار و توصیه می کنیم فیلم هایی که دوست دارید و یا می خواهید به تماشای.

(عکس: Miramax Films)

"شهر خدا" (منتشر شده در سال 2002; تماشا آمریکا در تاریخ 8 ژوئن 2020)

یک فیلم در مورد جرم و جنایت در ریو دو ژانیرو زاغه co-کارگردانی شده توسط Fernando Meirelles و Kátia لوند. ما را به تماشای آن را در شادمانی دیجیتال! شما می توانید دسترسی به شادمانی با استفاده از یک کتابخانه عمومی کارت که شما می توانید به احتمال زیاد ثبت نام به صورت آنلاین, بسته به موقعیت شما.

علامت گذاری:

در سال دوم از دانشگاه, من خودم را یک پوستر با یک لیست از 100 فیلم برای دیدن برای من جدید اتاق خوابگاه. قصد آنها این بود برای من برای گرفتن سکه و ابتدا در اسلات از آنهایی که من دیده ام آشکار کمی تصویر زیر. متاسفانه همانطور که معلوم است, من تا به حال نه دیده می شود بسیاری از فیلم ها پس از پوستر نگاه کرد و نه یکنواخت و خسته کننده. یک روز Nitish (که شما ممکن است می دانم از جایی) من دیدم عدم سینما تجربه و سرش را تکان داد و در ناامیدی. او اختصاص داده شده و زندگی خود را به کمک به من را پر کنید که پوستر ، یکی می تواند فکر می کنم از این به عنوان یک نوع از منبع داستان به این ستون!

اما این است که علاوه بر نقطه است. لیست آرایه ای از انواع مختلف فیلم. وجود دارد نمونه میدارد مانند "Ghostbusters" و "داستان اسباب بازی" (هر چند اعتراف میکنم من در واقع دیده می شود نیست "Ghostbusters" هنوز) اما نیز وجود دارد برخی از مبهم تر انتخاب که از تجربه من پیدا کردم به بهترین آنهایی که. یک مثال گفت: مبهم انتخاب شد "شهر خدا" است. اگر نیست آن را به صورت لیست من هرگز فکر نمی کردم از دیدن این فیلم — و اگر من می دانستم که آن را در Netflix بکشد مثل من فکر کردم این بود که من احتمالا نمی خواهد که پیشنهاد آن را در همه. اما Nitish در بر داشت یک راه و پوستر فیلم خدایان خواستار آن... ممکنه من خوشحالم که من آن را دیدم. "شهر خدا" ابتدا به من کمک کرد کانگستر دانلود فیلم خارش با یک چشم انداز جدید. و در مورد شما اتفاق می افتد به کنجکاو در تصویر زیر این اسلات بر روی پوستر یک دوربین تلفن همراه. آن را حس می کند در زمینه.

بر اساس رمان به همین نام "شهر خدا" به پیروی از صحنه جرم از ریو دو ژانیرو به تصویر می کشد ظهور و سقوط های مختلف آن اراذل و اوباش سازمان ها و گانگستر. قابل توجه ارقام شامل ظالم و آینه بلند پروازانه Li المللی Zé خود وفادار رفیق بنی رقیب فروشنده هویج که قبلا مسالمت آمیز مردی به نام حذفی ند که در نهایت اجازه می دهد تا اوباش صحنه مصرف او و موشک و یک عکاس که در کنار گانگستر هنوز موفق به زنده صادقانه زندگی است. این در نهایت می سازد تا به یک جنگ باند که کت این شهر زاغه در زرشکی. آن را دشوار است فرض برای توصیف به عنوان وجود دارد لزوما منحصر به فرد قوس (یا به دنبال بازگشت حتی یک شخصیت) به همه چیز با هم منظمی از آن احساس عجیبی واقع بینانه در آن روایت messiness. از سوی دیگر این فیلم می تواند احساس بسیار مسخره و بیش از حد بالا به عنوان هر چند آن را می گیرد در خود جهان است. من مردد در چه چیزی به آن را... اما من فکر می کنم من باید تصمیم گرفت که آن را خوب است.

Meirelles و لوند به عنوان شرکت مدیران باید به وضوح الهام گرفته شده از اسکورسیزی کار و... منظور من خیلی واضح است. انعکاس "رفقای خوب" ما شروع در رسانه های پژوهش ما به دنبال زندگی شخصیت های اصلی ما از دوران کودکی ما مقدار زیادی از مونتاژهای از خشونت های گاه به گاه بیش از لرز و موسیقی ما روایت. در حالی که من نمی دانم به اندازه کافی به طور خاص به توصیف اسکورسیزی فیلمبرداری و ویرایش style, من نمی تواند کمک کند اما احساس می کنید که آن هم گنجانده شده در اینجا. من نمی خواهم به طور مداوم در مقایسه با مدیران به هر یک از دیگر, اما با بسیاری از شباهت های من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم که آن را اجتناب ناپذیر است. (مسلم من را دیده اند بسیاری از جرم و جنایت فیلم — شاید همه آنها بود.)

در عین حال در حالی که دو فیلم در واقع به طور یکسان تفاوت بین "شهر خدا" و "رفقای خوب" هستند و عملا فریاد در من. برای شروع, در حالی که من قبلا ذکر شد که "شهر خدا" است و نه غیر خطی و غیر متعارف داستان سرایی ساختار, من متوجه شده ام که اسکورسیزی بسیار دوست دارد به دنبال یک شخصیت منحصر به فرد و به تصویر کشیدن جرم جهان از طریق چشم انداز. در حالی که موشک عمل می کند به عنوان ما راوی او نیز داده شده است که صفحه نمایش بسیار زمان و تلاش من برای تماس با او را منحصر به فرد شخصیت اصلی. Meirelles و لوند در عوض به نظر می رسد به درمان تنظیم — شهر خدا خود به خود شخصیت. به عنوان مخاطبان ما دیدن فیلم حوادث بیشتر از طریق چشم انداز خیابان ها; بیش از هر کس دیگر شکل آن شهر است که تغییرات و روزمره توده ها و رسانه های مدارات که به نظر می رسد واکنش نشان می دهند. آن را به نقطه ای که در آن وجود دارد حتی یک مونتاژ جزئیات تاریخ یک واحد آپارتمان اتاق که فقط اتفاق می افتد به فاش کردن برخی از شخصیت بینش در هویج و دیگر گانگستر به نام Blacky.

من هم استدلال می کنند که "رفقای خوب" و "ایرلندی" را بیشتر پرورش محور فلسفه به شخصیت خود را. اسکورسیزی بر چقدر محیط به تولیدات شخصیت های آن به که آنها در حال گرفتن (نسبتا) بیشتر دلسوز رویکرد به قهرمانان آن. "شهر خدا" از سوی دیگر به نظر می رسد بسیار پرورش محور به من. Li المللی Zé این فیلم های بی رحمانه و در عین حال مسلما مرکزی ترین شکل نشان داده شده است به لذت خود را در قتل و حتی به عنوان یک کودک. بنی مشابه احساس می کند مانند او همیشه یک بخشی از این زندگی و هر چند او بعدها در فیلم تلاش می کند برای فرار از این ثابت می شود بی ثمر. از طریق سینما لنز ما تبادل نظر پرنیان به نظر می رسد به مراتب بیشتر مانند متولد هیولا. برای اینکه عادلانه این نیز می تواند باشد که "شهر خدا" است موشک; کسی که قادر به شکستن و دور از گانگستر صحنه و زندگی را به عنوان یک خبرنگار. اسکورسیزی با این نسخهها کار (از آنچه که من دیده ام تا کنون) فاقد هر گونه خوش بینی.

در "رفقای خوب" و "ایرلندی" این انجمن به دام افتاده در زندگی آنها ساخته شده ایم برای خود — و این نقطه از فیلم است. در "شهر خدا" و شهر خود را به نظر می رسد محکوم به تکرار این چرخه خشونت باند اما مردم این شهر نیست. من مطمئن هستم که اگر من می گویند هر یک رویکرد بهتر از دیگری است. من فقط آن را جالب به نظر. هر چند من هنوز هم می گویند که من به طور کلی ترجیح می دهند اسکورسیزی فیلم.

اما اجازه دهید من شکستن و دور از مقایسه spiel. در حق خود "شهر خدا" درخشان قرار داده و با هم کار سینما دوخته شده با ثابت زیبا دقت و تجربی سکته مغزی از جنون. من گرفتار از جلو و عقب و من بسیار خوشحالم که فیلم من در لیست سطل فرستاده این تجربه به من. و به علاوه نهایی جنگ باند است که باعث فراری مرغ... اگر نیست که فروش شما من نمی دانم چه خواهد شد.

Nitish:

من قبل از شروع این بررسی مناسب, من می خواهم به یک فریاد به کتابخانه های عمومی سیستم. ما قادر به تماشای این فیلم با اجاره آن را از طریق شادمانی دیجیتال که ما تا به حال از طریق دسترسی به کتابخانه ما کارت. علامت ندارد یک کارت کتابخانه قبل از ما آن را تماشا کردند اما او قادر به به سرعت اعمال می شود برای به دست آوردن یک کارت آنلاین و استفاده از آن برای ورود به سیستم در. این همه کاملا رایگان است. شما می توانید یک دسته از منابع از طریق کتابخانه محلی خود را مانند پژوهش کمک کند و یا حتی کمک در برخی از مسائل حساس. اگر شما در میانهی شب ساخته شده با استفاده از کتابخانه خود را قبل از در حال حاضر به عنوان خوب به عنوان هر یک به عنوان بسیاری از کتابخانه های بزرگ منابع آنلاین است که شما می توانید حتی به عنوان شما مسئولانه اجتماعی فاصله.

"شهر خدا" در یک فیلم. این یک گیج و روشنگری بازجویی از چرخه خشونت در یک حلبی آباد در ریو دو ژانیرو. این "رفقای خوب" تشابه در حال خودنمایی میکند: "شهر خدا"'s مدیر Meirelles است اسکورسیزی امادگی برای, بازیگوش, جهت, جرم, صدای اور و ظاهری glamorization از خشونت شیوه زندگی در حالی که تضعیف جذابیت آن. اما من فکر می کنم Meirelles پیشی گرفته است "رفقای خوب." "شهر خدا" است که یک تیره, داستان جذاب, و آن را فقط ممکن است بهترین فیلم جرم من تا کنون دیده ام.

"شهر خدا" شروع می شود با پایان دادن به, با شخصیت ما و راوی موشک (با بازی Alexandre Rodrigues) در تلاش برای گرفتن یک مرغ در وسط یک بن بست بین پلیس و باندهای. داستان "شهر خدا" است که کمتر از یک شخصیت مطالعه از آن است که یک تاریخچه از یک دوران خاص زاغه و آن جنگ های داخلی وجود دارد امپراتوری که ظهور و سقوط kingpins که خیانت. این داستان سرایی در این فیلم درجه یک و Meirelles flits در اطراف روایت بنابراین به عنوان به طور مداوم نگه داشتن توجه ما است. طرح ساخته شده است مانند یک سری از عکس های شرح داری در سست ترتیب با شخصیت های در حال حرکت از یک روایت به بعد. این سبک باعث می شود استفاده کامل از مکالمه روایت و آن را احساس می کند کمی شبیه او یک دوست قدیمی که من با ابتلا به. و من اکو علامت مشاهده است که موشک در واقع نسبتا جزئی از شخصیت خود را در بازگویی داستان. ما به جای مقابله با تمام بازیگران از شخصیت های دیگر مانند شیطانی Li المللی Zé و فرهمند حذفی ند. آن را جذاب انتخاب یکی که من فکر می کنم با این نسخهها کار واقعا خوب است.

یکی از چیزهایی که من تحسین در مورد این فیلم این است که چقدر زندگی وجود دارد در اطراف خشونت: ما حضور احزاب ما به تماشای موشک سعی کنید به ضربه بر روی یک دختر تحسین ما بنی سلیقه در مد. همه شخصیت ها در این فیلم هستند درخشان مشخص می شود بیش از حد. بازیگران بسیار وسیع اما بیننده موفق به فرم ارتباط با هر عضو. ما احساس می کنیم آن را هر بار که کسی می میرد — و تعداد زیادی از مردم می میرند. این یکی از راه هایی که من فکر می کنم Meirelles پیشی اسکورسیزی به عنوان وجود دارد بسیاری از خشونت در "رفقای خوب" است که اتفاق می افتد به مردم ما واقعا با آشنا و آن را به عنوان موثر به عنوان یک نتیجه.

اما جایی که من فکر می کنم Meirelles' بزرگترین دستاورد در "شهر خدا" نهفته است که راه او را می کشد خشونت از هم جدا در تلاش برای آن را توضیح دهید. یک علت عمده فقر است. ما در حال معرفی خیلی زود به "مناقصه های' یک گروه از فرهمند, نوجوان سارق مسلح که در خدمت به عنوان یک وقتی از رابین هود مطمئن شوید که کودکان باید پول در جیب خود و بزرگسالان را گاز خود را در زیر کوره. سود آور ترین شغل ها در تجارت مواد مخدر و کودکان از شیر گرفته شده به آن را از سنین اولیه به عنوان lookouts. چند کاراکتر سعی کنید برای رفتن مستقیم و فرار از آن زندگی اما فرصت های بیش از حد کمیاب و وعده های آسان پرداخت بیش از حد جذب می کند.

اما ترسناکترین علت خشونت در "شهر خدا" است دیگر خشونت. حذفی ند خوش تیپ است, برای داشتن جذابیت کهنه که خراش برای یک زندگی با جمع آوری کرایه اتوبوس و نگه داشتن در طول بازو از باندهای. اما پس از آن لی المللی Zé, بازی های برگزار شده توسط Leandro Firmino تجاوز و قتل دوست دختر خود را و سپس شاخه های برادر خود را. پلیس بی فایده هستند ، در "شهر خدا" پلیس خوب است برای فریم کودکانی که کشتن آنها توسط تصادف و یا بر روی هدف برای گرفتن رشوه و برای تهیه باندهای متعدد با اسلحه. پس چه ند به انجام دیگر از اسلحه را در برابر مردی که در زمان همه چیز را از او ؟ او تلاش می کند به یک صلح طلب در حمایت نه برای کشتن هر بیگناهان. اما Meirelles به ما نشان می دهد که به زودی چنین آرمان ناسازگار با تلاش برای زنده ماندن. در شهر خدا, خشونت موجب زایش خشونت و کمی وجود دارد که شما می توانید برای فرار از چرخه. سلام زودگذر است. موشک برای ما توضیح میدهد که تنها بار قتل کاهش یافته است که یک رهبر باند با موفقیت به جان رقبای خود. اما رقبای جدید پدیدار خواهد شد در نهایت و جنگ شروع دوباره.

"شهر خدا" با استادی نگاهی به علل و عوارض خشونت است. این یک فیلم درخشان و من آن را توصیه بسیار. اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد خشونت در Rio de Janeiro, من می خواهم توصیه می کنیم این مقاله و یا گرفتن یک کلاس مانند آمریکای لاتین سیاست توسط پروفسور آلبرتو دیاز-Cayeros که در آن شما می توانید یادگیری در مورد که و خیلی بیشتر.

(عکس: Lionsgate)

"چاقو را" (منتشر شده در سال 2019; تماشا ما در 10 ژوئن 2020)

رمز و راز قتل فیلم توسط Rian Johnson که ما به تماشای در آمازون نخست!

علامت گذاری:

این فیلم خواننده عزیز دقیقا من فنجان چای. پس مرا ببخش برای انجام بی سابقه ای (برای من به هر حال) و مستقیما به نقطه — من توصیه "چاقو ،

من معمولا اهمیتی به نظر من شناخته شده فورا. این قدرت چیزی باید اعتراف کنم. با نگه داشتن من توصیه من به برخی از مقدار مورد نیاز اهرم در این خواننده و نویسنده در ارتباط و شما که انگیزه اضافی برای نگه داشتن در تحمل من بسیاری از ramblings. اما اجازه دهید آن را گفت که من میپرستم این فیلم که بسیار... حال اگر شما مراقبت به چوب در اطراف من باید توضیح دهد که چرا.

"چاقو در خارج" در پی قتل رمز و راز نویسنده هارلن Thrombey در جشن تولد خود را. در حالی که مقامات بر این باورند این نتیجه خودکشی prodigous کارآگاه (و بر اساس خود لهجه Floridan مرد) Benoit بلان معتقد است این شرایط مشکوک هستند. بنابراین او به نظر می رسد در بسیاری از جدا روابط خانوادگي از Thrombey خانواده و همچنین مانور کارکنان.

Rian Johnson (بله این "آخرین جدی" مدیر) به ما می دهد یک وحشی مسخره و لذتبخش dorky عشق نامه ای به آگاتا کریستی قتل رمز و راز است. این یک whodunit داستان ساخته شده برای whodunit طرفداران توسط یک whodunit فن. در صورتی که برای تلفن های موبایل مانند چیزی که من می تواند تضمین نماید که آن را یک مسابقه ساخته شده در بهشت است. چرا که بدون شک من چیز است.

و به نا امیدی "چاقو را" فوق العاده دشوار است برای بحث در مورد بدون آشکار آن بهترین تاب که از نظر اخلاقی مناسب و معقول انسان بودن من حاضر به انجام. اما این فیلم تا این حد نه تنها برای برآوردن رمز و راز خواننده در من (من ولع مصرف یک فیلم مثل این برای مدت زمان طولانی) اما این نیز من را مجبور به تجدید نظر در نوع خود است.

همه چیز در اینجا احساس می کند مانند یک زندگی "سرنخ" هیئت مدیره. هر یک از شخصیت احساس متمایز و مناسب مشکوک. مجموعه ای از طراحی است که البته یک عمارت بزرگ (چگونه می تواند از آن نمی شود؟) آشغال در کریستی-esque زیبایی شناسی با مقدار زیادی از فرصت برای سرنخ ظریف. رمز و راز خود را تا مقدار زیادی از وحشی اما منطقی تاب, ساخت برای خوب فکر کردن دنباله ای از وقایع است. من استدلال می کنند این است whodunit به طور کامل متوجه شدم اما "چاقو از" واقعا می درخشد به دلیل subversions و خود آگاهی است.

طبیعی داستان کارآگاهی است که انتظار می رود به بازی با آن خواننده, اما هنگامی که شما را دیده ام به اندازه کافی از آنها, شما شروع به توجه برخی از قافیه که تجربه خیلی بیشتر قابل پیش بینی است. فقط سعی کنید به تماشای بیش از 5 قسمت از "Scooby دوو" – شما را بی حوصله و سریع (و بیشتر از حد معمول به دلیل "Scooby دوو" بد است, نشان می دهد, تغییر ذهن من!). هنوز "چاقو را" هوشمندانه evades این مشکلات توسط بازیی با سبک کنوانسیون.

من به جرات نه از بین بردن این ویژگی اما معمولی جریان نشان می دهد که خرد شده و جابجا مورد در یک نوع از قتل یخ در بهشت. در حالی که Rian Johnson عشق از براندازی است و نه برای همه – دوباره دیدن "آخرین جدی" — من فکر می کنم آن را کاملا با این نسخهها کار در اینجا. منظور من البته آن... چه whodunit داستان بدون تاب و چرخش? (خوب این فیلم نیز به نوعی پاسخ است که... معلوم است می توان آن را یک فیلم خوب بیش از حد, اما من به خوبی جلوتر از خودم.) "چاقو را" طول می کشد یک نمونه کارآگاه داستان می گوید و آن را در یک راه غیر متعارف – پوشش جدید از رنگ به فرمول محاکمه و واقعی احساس جدید.

قرار دادن من از من بدبختی خواننده عزیز... و نه در قتل راه است. من نمی توانم با این نقد و بررسی! فقط آن را برای خودتان ببینید. حتی اگر شما در هر نقطه در نزدیکی یک whodunit خبره وجود دارد به اندازه کافی جدید و سرگرم کننده فقط ساده — در این فیلم به استقبال کسی به آن رمز و راز قتل ،

Nitish:

Rian Johnson اخیرا تفرقه مدیر. او باور نکردنی تمایز داشتن به کارگردانی "Breaking Bad"'s دو تا از بهترین قسمت در "پرواز" و "Ozymandias." اما به چشم من او را در بر داشت یک کمی کمتر موفقیت در جریان اصلی فیلم از یک کارگردان از استعدادهای خود را باید قادر به. خود درخشان "آخرین جدی" بود که به طور گسترده ای panned توسط fairweather جنگ ستارگان طرفداران که چسبیده به خاطرات سه گانه اصلی مانند ناسازگار کودکان به ایمنی پتو بود که ناتوان از شناخت هنر خوب حتی اگر آن را قطع و آنها را در نیم. (در انصاف Canto پیچ و خم بود و خیلی خسته کننده است.) پس او بازگشت به عقب نشینی بیشتر آشنا کرایه با کمی آرام رمز و راز قتل است که جیمز باند (Daniel Craig) و کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) در نقش بازیگران.

و من باید بگویم این است که فیلم ما منتظرش بوده ام برای Rian Johnson را. بازیگران فوق العاده است و جانسون موفق به دریافت عالی اجرای از همه. جهت باهوش است و لباس ها و مجموعه ها فوق العاده هستند. اما ستاره واقعی در اینجا نوشتن. "چاقو را" پیچیده است فورا کلاسیک رمز و راز قتل با مقدار زیادی از کاملا پیمایش تاب و چرخش. آن را فوق العاده رضایت بخش و از آن یک تن از سرگرم کننده هر دو به تماشای بخش های مختلف از پازل خود را نشان می دهد و سعی کنید به قطعه با هم خودتان.

وجود دارد بسیاری است که باعث می شود "چاقو از" کار می کنند, بنابراین من می خواهم برای شروع با بخشی که در حال حاضر در هر صحنه: لباس ها و مجموعه های. طراح صحنه و لباس جنی Eagan به شخصیت های بارز مظاهر ثروت بدون ساخت آن بیش از حد وجود ندارد. مجموعه طراح دیوید لنگ قرار می دهد با هم Trombey و مستغلات با معابر مخفی مجسمه, عجیب و غریب, ویدجت و بسیاری از چاقو. در یک نقطه و یک شخصیت سخنان که آن را مانند راه رفتن به یک سرنخ هیئت مدیره و من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم آن را یک خط جانسون انداخت به ستایش کار قابل توجه کسانی که در پشت صحنه. پالت رنگ فوق العاده است. کم نور جدید انگلستان نور (به طور جدی از مردم لذت بردن از زندگی وجود دارد؟) این نسخهها کار میکند بزرگ با رنگ قهوه ای و آبی که اشباع صفحه نمایش. محیط-en-scene است که به طور معمول مناسب است.

جانسون جهت یک دسته از خصلت. شات ترکیب بزرگ با مقدار زیادی از اطلاعات بر روی صفحه نمایش در یک بار بدون نگه داشتن آن را بیش از حد به هم ریخته. اتمام این صحنه (نگران نباشید این واقعا در اوایل فیلم و شامل بسیار ناچیز اخلال گران) که در آن جانسون با استفاده از فضای منفی در سمت چپ قاب به قاب دانیل کریگ ، دوربین اغلب حرکت می کند با حرکت شخصیت ها و یا اشیاء کلیدی به عنوان به خوبی. راه که دوربین حرکت می کند تا در پایان صحنه در حال حرکت از یک نقطه از علاقه به دیگری با یک حرکت تند و سریع سریع یک بازی سرگرم کننده کمی صفت که به نظر می رسد خاص به جانسون کارگردانی. بررسي فايلهاي باز شات از ری دست و سپس Rey از این آخرین تریلر جدی. برخی از جانسون بهترین لحظات در فیلم آمده است هنگامی که دوربین دستی و ما می توانید ببینید شات quaver کمی مانند این صحنه که در آن جانسون می شکند steadicam به دریافت فوق العاده کمی گذار. دوباره ما می بینیم مشابه استفاده از دوربین در این اوجی صحنه از "Breaking Bad" (فوق العاده سنگین در اخلال گران پس از در معرض خطر خود شما). جانسون سبک متمایز است اما از آن منحرف نمی شود (من در شما کوئنتین تارانتینو).

اجرای بیش از حد بزرگ. کریس ایوانز در نقش یک احمق به خوبی آن را احساس می کند کمی شبیه یک باب روز پایین نسخه از لوکاس لی از "Scott Pilgrim." دانیل کریگ فوق العاده است به عنوان یک جنوبی-آقا-کاراگاه با یک صاف لگدمال و مقدار زیادی از تیک مانند "شیرین لوبیا!" درون یابی به کسر کرد. با عنوان جرم جنایی دستکمگرفتهشده Michael Shannon می دهد بیشتر دلسوز عملکرد, اما بهترین لحظات زمانی که او می شکند به علامت تجاری خود را تهدید. اما در حالی که او را دریافت نمی, صدور صورت حساب بالا, Ana de Armas' Marta Cabrera از, است, قلب و روح از این فیلم او در نقش پرستار چشمگیر همدلی است. وجود دارد یک لحظه دلخراش در اوایل که او اجرا بسیار خوب است.

رمز و راز قتل, فیلم, زندگی و مرگ در این قطعه هر چند Rian Johnson نوشته شده است بسیار خوب است. بخش عظیمی از قرعه کشی whodunits است تلاش برای کشف کردن برای خودتان است که آن را انجام داده و جانسون tucks سرنخ های مهمی را در هر لحظه. این یک داستان پیچیده و انتظار نداریم که به شکل جزئیات حق دور است, اما آن را بیش از حد پیچیده به شما نیاز به کسر مهارت های بنوا بلان در سفارش به بازی توپ. جانسون باعث می شود استفاده تهاجمی از چخوف تفنگ اصل و به نظر می رسد که هر ولگرد شات یا خط موفق به پیدا کردن راه خود را به نتیجه گیری از رمز و راز است. من آن را دوست داشتم و آن را به من در زمان به عقب و به روز که در آن من تا به حال یک هاردی پسران یا آگاتا کریستی رمان لبه پنجره رساند تا به عنوان من سعی کردم به سبقت گرفتن کارآگاهان در حل جرم و جنایت.

سازمان دیده بان "چاقو از"! این است که احتمالا سرگرم کننده ترین من تا به حال به تماشای یک فیلم برای این ستون و آن را به نگه داشتن توجه خود را تمام راه را از طریق.

همچنین علامت را بررسی Scooby دوو است وحشتناک و کاملا ضد آمریکایی است.

(عکس: Netflix)

"Da 5 Bloods" (منتشر شده در سال 2020; تماشا ما در 12 ژوئن 2020)

یک جنگ ویتنام درام توسط اسپایک لی که ما به تماشای در Netflix بکشد!

علامت گذاری:

به یاد من واقعا میل اسپایک لی در اوایل شاهکار "انجام کار درست" هنگامی که من تو را دیدم آن را برای یک کلاس برگشت در محوطه دانشگاه. و در میان سراغ از پتانسیل اسکار برندگان 2021, جدیدترین کار "Da 5 Bloods," آمد تا بسیاری. زمانی که من بیشتر به این فیلم فرض شروع به تحریک تخیل من و با وقایع کنونی این فیلم به نظر می رسید برای تبدیل شدن به طور فزاینده ای لازم است. "Da 5 Bloods" من شد انتظار ترین فیلم سال 2020 و در کمال تعجب من به طور ناگهانی در بر داشت که آن را در دسترس برای جریان. من می دانستم که من برای چیزی بزرگ است.

در عین حال در این لحظه من خودم مخلوط در این فیلم بیش از احساس کردم با هر فیلم در در حالی که. من ترس من ممکن است باید به نحوی شکل گرفته اشتباه نظر! البته هیچ چیز مانند وجود دارد (وقتی که می آید به هنر و داستان سرایی به هر حال) اما این شک و تردید را به نوشتن یک بررسی بسیار دشوار است. [توجه داشته باشید از Nitish: اشتباه, نظرات, فراموش, در واقع, وجود دارد, نگاه هیچ بیشتر از آن زمان علامت فکر می کردم که "Scooby-Doo" بد بود]

"Da 5 Bloods" به دنبال یک گروه از چهار جانبازان: Paul اوتیس ادی و ملوین. آنها و سقوط تیم ملی, رهبر, نورمن, خدمت در جنگ ویتنام و خود را به نام "Bloods." در طول یک ماموریت آنها می آیند در سراسر قفسه سینه از طلا خالص. احساس سرخوردگی با درمان آفریقایی آمریکایی ها در جنگ (و ملت به عنوان یک کل) انتخاب کردن آنها به دفن گنج سپس دوباره به تقسیم این جایزه است. مدت کوتاهی پس از آن نورمن می میرد. در حال حاضر, در حال حاضر روز باقی مانده خون دوباره در ویتنام که برای پیدا کردن گنج به خاک سپرده شد و بازگشت نورمن باقی می ماند. این داستان احساس می کند قسمت مساوی جنگی, درام, مسابقه, درام و خیالبافانه تلنگر ماجراجویی است که در یک دسته کوچک موسیقی جاز از چیزهایی که من دوست داشتم بر روی کاغذ. اما من مطمئن نیستم در مورد اجرای حکم اعدام.

در اینجا است که یک تفکیک اساسی که من در این فیلم است. فیلم مسابقه درام به عنوان انتظار می رود از اسپایک لی است که تلخ است آن را به عنوان متنوع. تفسیر است طولانی و فوری است. لی به بررسی پرسش های بسیاری در مورد غرامت گناهان جنگ (و نقش آن را با این کشور جمعیت اقلیت) و کلی انتقاد از نحوه آمریکایی های آفریقایی تبار در حال درمان در ایالات متحده و فیلم به پایان می رسد و نه به خصوص صدا نتيجهگيری اما با بسیاری از سنگین مهم افکار. این همه به خوبی انجام می شود (هر چند پسر بد سیلی به صورت تصادفی در امریکا بزرگ دوباره کلاه خیلی احمق).

جنگی, درام, for the most part, طول می کشد یک صندلی عقب در سراسر "Da 5 Bloods" و من نمی باید به عنوان بسیاری از چیزهایی که می گویند در مورد آن. در برخی از حواس این است یک چیز بد نیست — آن است که در واقع یک طراوت را به نگاه در یک جنگ در درجه اول از طریق جانبازان دیدگاه مخالف فعال سربازان چشم انداز در طول جنگ. در حالی که من مخلوط نظرات در نقش شخصیت های ما' PTSD پخش کلی داستان من هم فکر می کردم کلی آن تصویر نسبتا صدا و قطعا به تصویر می کشد که زخم جنگ در یک راسخ در راه است.

مشکلات من دروغ در ماجراجویی تلنگر بخشی از "دا 5 Bloods." در حالی که اسپایک لی معمولا نشانی از یک کار بزرگ به تصویر کشیدن شخصیت های خود را از نظر اخلاقی خاکستری, من احساس می کنم او کمی بیش از حد در اینجا در زمان ساخت به من احساس به عنوان اگر من به جای ریشه در برابر شخصیت های اصلی ما. و من یک احساس است که نبود قرار است به اتفاق می افتد. به عنوان مثال وجود یک صحنه که در آن Bloods با بهره گرفتن کمک از برخی از داوطلبان از یک سازمان اختصاص داده شده به انتشار مدفون زمین و معادن و نجات یکی از فرزندان خود که برچسب همراه است. اما بلافاصله پس از آن آنها ربودن داوطلبان ترس آنها را به تماس با مقامات در آنها و از بین بردن طلا خود را. بعلاوه یکی از Bloods را تهدید می کند به طور مداوم به آشکار کشتن آنها antagonizes گفت: برای این احساس ممکن است نمی شود واقعا از نظر اخلاقی صدا چیز برای انجام و حتی به طور غیر مستقیم منجر به یکی از داوطلبان در حال مرگ است. در یک نقطه خاص backstory مهم نیست – زمانی که شما قهرمانان ستم کرده به چنین سطح من از دست دادن توانایی خود برای همدردی.

"Da 5 خون" شیفت از نظر من در درجه اول یک مسابقه و جنگی, درام, در نیمه اول این فیلم در درجه اول به یک ماجراجویی تلنگر در دوم. این به این معنی که این فیلم به طور ناگهانی می رود از تند و تلخ و به ظاهر مبتنی بر داستان گنگ اکشن تلنگر مانند دو کاملا متفاوت طرفداران جا به جا به صورت اتفاقی با هم. شما احتمالا می توانید بگویید که من دوست داشتم نیمه اول فیلم راه بهتر از دوم. است که می گویند که در نیمه دوم به طور کامل irredeemable, یا این که نیمه اول بی عیب و نقص است... وجود دارد درخشان آیات به خصوص با پل من بیشتر گیج کننده بود. آن را فقط چگونه این قطعات با هم کار کنند به عنوان یک کل... من مطمئن هستم که آنها انجام می دهند.

البته من نمی خواهد چشم پوشی درخشان جنبه های فیلم. اسپایک لی فیلمسازی به طور معمول در نقطه. در حالی که این دقیقا ترین سبک تلنگر آن است که با آشغال های منحصر به فرد و بدون درز ویرایش گیری (به آرامی در حال تغییر و حتی فیلتر و نسبت ابعاد) و درخشان استفاده از soundtrack – کاملا با نام تجاری با یک مدیر فوق العاده. در حالی که من مطمئن نیستم در مورد نوشتن فیلمسازی هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.

در حال حاضر من احساس کرده و به همین ترتیب مخلوط در فیلم های دیگر در گذشته است. "شکل آب" هر تارانتینو فیلم و (خلق و خوی تغییر ورودی) "کونگ فو پاندا 3" تا به حال همه به من داده بسیار پیچیده احساسات زمانی که من برای اولین بار آنها را دیدم. نظر من به نظر می رسید به ولگرد از هر کس دیگری و من احساس مثل من در حال تماشا چیزی خوب است. اما چیزی در مورد آن تجربه احساس خاموش. با این نظرات رفته اند مکان های مختلف. در برخی موارد من احساس خجالت در مورد قبلی من انتقادات احساس به عنوان اینکه آنها نمی نگه داشتن آب کنه. بار دیگر من دو ساله قولنج و نتیجه گیری من به سادگی در حال شرمندگی برای نظرات من واقعا نگه دارید. در برخی موارد من باقی می ماند مخلوط و فقط نوعی خورش است که در نوع پذیرش. آن است که خیلی زود به بگویید که در آن "دا 5 Bloods" سقوط خواهد کرد برای من. این به سادگی اولین برداشت من.

من واقعا کنجکاو به افکار خود را در این فیلم خواننده عزیز – این فقط یکی دیگر از generic پیش پا افتادگی! به من کمک مرتب کردن این جنگل از نظر! من می خواهم به می دانم که اگر هر کس دیگری احساس می کند به طور مشابه به من و اگر نه چرا ؟ تا آن زمان من باید شروع من اجتناب ناپذیر وسواس در تلاش برای درک "Da 5 Bloods" و که در آن می افتد در من شخصی و سلیقه های هنرمندانه باشد. من به جرات می گفت من نمی خواهد آمد از سفر همان است.

برای هفته آینده ما قطعا نقد و بررسی برخی از "Scooby دوو." من برخی از داغ طول می کشد که نیاز به خدمت گرفته شود.

Nitish:

"Da 5 Bloods" یک چالش منحصر به فرد داستان در مورد مسابقه جنگ ایمان و حرص و آز و رستگاری و آمرزش. من می خواهم را امتحان کنید و انتخاب کردن عمده موضوعی قطعه زمانی که من نقد و بررسی فیلم, اما, این فیلم بیش از حد وسیع برای من به انجام عدالت به آن را در چند صفحه. این شاید اولین فیلم که من بررسی کرده ام که در آن من فقط احساس ناکافی بیش از حد کوچک برای توصیف آنچه که من فقط دیده می شود. من می تواند ارائه دو مقدماتی نتیجه گیری اینکه: اول این فیلم است که کمی بیش از حد. اسکریپت کثیف, گاهی اوقات بیش از حد قابل پیش بینی و آن را فقط گزش کردن بیشتر از آن می تواند جویدن. "Da 5 Bloods" کمی کمتر از مجموع آن قابل تحسین قطعات. اما دوم و دور از همه مهمتر این فیلم یک موفقیت باور نکردنی و اگر چه ما تنها چند روز از انتشار آن من احساس اعتماد به نفس است که اسپایک لی کار جدید کسب خواهد کرد جایگاه خود را به عنوان یک ناب فیلم در آمریکا کانن.

اسمی "Da 5 Bloods" یک دزدی فیلم. قاب داستان شامل چهار سیاه جنگ ویتنام جانبازان بازگشت به منظور نبش سابق خود رهبر باقی مانده است به عنوان به خوبی به عنوان برخی از $17 میلیارد دلار در طلا. اما لی انتخاب از جنگ ویتنام به عنوان تنظیم است که چه چیزی باعث این داستان خیلی غنی است. سیاه آمریکایی ها در ویتنام به عنوان یکی تبليغاتي نشان می دهد به ما بینندگان بیش از رادیو بودند نامتناسب و کشته شدند با توجه به سهم خود از مردم برگزار شد و کمتر موقعیت در رهبری نظامی. و جنگ ویتنام به خودی خود بسیار پیچیده بخشی از آمریکایی حافظه تاریخی. برای شروع ما از دست داده است. اما ویتنام نیز در زمان نژادی تحول در ایالات متحده و در این زمینه برای برخی از عمیق ترین تحولات اجتماعی کشور ما دیده می شود.

اسپایک لی شروع فیلم با یک مونتاژ نشان دادن پیچیدگی های جهان در عصر مملو از گاز اشک آور و بمب آتشزا. جنگ با عنوان "جنگ آمریکا" در ویتنام عمیق تر بود در تغییرات آن و به مراتب کشنده تر وجود دارد. میلیون ویتنامی کشته شدند و هنوز هم برگ یک علامت پاک نشدنی در کشور است.

وجود دارد مقدار زیادی برای یک فیلمساز به بحث در مورد در اینجا. کن برنز' مستند در ویتنام است که هجده ساعت های طولانی (در Netflix بکشد!), و هنوز هم وجود دارد قابل نقد است که آن را حذف زیادی است. در این یادداشت من فکر می کنم که اصلی انتقاد از این فیلم است که آن را تلاش برای انجام بیش از حد و این فیلم تا چند کرت های فرعی است که می تواند هر تواند اساس Ken Burns-سطح مستند. یکی subplot ویژگی های یک کودک که یکی از ما 'خون' با یک زن ویتنامی در طول جنگ—به سختی هر زمان اختصاص داده شده به آن است. این است که قطعا یک موضوع است که سزاوار توجه و آن را احساس می کند نپخته در این فیلم است. به طور مشابه وجود دارد subplot از حذف از مین های زمینی. برخورد با مین های زمینی از فراموش شده جنگ است غم انگیز زندگی می کنند مسئله برای کسانی که زندگی می کنند در سابق مناطق جنگی — تعداد بدن برای این جنگ تمام نشده است tallying. اما گذشته از این گاه به گاه استفاده از مین به عنوان یک طرح دستگاه آن را احساس می کند توسعه نیافته است. من نمی خواهم بگویم که لی نیست درمان این مسائل با احترام است که آنها سزاوار زیرا تا آنجا که من می توانم بگویم او می کند. اما من فکر نمی کنم او قادر به اختصاص زمان که او را دوست داشت در یک فیلم که در حال حاضر مربا بسته بندی شده.

و در حالی که من تحسین لی بسیار نیرومند feat از کشمکش تمام این پایان ناپذیر موضوعات با هم "Da 5 Bloods" می تواند احساس نابرابر گام. قطعات می تواند احساس شما آهسته و گاهی اوقات دست و پا چلفتی گفت و گو و یا قابل پیش بینی تاب نمی کمک کند در این. بنابراین در حالی که من دوست دارم "Da 5 Bloods" آن را دارای معایب خاص خود است.

اما در حال حاضر من به بحث در مورد چیزهای خوب. این فیلم فوق العاده خوب و آن را تا به بسیاری از چیزهای جالب برای گفتن دارد. شخصیت اصلی بهره Paul, بازی های برگزار شده توسط Delroy Lindo. پل فوق العاده است شخصیت برخورد با بازگشت به کشور صورت گرفت که از او طوفان' نورمن (با بازی Chadwick Boseman در فلش بک) یک مرد او احترام به عنوان یک خدا. او گریه می کند در خواب خود را واکنش نشان می دهد و با خشونت به تهدیدات. پل PTSD است دردناک به تماشای. همکار خود را Bloods تلاش برای شکستن از طریق به او برای کمک به او در مقابله با ارواح از گذشته خود را اما آنها مخلوط موفقیت است. فیلم های لی فلش بک با بازیگران اصلی reprising نقش خود را بدون هیچ گونه د-پیری. آن را هوشمندانه ابزار به ما نشان دادن راه است که پل است که هنوز راه رفتن را از طریق حرکات قدیمی دهه جنگ با تفنگ یا تپانچه. من به ستایش Delroy Lindo برای یک عملکرد فوق العاده ای. Lindo ارائه دو تمدید مونولوگ به طور مستقیم به دوربین در اوج و آن را کاملا جاذب است. در حال حاضر وجود دارد یک لژیون از طرفداران تقاضاهای مصرانه برای لیندو به برنده یک جایزه اسکار و شما می توانید با من در میان آنها است.

لی با استفاده از شخصیت پل به بازجویی از آنچه من درک می شود مرکزی پازل فیلم: چگونه حاضر می پردازد زخم از گذشته است. یکی از Bloods اطلاع ویتنامی خود راهنمای که واشنگتن از ایالات متحده متعلق به 123 برده است. دو سابق Viet Cong سربازان خرید Bloods یک نوشیدنی در شلوغ ویتنامی بار و پل تردید خود را به بالا بردن شیشه زمزمه که آنها می شده اند و آنهایی که به کشته شدن نورمن. این زخم ها نه محدود به خاطرات و یا تاریخ. ما می بینیم یک جوان ویتنامی پسر به جدول که در آن خون در حال نوشیدن به التماس برای تغییر, و ما می توانید ببینید که پای او گرفته شده است توسط یک مین زمینی. پس از مرحله خارج همان پرتاب چند ترقه به زمین و خون به زمین برخورد در نظر گرفتن پوشش با و از engrained رفلکس. زمانی که خشونت دوباره شروع می شود در حال حاضر روز (بیش از انبوهی از طلا) پل واکنش نشان می دهد با عقب نشینی در داخل خود دادن به او خودخواه ترین غرایز. "Da 5 Bloods" طول می کشد تیره تبدیل می شود.

اما من فکر می کنم لی فیلم اساسا خوش بینانه در مورد شخصیت انسان در مورد امریکا و در مورد جهان است. زخم از گذشته در حال تعمیر به آرامی اما مطمئنا. یکی از شخصیت ما را Hedy یک فرانسوی اری برنده زن که بد مولود ثروت حاصل از استعمار فرانسه حکومت ویتنام است. او به استفاده از این پول برای راه اندازی یک سازمان غیر انتفاعی برای پیدا کردن و حذف مین خزنده از طریق جنگل های سرسبز با دو هم تیمی و یک آشکارساز فلز. اوتیس خون که در حال حمل یک کودک با یک زن ویتنامی موفق به ارتباط مجدد با دختر خود. من می خواهم به آج به آرامی با اخلال گران اما بزرگترین رستگاری داستان در این فیلم است که بدون شک پل. "Da 5 Bloods" معاملات با بی شمار از اشتباهات تاریخی اما لی مهم ترین سهم است که چشم انداز خود را پیشرفت. برخورد با گذشته صادقانه و آشکارا ما می تواند تبدیل به چیزی بهتر از ما هستند. "Da 5 Bloods" به پایان می رسد با مارتین لوتر کینگ جونیور به نقل از یک خط از Langston Hughes' شعر "اجازه امریکا بود و امریکا دوباره": "آمریکا هرگز امریکا به من / و هنوز من قسم می خورم این سوگند— / امریکا خواهد بود!"

که من امیدوارم که من موفق به انتقال به شما "Da 5 Bloods" یک شاهکار (پسر من شده است با استفاده از این کلمه خیلی به تازگی). من مشکلات را با برخی از فیلمسازی اما لی صدا در این فیلم قابل توجه است و فرمانده. شما می توانید خودتان را زیانی اگر شما نمی آن را تماشا کنید. در این میان یک کشور حساب با تاریخ نژادپرستی در ایالات متحده این فیلم ضروری به نظر می رسد. اگر شما می خواهم برای کسب اطلاعات بیشتر, من شنیده ام که "خون" یک جاذب بخوانید درباره آمریکایی های سیاه و سفید که به خدمت در جنگ ویتنام. کن برنز' مستند در جنگ ویتنام نیز در Netflix بکشد.

با علامت نیویورک در mdyorkjr 'در' stanford.edu و Nitish Vaidyanathan در nitishv 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن