قاضی طول می کشد امور را در دست خود بر گناهکار رای گیری

دارا کام سرویس خبری فلوریداانتشار: 10:37 AM EDT مه 27 سال 2020تالاهاسی --- متحده در منطقه قاضی رابرت Hinkle به

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

تالاهاسی --- متحده در منطقه قاضی رابرت Hinkle به دولت ماه به آمده تا با یک راه برای انجام اصلاح قانون اساسی تایید شده توسط بیش از 64 درصد از رای دهندگان فلوریدا در سال 2018 که ترمیم حقوق رای دادن به felons "که کامل تمام قوانین و مقررات احکام خود را از جمله آزادی مشروط و عفو مشروط."

اما پس از دولت موفق به تدبیر مناسب فرایند قاضی فدرال توسعه طرح خود.

در نادر آخر هفته سفارش صادر شده پنج شنبه, Hinkle گذاشته یک روش برای صدها نفر از هزاران نفر از فلوریدا که به اعدام محکوم شده است از جنایات و دادگاه دستور بدهی قادر به بازیگران برگه های رای در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

در حالی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نشان داد روز سه شنبه دولت تجدید نظر حکم اکثریت قریب به اتفاق محکوم felons در فلوریدا خواهد به دست آوردن دسترسی به پای صندوق های رای به سادگی ثبت نام برای رای دادن تحت فرایند دستکاری شده توسط Hinkle.

این تصمیم قاضی, در بخش, در زمان استفاده از یک فرایند پیشنهاد شده توسط دولت تقسیم مقامات انتخابات که گفت: آینده نگر رای دهندگان که باید برجسته "حقوقی تعهدات مالی" می تواند به دنبال یک "نظر مشورتی" از دولت برای تعیین چه مقدار از آنها مدیون است.

در همان زمان آنها درخواست نظر در مورد مقدار آنها مدیون مردم نیز می توانند گواهی دهند که آنها نمی تواند استطاعت به پرداخت بدهی تحت فرایند گذاشته شده توسط Hinkle.

اما قاضی را نیز تاسیس و راه را برای بسیاری از افرادی که ممنوع از شرکت در انتخابات به ثبت نام و رای گیری بر اساس وضعیت خود را در زمان آنها به جرم جنایات که محروم دور یکی از محترم ترین حقوق دموکراتیک.

که بخشی از سفارش آدرس افرادی که تا به حال دادگاه منصوب وکلا تلقی می شد بی بضاعت یا که دادگاه دستور تعهدات مالی تبدیل شد به عمران پیوندها زمانی که آنها به جرم و جنایت. تحت Hinkle به منظور کسانی هستند که تصور می شود قادر به پاک کردن بدهی مگر اینکه دولت و یا شهرستان مقامات انتخابات "را معتبر و قابل اعتماد اطلاعات" نشان دادن آنها می پرداخت.

یک تجزیه و تحلیل انجام شده توسط دانشگاه فلوریدا سیاسی-استاد علوم دانیل اسمیت برای شاکیان دریافتند که بیش از سه چهارم از 1 میلیون felons در فلوریدا که به اتمام وقت خود را در زندان و یا زندان باید برجسته تعهدات مالی. اسمیت نیز یافت "نامتناسب" تعداد کسانی که felons قادر به پرداخت-دستور دادگاه هزینه های.

بیشتر در گناهکار رای گیری

اکثریت felons به دنبال حق رای نمی توانیم به پرداخت هزینه

فلوریدا دیوان عالی کشور می گوید: felons می توانید ثبت نام برای رای دادن تنها پس از پرداخت هزینه های دادگاه

دادگاه سوال اگر felons' حق رای مبارزه با مسئله

شاکیان وکلا تخمین می زنند که حدود 70 درصد از متهمان محکوم جنایات واجد شرایط برای مدافعان. بسیاری از متهمان تعهدات مالی از جمله, جبران, در حال تبدیل به عمران پیوندها هنگامی که آنها تلقی بی بضاعت و یا محکوم به زندان و یا زندان.

Hinkle حاکم را قادر می سازد بیشتر فلوریدا با برجسته دادگاه دستور بدهی به ثبت نام و رای دادن بدون به دنبال یک نظر مشورتی از دولت آمریکا اتحادیه آزادی های مدنی وکیل جولی Ebenstein گفت: سرویس خبری فلوریدا در روز سه شنبه.

"اکثریت قریب به اتفاق مردم با اعتقاد راسخ پیش که به پایان آزادی مشروط و عفو مشروط و فقط باید برجسته LFOs (حقوقی تعهدات مالی) خواهد بود واجد شرایط برای رای دادن بدون در نظر گرفتن هر گونه اقدام اضافی," او گفت:.

قانونی مبارزه با اتحاد بر محور یک 2019 قانون تصویب شده توسط جمهوریخواهان کنترل مجلس قانونگذاری به انجام اصلاح قانون اساسی در مورد بازگرداندن felons' رأی است. 2019 قانون مورد نیاز felons که خود را به اتمام حبس و یا آزادی مشروط به پرداخت-دستور دادگاه جریمه, هزینه ها, هزینه ها و جبران در ارتباط با محکومیت آنها به واجد شرایط برای رای دادن.

اما Hinkle یکشنبه تصمیم داشت که هزینه های دادگاه و هزینه ها بر خلاف قانون اساسی "مالیات".

Felons که می توانید استطاعت به پرداخت جبران خسارت و جریمه باید انجام آن تعهدات مالی به رای قاضی تصمیم گرفت. اما کسانی که قادر به پرداخت جبران خسارت و جریمه می توانند ثبت نام و رای قاضی دستور داد.

DeSantis و دولت او را به شدت 2019 قانون و فرماندار در روز سه شنبه گفت: Hinkle حاکم بود انتظار می رود.

"که آشکار بود از ابتدا. آن را به 11th مدار و ما را ببینید که چگونه از آن می لرزد در خارج وجود دارد" DeSantis با اشاره به 11th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر به خبرنگاران گفت: در میامی.

DeSantis یک دانشگاه هاروارد تحصیل وکیل و توافق قانونگذاران اصرار قانون صادقانه انجام آنچه به نظر می رسد به عنوان متمم 4 در فلوریدا نوامبر 2018 رای گیری.

در ماه اکتبر Hinkle حکومت است که آن را خلاف قانون اساسی است به انکار حق رای به felons که "واقعا قادر به پرداخت" دادگاه دستور تعهدات مالی.

سه قاضی پنل 11, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در ماه فوریه را تایید کرد Hinkle به حکم پیدا کردن که نیاز به همه felons به پرداخت تعهدات مالی نقض برابر حفاظت از حقوق تضمین شده زیر 14 متمم دلیل آن را "مجازات کسانی که توان پرداخت بیشتر به شدت از کسانی که می توانید."

پس از تجدید نظر-دادگاه حکم Hinkle اعطا کلاس گواهینامه در طرح دعوی در دادگاه به این معنی است که صدها نفر از هزاران نفر از محکوم felons می تواند رای خود را در حقوق بازسازی در این مورد.

Hinkle اکتبر دستور مقدماتی گفت: دولت به آمده تا با یک فرآیند برای تعیین مقدار felons' حقوقی تعهدات مالی و یک راه برای تصمیم گیری که آیا آنها قادر به انجام این دادگاه دستور بدهی.

مدت کوتاهی قبل از هشت روز محاکمه آغاز شد و در آوریل 27, دولت نشان داد یک برنامه برای محاسبه felons' تعهدات برجسته که Hinkle لقب "هر دلار" رویکرد در یکشنبه حاکم.

دولت طرح خواهد دستور تقسیم در انتخابات کارگران به اعتبار تمام پرداخت felons ساخته اند --- از جمله هزینه به مجموعه سازمان ها و یا اشخاص ثالث --- نسبت به کل مبلغ ارزیابی شده در زمان صدور حکم. اگر پرداخت برابر و یا فراتر از مقدار ارزیابی در صدور رای دهندگان در نظر گرفته خواهد شد واجد شرایط با توجه به روش جدید.

Hinkle را رد کرده و دولت "بیزانس" روند گفت و آن را "تضعیف" موضع دولت که felons باید مورد نیاز خود را به انجام برسانند کل بدهی به جامعه قبل از اینکه مجاز به رای دادن به دلیل آن اجازه می دهد برخی از مردم برای رای دادن حتی اگر آنها قادر به پرداخت جبران.

DeSantis' دولت هرگز شناسایی یک فرایند چگونه دولت را تعیین توانایی فرد برای پرداخت برجسته تعهدات مالی.

Hinkle حاکم باقی می ماند مگر اینکه در اثر آتلانتا مستقر در دادگاه تجدید نظر قرار می دهد و آن را نگه دارید در یک درخواست تجدید نظر توسط دولت است.

اما در حال حاضر شاکیان و felons' طرفداران شادی هستند.

"وای. بزرگ" کارن Leicht میامی شاکی که مدیون بیش از 50 میلیون دلار در اعاده گفت: از Hinkle حاکم در مصاحبه روز شنبه با سرویس خبری.

Leicht که التماس گناه به توطئه برای ارتکاب تقلب در بیمه در سال 2010 و که جبران تبدیل شد به یک مدنی رهن ثبت نام و رای دادند و در انتخابات محلی است.

Hinkle حاکم کاهش ترس از پیگرد قانونی دیگر "بازگشت شهروندان" کسانی که می خواهند برای رای دادن اما قادر به پرداخت هزینه دادگاه دستور تعهدات مالی Leicht گفت.

"من بسیار امیدوارم. من احساس قدرت. همه ما شهروندان که سزاوار به می گویند که چگونه این دولت اجرا می شود در حال حاضر است که می گویند بدون ترس از رفتن به زندان است. آن را," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن