جولین کاسترو '96 جف Raikes '80 آماندا alexandria pro uk '97 به اشتراک گذاری مشاوره در خدمات عمومی مشاغل

جولین کاسترو '96 نگه داشتن گزینه های خود را باز. سابق 2020 نامزد ریاست جمهوری وزیر مسکن و شهرسازی و شهردار سن

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

جولین کاسترو '96 نگه داشتن گزینه های خود را باز.

سابق 2020 نامزد ریاست جمهوری وزیر مسکن و شهرسازی و شهردار سن آنتونیو گفت: زوم تماس از دانشجویان و فارغ التحصیلان است که او نمی داند که اگر او را برای اجرای دوباره: "من ممکن است من به آن باز" او گفت: "اما در حال حاضر هیچ چیز وجود دارد که من برای هدف."

آنچه او می کند می دانم هر چند که او قصد دارد همچنان در ارائه خدمات عمومی "برای ادامه کار به سمت ساخت چشم انداز است که ما در بیان این کمپین" — و او می خواهد دیگر استنفورد فارغ التحصیلان و دانشجویان به انجام همان.

کاسترو پیوست جف Raikes '80 و آماندا alexandria pro uk '97 به ارائه مشاوره و داستان از خود متمایز استخدام در خدمات عمومی در یک رویداد در روز چهارشنبه co-اسپانسر شده از طرف دانش آموز فارغ التحصیلان شورا و انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد.

Raikes — که در حال حاضر ریاست دانشگاه استنفورد امنا و رییس سابق مدیر عامل بنیاد بیل و ملیندا گیتس و رئیس جمهور از مایکروسافت در بخش کسب و کار — شرکت-تاسیس Raikes بنیاد با همسرش, Tricia. بنیاد "کار[s] نسبت به عادلانه و فراگیر جامعه ای که در آن همه افراد جوان باید حمایت آنها نیاز به رسیدن به پتانسیل کامل خود را" با توجه به وب سایت خود را.

Alexandria pro uk شروع زندگی حرفه ای خود را در صنعت مالی است اما صرف اکثریت از آن در خدمات عمومی: مهمترین به عنوان رئیس عملیات در وزارت دادگستری کالیفرنیا به عنوان ملی مدیر سیاسی برای هیلاری کلینتون در کمپین 2016 و به عنوان اولین لاتین رئیس ستاد در آمریکا. Alexandria pro uk نیز فرار ناموفق برای کنگره در سال 2014 و برای فرماندار کالیفرنیا در سال 2018 است. در حال حاضر او به عنوان مدیر عامل کد برای امریکا غیر انتفاعی کار به بهبود خدمات دولتی.

هیچ یک از این سه می دانست که آنها رهبری برای استخدام در خدمات عمومی هنگامی که آنها وارد در دانشگاه استنفورد. کاسترو در رشد سیاسی خانواده, اما تربیت او در سمت چپ او بدبینانه در مورد پتانسیل سیاست به اثر تغییر دهید. در دانشگاه استنفورد او تغییر ذهن خود را در حال ظهور با شور و شوق به بازگشت به زادگاه خود سن آنتونیو.

Alexandria pro uk در زمان کار در گلدمن ساکس قبل از تصمیم گیری است که او می خواست بیشتر معنی دار حرفه ای. او پس از صرف یک سال به عنوان یک معلم که او در نظر اول خدمات عمومی ،

"من تا به حال انتخاب یک حرفه ای اختصاص داده شده را امتحان کنید و کشف کردن که چگونه برای خدمت به دیگران در مقیاس" او گفت:.

هر سه اعضا توصیه دانش آموزان به استفاده از خود را استنفورد تجارب به دست آوردن هر دو وسعت و عمق را به استفاده از فرصت های تحصیل در خارج از کشور برنامه های در حالی که هنوز هم در حال کسب تجربه و تخصص در زمینه های خاص و تقویت مهارت های ارتباطی خود.

"گاهی اوقات ما بحث در مورد T-شکل دانش آموزان با عمق و برخی از وسعت نظر" Raikes گفت. "من در واقع می خواهم به فکر می کنم پی به شکل دانش آموزان ... که در آن شما باید یک زن و شوهر از مناطق عمق و پس از آن وسعت است."

هنگامی که از دانشگاه بیرون آمده کاسترو و alexandria pro uk گفت: وجود خواهد داشت مقدار زیادی از فرصت ها برای کمک به فارغ التحصیلان به دنبال اجرا برای دفتر. کاسترو به نام Run برای چیزی است که یک سازمان مترقی است که ارائه می دهد ابزار و منابع به نامزدهای انتخاباتی پایین-رای گیری ، Alexandria pro uk همچنین اشاره کرد که در سازمان وجود دارد برای کمک به افراد خاص از پس زمینه اجرا برای دفتر از جمله زنان و جانبازان است.

بالاتر از همه اعضا گفت: نمی دهد. در پاسخ به یک فارغ التحصیل' سوال هر سه نام یک زمان است که آنها شکست خورده بود و ادامه داد. Raikes توصیف خود را از سال اول حساب دیفرانسیل و انتگرال, کلاس, که در آن او موفق اولین midterm در حالی که رقابت در برابر دانش آموزانی که آمده بود از قوی ریاضی پس زمینه و آمد به سرکوب طبقه متوسط بر روی یک بعدی.

Alexandria pro uk به یاد 2014 کنگره مبارزات انتخاباتی که در آن او و تیم او متوجه آنها نخواهد بود قادر به برنده شدن اما اختصاص داده شده خود را به استفاده از پلت فرم خود را برای "چانگ[ing] ایده رهبری به طوری که شاید نفر بعدی که اجرا می شود می توانید برنده شوید."

و کاسترو درباره بازگشت به ریاست جمهوری خود را اجرا کنید اما برای اولین بار او را ناموفق کمپین برای شهردار سن آنتونیو.

"از آن ساخته شده من باید به صورت که آیا من مراقبت به اندازه کافی و من اشتیاق به اندازه کافی در مورد آن — در مورد بهبود همه چیز در حال تغییر همه چیز وقف خودم به خدمات عمومی به عنوان وسیله ای برای بهبود زندگی مردم در جامعه" کاسترو گفت. "من که در مورد مراقبت به اندازه کافی به خطر شکست دوباره من اگر زد دوباره ؟ که در آن نقطه من تصمیم به رفتن بلافاصله به تمرین قانون اما چهار سال بعد من دوباره برای شهردار و من به دست آورد."

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن