جولای 4th, 2020 از یک خارجی جانباز دیدگاه

افشای کامل من فقط نیمه خارجی است. من در یونان زادگاه پنیر فتا bacchanalian مجالس و دموکراسی و سپس به ایالات مت

توسط NEWSSALAM در 16 تیر 1399

افشای کامل من فقط نیمه خارجی است. من در یونان زادگاه پنیر فتا bacchanalian مجالس و دموکراسی و سپس به ایالات متحده آمریکا هنگامی که من در نوزده به خدمت در جهان بهترین نیروی دریایی. دوازده سال بعد — دو تا از آنها را اینجا صرف در دانشگاه استنفورد — من هنوز هم احساس می کنم تازه کردن قایق مثل من در حفظ و بیدار شدن از خواب در یک دنیای من فکر کردم من می دانستم اما ظرفیت بی پایان برای من. هنوز هم هر سال در این زمان من استنفورد دوستان از من بپرسید که چگونه من احساس می کنم در مورد چهارم جولای داده شده [قرار دادن هر چه امریکا screwing تا این سال].

سال گذشته من نوشت: "ژوئیه 4 روز استقلال است — روز یک دسته از ragtag vagabonds ایستاد و گفت: 'ما نمیخوایم آن را به یک دسته از تشکرها بودند که با استفاده از آنها. این کندوپاش آبی-در-این-صورت خفگی-در-آن-خود-خلط تولد یک نوزاد در کشور است که نمی خواهد آن اولین گام واقعی برای یک قرن." اما آنچه در مورد در حال حاضر ؟

پلیس زانو زده بر روی یک فرد غیر مسلح را گردن برای تقریبا نه ساعت. من گفته پلیس آمریکا آغاز شده و به عنوان برده گشت. آه و نامتناسب تعداد از مردان در زندان هستند و یا خشونت در تماس با قانون نه به ذکر است املاک و مستغلات redlining مدرسه منابع نابرابری و همیشه در ترس دوستان سیاه و سفید را مجبور به تحمل فقط راه رفتن در اطراف. و راه, James برد جونیور کشیده بود و برای سه کیلومتر یک جاده آسفالت و سپس کاهش یافته است از دست رفته خود را سر و یک دست در مقابل کلیسای او در سال 1998 در طول عمر من است. یک مرد سیاه و سفید بود و علنا بدون محاکمه اعدام در طول عمر من است.

و من می خواهم آن را به ساده. من می خواهم به جیغ Black Lives Matter از پشت بام ها, اما من می توانم دیگر بدون ضمنی تماس پال خواستار قطع بودجه دولت ، و افرادی که می گویند "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به این معنی است. لغو آنها می گویند. لغو در حال حاضر. اما این که پوچ زمانی که من فکر می کنم واقعا lawless مکان من شده است که در آن مجازات نافرمانی است پیدا کردن خود را جوانترین فرزند خود را در آستان بو داده در یک سینی سبزیجات (که اتفاق افتاده است به یک کشاورز محلی در حالی که من در افغانستان بودم). و البته پاسخ ابتدا باید سلامت روانی و اجتماعی قابلیت اما حتی یک EMT نمی تواند پاسخ به یک داخلی جنسی و یا خشونت جنایی تماس حتی در حوادث پس از آن بدون تامین صحنه که شامل مسلحانه — که نوعی از حکومت و پلیس اسکورت.

"بیشتر مردم شات شب گذشته" دوستان من را مامان به من می گوید کلیک کردن بر روی لب های او. من نمی توانم بگویم اگر آن را بیشتر از در به کارگیری هنگامی که ما می خواهم به شنیدن این که یک دریایی پا I. E. D. یا سوئیس-cheesed توسط یک PKM و یا برخی از کاروان کمین کردم. و ما می خواهم به نگه داشتن ما کویر یادبود با میدان جنگ صلیب, گریه, اشک ما ثابت ما حل و فصل و بازگشت به کار به دنده دبستان بازگشت به گشت و پشت به خطر است.

و من مجبور به اعتراف به آن شده است در حالی که از من شده است در خطر است. من تقریبا فراموش کرده که چگونه یک دیوار احساس می کند هنگامی که آن را کوبیده با گلوله و یا چگونه قفسه سینه خود را shudders از یک انفجار به اندازه کافی نزدیک به خود را به گوش حلقه. و هر بار که می شنوم رسانه ها فریاد "غیر مسلح, فرد مسلح, فرد" من نیز با شنیدن آنها را نادیده گرفتن است که فرد به طور متوسط می تواند ده فوت در کمتر از 1.7 ثانیه است که کمتر از آن طول می کشد شما را به تغییر مجلات اما بیش از آن طول می کشد شما را به منظور جلب تپانچه خود را. و آن را سخت به چشم پوشی از آسیب یک "فرد غیر مسلح" می تواند به شما انجام دهد اگر آنها در حال تلاش برای پاره کردن چشم خود را و یا پایکوبی خود را kneecaps در حالی که شما هنوز در تلاش برای taze آنها.

من می خواهم به موضع طرف با یک موقعیت, اما آن را سخت برای ایجاد حس ایالات متحده آمریکا 200 سال از برده داری و تبعیض نژادی و نهادی ظلم و ستم در کنار سیاست های بین المللی کلان و اقتصاد خرد و تهدید عمده ای که قدرت های خارجی در برخواهد داشت. یک طرف ادعا می شود برای دفاع از حقوق شهروندان در حالی که دیگر تظاهرات در برابر خطر خارجی اما هر دو سخت به اعتماد و آن را شروع به نگاه مانند ما مجبور به انتخاب بین یک رییس دولت رفاه یا محافظه کار استبداد.

این است که در آن بخش یونانی در می آید:

زمانی که فارسی King Xerxes گفت که "بیا و تسخیر Hellenes در یک صبح قدم زدن" Demaratus یک تبعید اسپارتان پادشاه پاسخ داد: "مراقب پروردگار من زیرا در حالی که شهرهای یونان ممکن است بسیاری از زمانی که غریبه ای می آید و آنها را به اتصال با هم مانند یک مشت."

"چرا ؟" خواسته خشایارشا و Demaratus پاسخ داد:

"خود را باور رایج مشترک ایمان شایع خون رایج زبان."

ما کاملا نمی که.

برخی از اجداد ما آمد و به عنوان خدمتکاران استخدام برخی به عنوان برده و بیشتر به عنوان washouts از کشورهای ما از مبدا کشورهای که به معنای واقعی کلمه در همه جا در جهان. ما در عیسی مسیح اعتقاد دارند و یا خدا و یا پرواز هیولا اسپاگتی; ما به زبان انگلیسی ، اسپانیایی و یا Jay-Z lyrics.

اما با وجود همه تفاوت ما, ما باید یک باور رایج: شورش.

و ما سابقه طولانی از شورش. در سال 1903 مادر جونز led کودکان مارس از Kensington فیلادلفیا به Oyster Bay, New York با آگهی خواستار "ما می خواهیم به رفتن به مدرسه و معادن است." وجود دارد 1930 مارس در واشنگتن زمانی که جنگ جهانی اول جانبازان رانده شدند دور توسط ژنرال داگلاس مک آرتور سواره نظام و تانک. برخی به ضرب گلوله کشته شدند و کشته شدند. و البته 1963 بزرگ, مارس برای حقوق مدنی وقتی 250,000 مردم با حضور در بنای یادبود آبراهام لینکلن به گوش دکتر کینگ "من یک رویا دارم" سخنرانی.

این به نظر من جوهر از روز استقلال. آن را حل و فصل در اعماق ما هسته که امریکا نیست این استاتیک چیز گذشت از نسل استبداد اما انعطاف پذیر جامعه که ما مسئول شکل گیری است.

البته ما نیاز به رشد. البته ما نیاز به تغییر. زیادی است. ما فقط گرفتن گذشته ما بلوغ در یک مقیاس تاریخی فقط شروع به روشن کردن از ما آکنه ما دمدمی بودن و تمایلات خشونت آمیز و هنوز هم نیاز به زندگی با زخم خود. اما از طریق آن همه ما باید به این باور است که این "تجربه اجتماعی" است و نه شکست خورده — این فقط شروع کار است که فقط به خاطر اینکه ما ایرانی ها در گذشته معنا نیست که ما همیشه خواهد بود; که وجود دارد این است که یک ملت زندگی می کند که تا به آن آرمان است و در دسترس ما است.

اما ما مجبور به ایستادن ایران.

در سال 1962 جیمز بالدوین نوشت: "همه چیز در حال حاضر... در دست ما است... اگر ما — و در حال حاضر منظور من نسبتا آگاهانه سفیده و نسبتا آگاهانه سیاه پوستان که باید مانند عاشقان اصرار و یا ایجاد آگاهی از دیگران — نه دامنۀ در وظیفه ما در حال حاضر ما ممکن است قادر انگشت شماری است که ما برای پایان دادن به نژادی کابوس و رسیدن به کشور ما و تغییر تاریخ جهان."

و با این قدرت شورش این توانایی مردم به شکل خود ملت ما را به هر در راه خود ما معتقدیم در ایالات متحده آمریکا است.

تماس با نستور والترز در waltersx 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب