'توقف': فلوریدا در انتخابات سرپرستان ضربه DC مبتنی بر رای دهندگان حمایت گروه

جفری Schweers ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:55 PM EDT Jun 16, 2020هر سال این

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

هر سال این همان چیزی: لیبرال متمایل غیر انتفاعی مرکز اطلاعات رای دهندگان (CVI) می فرستد mailers که باد گیج کننده رای دهندگان در سراسر کشور.

این mailers می گویند — به اشتباه — که دریافت کنندگان گرفته شده اند ثبت نام رای دهندگان رول و یا نیاز به ثبت نام مجدد برای رای دادن.

و هر سال انتخابات محلی مقامات در سراسر کشور در زمینه نگرانی از پاچه رای دهندگان که برای دریافت این mailers معمولا اطمینان آنها هنوز واجد شرایط برای رای دادن.

در این سال متفاوت است به عنوان چند فلوریدا انتخابات سرپرستان گرفت روابط عمومی شرکت مدیریت CVI به کار با توجه به ایمیل های مشترک با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا. این گروه آخرین میلر فرستاده شده به 2.3 میلیون نفر در فلوریدا خواستار آنها را به ثبت نام برای رای دادن از طریق پست (VBM) در این سال انتخابات.

اما بیش از 311,000 mailers رفت بدون تاریخ مرجع و یا یک خط برای رای دهندگان به ثبت نام خود را به عنوان مورد نیاز توسط قانون دولت است.

"آنچه که من می خواهم به دیدن شما خواهد بود فقط به جلوگیری از هر گونه تماس بیشتر با ما به رای دهندگان و برود" Leon County سرپرست از انتخابات خوانده شده را علامت یرلی روز دوشنبه گفت: در یک ایمیل به جنیفر حامل خالی رم دولتی روابط واشنگتن-بر اساس شرکت است.

"ما را تحمل خرید اینترنتی از آخرین پیچ که ما چندین بار در هر سال به نظر می رسد" یرلی اضافه شده است. حامل نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر بیشتر.

یرلی که شهرستان 213,000 ثبت نام رای دهندگان در ادامه می گویند او می خواهم به صحبت کردن با افرادی که سرمایه گذاری CVI به تلاوت یک "سابقه طولانی در شکایت. من شک دارم آنها خواهد بود خوشحال به شنیدن سمت ما از این است."

تاسیس در سال 2006 توسط استراتژیست دموکرات صفحه گاردنر CVI ذکر شده 19 میلیون دلار در کمک های مالی و $14.9 میلیون دلار در هزینه های خود را تا سال 2018 فدرال افشای فرم. سازمان رای دهندگان مشارکت مرکز نیز تاسیس شده توسط گاردنر ذکر شده $26.3 میلیون دلار دارایی و $22.5 میلیون دلار در هزینه های.

در حال حاضر به طور گسترده ای محبوب در فلوریدا به COVID-19 همه گیر تبدیل شده و هیچ بهانه ای رای گیری از طریق پست به یک میله رعد و برق مسئله سیاسی با دموکرات های فشار برای یک ملی بلایای طبیعی و اورژانس رای گیری عمل می کنند.

برایان Corley ناظر انتخابات برای Pasco County (374,000 رای دهندگان) sarcastically گفت: حامل او احساس "اطمینان خود را با برآورد تنها صرف 311,000 افرادی که دریافت VBM فرم با هیچ امضا یا تاریخ مرجع و یا در نزدیکی واقعی امضاء/تاریخ منطقه است."

Corley رفت و در "جدی است که بخشی در مورد 'اجازه دهید حرفه ای رسیدگی به آن مشخص نیست? من می خواهم پیشنهاد مشتری خود را ترک ما رای دهندگان به تنهایی (و با توجه مشتری خود را, تاریخ من احتمالا باید شامل بچه ها و حیوانات خانگی, et cetera)," Corley گفت. که اشاره به گذشته mailers از CVI که رفت به حیوانات خانگی برای کودکان و نوجوانان زیر سن 18 و بستگان مرده.

"من صادقانه نمی دانم که چگونه یک سازمان می تواند همچنان به انتقام چنین ویران کردن بر روی رای دهندگان نه تنها در فلوریدا, اما یک جستجوی ساده در گوگل نشان می دهد ... آن را به کشورهای دیگر نیز هست. شما هیچ شرم!" Corley ادامه داد. "برای عشق به خدا لطفا فقط آن را متوقف کند!"

پل لوکس و ناظر انتخابات برای Okaloosa County, با 141,000 ثبت نام رای دهندگان گفت: او می دانست که حامل در حال حاضر شنیده می شود از دیگر سرپرستان اما نیاز به شنیدن دوباره آن – 67 بار اگر لازم فلوریدا 67 شهرستان و مقامات انتخابات.

"این پستها انجام شده توسط خود سازمان(ع) انجام داده اند چیزی جز ایجاد سردرگمی و بی اعتمادی ما – مردم مسئول رفتار امن از انتخابات. هنگامی که شما پیچ کردن آن نشان دهنده ضعیف در ایالات متحده است.

"توقف" او نوشت: در حروف تکرار کلمه 67 بار. "وجود دارد."

حامل اذعان او "دریافت تماس از یک کمی از شما امروز در مورد CVI رای توسط برنامه های کاربردی ایمیل در حال بازگشت به دفاتر خود را بدون امضا" و است که این سازمان گام برای رفع مشکل.

او همچنین گفت: CVI فکر ارسال و پیگیری نامه به کسانی که 311,000 افرادی که فرم تبدیل شد بدون امضا گفتن آنها را آنها می تواند آن را تعمیر با پر کردن یک فرم در شهرستان سرپرست سایت.

Corley گفت: سرخوردگی خود را با CVI و دوئل فرم های درخواست از سازمان های مشارکت رای دهندگان در مرکز. یک بازگشت پاکت بیش از حد کوچک برای کارت ،

"من به معنای واقعی کلمه به شما التماس نمی تواند مدافع و پاسخ با کلامی 'Jedi mind ترفند' در VPC و تکنولوژی لبه برش و تا کنون بهبود روش" Corley گفت. "نرم افزار نکته: اجازه دهید حرفه ای آن را اداره کند."

تماس با جف Schweers در jschweers@gannett.com و به دنبال او را در توییتر @jeffschweers.

مشترک شدن در امروز و هرگز از دست یک داستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن