قطعات حیاتی ثبت آگهی تبلیغاتی

تنها زمانی از شما هزینه ایی کسر کیشود که کاربر بر روی وبسایت شما کلیک کند. شما همچنین میتوانید تنها تبلیغ خود

توسط مدیر سایت در 19 اردیبهشت 1402

تنها زمانی از شما هزینه ایی کسر کیشود که کاربر بر روی وبسایت شما کلیک کند. شما همچنین میتوانید تنها تبلیغ خود را برای جمعیت خاصی نمایش دهید. در نگارش متن رپورتاژ آگهی شما باید خدمات سایتتان یا محصولات خود را در یک محتوای یونیک و غیرکپی معرفی نمایید، اگر زبان و نگارش محتوای رپرتاژ، نامناسب و غیراصولی باشد نه تنها به موفقیت سایتتان کمک نمیکند بلکه میتواند باعث آسیب رساندن به سایت و رتبه آن در گوگل نیز منجر شود. آگهیدهنده با یکبار پرداخت هزینه میتواند بازخورد تبلیغات خود را مشاهده کند. شما باید برای تبلیغات همسان و تبلیغات بنری بهازای هر کلیک بهترتیب ۷۵۰ تومان و ۱۲۰۰ تومان هزینه کنید. با این حال، بازدید بالا بهتنهایی نمیتواند به تحقق اهداف شما منجر شود. این گزینه زمانی مناسب خواهد بود که بخواهید بر روی افزایش ترافیک سایت خود تمرکز کنید. دنیای اقتصاد وبسایت خبری و تحلیلی است که سعی میکند دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد.

مثلاً فروش محصولات لاکچری در سایتهای خبری امکانپذیر نیست. البته یکی دیگر از سایتهای پربازدید و محبوب ایرانی ورزش۳ است که برای تبلیغات همسان در این سایت، باید ۱۵۰۰ تومان بهازای هر کلیک کنار بگذارید. از دیگر مزایای این وبسایت میتوان به نسخهٔ انگلیسی آن اشاره کرد. اکثر کسانی که آگهی خود را ثبت می کنند چند جمله کوتاه را در قسمت متن قرار می دهند و این اشتباه می باشد . این سایت به کاربران امکان می دهد آگهی خود را بصورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت منتشر کنند. از ابزارهای آنلاین مثل Similarweb برای بررسی این موضوع استفاده کنید. در کنار این موارد، به مسائل دیگر مثل رفتار و درآمد هم باید توجه کنید. سایت انتخاب یکی دیگر از وبسایتهای خبری است که در این سالها به محل خوبی برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. فرارو وبسایت خبری است که با ارائه آخرین اخبار ایران، سیاسی و ورزشی جایگاه خوبی میان کاربران ایرانی به دست آورده است.

ایسنا در سال ۷۸ کار خود را با ایدهٔ «هر دانشجو، یک خبرنگار» آغاز کرد و در این سالها توانست جایگاه خوبی میان خبرگزاریها کسب کند. شما میتوانید روی این ظرفیت برای معرفی خود و جذب مشتری حساب کنید. ۷- استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آگهی در متن، و همچنین به کار بردن کلمات کلیدی کاربردی و تخصصی مرتبط با موضوع متن ، به جذب بیشتر مخاطبان منجر شده و امکان بهتر دیده شدن در هنگام جستجو در موتورهای جستجو را فراهم می کند . خیلی بعید است که دربارهٔ موضوعی در حوزهٔ سلامت کودک، زنان و بارداری جستجو کنید و با نام این سایت برخورد نکنید. برای تبلیغات همسان در این وبسایت، ۸۲۵ تومن برای هر کلیک در نظر بگیرید. برای نمایش تبلیغات همسان خود در دنیای اقتصاد ۸۲۵ تومان بهازای هر کلیک کنار بگذارید. برای تبلیغات در دلگرم ۷۵۰ تومان بهازای هر کلیک کنار بگذارید. فعالیتهای مستمر و برنامهریزی دقیق آنها در کنار انتشار روزانه ۱۵۰ محتوای مختلف باعث شد دلگرم به یکی از ده وبسایت پربازدید ایرانی تبدیل شود. آنها توانستهاند با انتشار تحلیلهای دقیق و اخبار واقعی، اعتماد و رضایت مخاطبانشان را جلب کنند. آنها توانستهاند بازدید روزانهٔ خود را با ارائه آخرین اخبار ایرانی و خارجی در زمینههای مختلف و همچنین تصاویر و ویدیوهای خبری افزایش دهند.

آنها با ارائهٔ آخرین اخبار اقتصادی و مقالههای آموزشی توانستهاند تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهند. وبسایت طلا (پایگاه آموزشی، اطلاع رسانی و خبری طلا) اولین مرجع اطلاعرسانی قیمت طلا و اونس بازار تهران، قیمت طلا و سکهٔ بانکی و اخبار مرتبط با طلا و جواهرات است. الف یکی از شناختهشدهترین وبسایتهای خبری پربازدید ایرانی به حساب میآید. اقتصاد آنلاین یکی از پرمخاطبترین و پربازدیدترین وبسایتهای خبری ایرانی در حوزهٔ اقتصاد به حساب میآید. قبل از هرچیزی باید به ارزیابی ویژگیهای جمعیتشناختی و رفتار بازدیدکنندگان سایتهای تبلیغاتی پربازدید بپردازید. مانند طرفداری، امکان نمایش ویدئوهای تبلیغاتی در سایت فرارو از طریق یکتانت وجود دارد که بهازای هر نمایش، باید ۱۰۵ تومان در نظر بگیرید. آیا ویژگیهای مخاطبان آنها با پرسونای مشتری شما همخوانی دارد؟ ممکن است شما بهدنبال جذب یک گروه خاص مثل والدین کودک خردسال یا علاقهمندان به مهاجرت باشید. آنها همچنین سعی کردهاند برای جذب مخاطب بیشتر محتواهای جذابی در زمینهٔ سبک زندگی در سایت خود منتشر کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی تبلیغ دات کام ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت ,تبلیغات اینترنتی و تبلیغات گوگل, کلیک کنید ارسال ایمیل تبلیغاتی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 19 اردیبهشت 1402