L. A. شهرستان تنوع زیستی بر روی نقشه با تشکر از محققان UCLA

واقع در جهانی hotspot برای تنوع زیستی لس آنجلس است که خانه را به بیش از 4000 گونه متمایز از گیاهان و حیوانات ا

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

واقع در جهانی hotspot برای تنوع زیستی لس آنجلس است که خانه را به بیش از 4000 گونه متمایز از گیاهان و حیوانات از جمله 52 گونه های در معرض خطر — بیشتر از هر شهرستان در خارج از هاوایی است. و با 1 میلیون گیاهی و جانوری و گونه های رو به انقراض به دلیل فعالیت های انسانی با توجه به سازمان ملل متحد efforts برای درک بهتر عوامل شکل تنوع زیستی در لس آنجلس می تواند کمک به شکل جهانی حفاظت از تلاش.

محققان UCLA امروز منتشر تنوع زیستی اطلس لس آنجلسکمک خواهد کرد که دانشمندان و ساکنان به طور یکسان درک بهتر لس آنجلس محیط منحصر به فرد و ببینید که چگونه بومی غیربومی و گونه های در معرض خطر در حال توزیع در سراسر شهرستان. کاربران می توانند با وارد کردن هر آدرس خیابان در شهرستان و تجسم به عنوان مثال چگونه به احتمال زیاد آنها برای آمدن در سراسر یک کوه شیر یا خرس سیاه.

"مردم باید یاد بگیرند در مورد گونه های در معرض خطر گفت:" توماس Gillespie یک UCLA جغرافیا استاد و اطلس پروژه منجر شود. "خال خال جغد گوسفند نوعی گوسفند کوهی امریکایی و نهنگ آبی — همه در اینجا در L. A.! اگر شما نمی دانید که در مورد مراقبت از آنها را, آنها احتمالا فقط ناپدید می شوند."

این سایت یکی از کشور, جامع ترین در دسترس عموم تنوع زیستی اطلس را قادر می سازد به کاربران برای کشف چگونه جغرافیا, آب و هوا و انسان اثرات شکل که در آن کلید گونه های گیاهی و جانوری زندگی می کنند و چگونه این شهرستان زیستگاه می تواند تغییر را با توجه به پیش بینی تغییرات در آب و هوا و استفاده از زمین تا سال 2050.

برخی از نقشه ها در این اطلس نشان می دهد حضور جاده ها و پارکینگ ها و پیاده روی مسیرهای پیاده روی و دیگر سطوح سخت در سراسر منطقه است. این اطلاعات می تواند مفید باشد به عنوان مثال نشان می دهد که چگونه کسانی که به اصطلاح غیر قابل نفوذ سطوح نفوذ محل غیربومی گونه های گیاهی. این مهم است زیرا برخی از غیر از گونه های بومی مانند چشمه چمن و خردل مرتبط شده اند به افزایش خطر آتش سوزی.

سطوح غیر قابل نفوذ نیز مرتبط شده اند به گسترش برخی از گونه های جانوری از جمله بومی کویوتس یک لینک است که می تواند منعکس کننده حیوانات' افزایش توانایی برای انطباق با مناطق شهری است.

"از آنجا که بسیاری از مردم در L. A. ممکن است آن را آسان برای فراموش کردن چگونه بسیاری از گونه های رایج و زیستگاه آنها هستند به ما گفت:" مونیکا Dimson یک UCLA دانشجوی دکترا در جغرافیا که توسعه اطلس با Gillespie. "مردم نمی توانند هیجان زده در مورد آنچه نمی توانید ببینید بنابراین ما امیدواریم که که ارائه L. A. در این تعاملی ویژه, راه مفید خواهد بود."

کاربران همچنین می توانید نگاه کردن که آیا هر آدرس خیابان واقع شده است در یک آتش سوزی خطر منطقه و مرزهای هر آتش سوزی که سوخته در این شهرستان از سال 1876. اطلس نشان می دهد یک الگوی بزرگتر آتش سوزی در جنوب کالیفرنیا در سال های اخیر همپوشانی دارند که در آن مهاجم چشمه چمن و خردل هستند به احتمال زیاد به رشد.

"آتش سوزی بخشی از زندگی در L. A., و من فکر می کنم مردم باید خوب تعاملی درک که در آن آنها رخ می دهد" Gillespie گفت.

سایر یافته ها شامل:

  • بسیاری از قطعات لوس آنجلس — کالیفرنیا و شهر لس آنجلس در خاص — تبدیل شده اند سبزتر از سال 2000. Dimson گفت: این به احتمال زیاد به دلیل پروژه های شبیه میلیون درختان L. A. و دیگر کاشت درخت تلاش بیش از دو دهه گذشته.
  • آلودگی نوری کاهش یافته است در سانتا مونیکا ملی کوه منطقه تفریحی و سن گابریل کوه ها بیش از 20 سال گذشته. این نشان دهنده موفقیت تلاش های خدمات پارک های ملی و دیگر فدرال و سازمان های دولتی برای کاهش آلودگی نوری و زیست محیطی آسیب از دیگر فعالیت های انسانی در مناطق حفاظت شده.
  • غیربومی گونه پرنده از قبیل قرمز تاج گذاری طوطی به احتمال زیاد دیده می شود در منطقه پاسادنا. جالب اینجاست که red-crowned طوطی در نظر گرفته می شود در خطر انقراض در زیستگاه بومی شرق مکزیک (که در آن وجود دارد کمتر از 2000 نفر) اما آنها متعدد در جنوب کالیفرنیا.
  • متوسط درجه حرارت در لس آنجلس پیش بینی شده برای افزایش حداقل 1.9 درجه سانتیگراد (3.4 درجه فارنهایت) تا سال 2050. در برخی از مناطق دورتر داخلی میانگین درجه حرارت حتی می تواند افزایش به طور متوسط 3.9 درجه سانتیگراد (حدود 7 درجه فارنهایت).

کار بر روی تنوع زیستی اطلس L. A. آغاز شد و در سال 2016 پس از این پروژه دریافت کمک مالی از UCLA پایدار LA Grand Challenge, یک دانشگاه گسترده طرح با هدف استفاده از UCLA تخصص و تحقیقات برای تبدیل لس آنجلس به پایدار ترین megacity تا سال 2050. اطلس بعدی به روز رسانی به پایان خواهد رسید بعد از این سال را شامل تنوع الگوها و شناسایی اولویت ها برای حفاظت و مرمت Gillespie گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن