آخرین coronavirus شماره: Escambia County می افزاید: 7 جدید موارد در مجموع 689

از کارکنان گزارش منتشر شده 12:17 PM EDT مارس 17 سال 2020فلوریدا وزارت بهداشت گزارش فقط هفت مورد جدید از corona

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

فلوریدا وزارت بهداشت گزارش فقط هفت مورد جدید از coronavirus در Escambia County و یک مورد جدید در سانتا رزا شهرستان در روز یکشنبه.

Escambia County در حال حاضر 689 موارد گزارش شده و سانتا رزا شهرستان 183.

در سطح ایالت 45,588 موارد COVID-19 گزارش شده افزایش توسط 777, از شنبه.

یکی دیگر از 84 بیماران بستری شده اند از روز شنبه به عنوان دولت بستری شدن در بیمارستان به رشد 8,230 مردم پس از آغاز شیوع. که منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بيمار در بيمارستان; دولت است نه گزارش که اطلاعات.

محلی 59 نفر با COVID-19 در Escambia County و 23 در سانتا رزا بستری شده است به یک بیمارستان برای درمان در برخی از نقطه در طول بیماری خود را.

جدید مرگ و میر گزارش شده در هر دو Escambia یا سانتا رزا شهرستان در روز یکشنبه.

به تاریخ Escambia County گزارش شده 20 مرگ و میر از جمله 15 در دراز مدت مراقبت از امکانات. آنها شامل پنج ساکنان در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی; چهار ساکنان و کارکنان در جنوب اوکس مراقبت مرکز پرستاری صفحه اصلی; چهار ساکنان در بروکدل Pensacola تسهیلات زندگی کمک و اقامت در Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی.

وجود دارد 115 فعال موارد COVID-19 در میان هر دو ساکنان و یا کارکنان مراقبت دراز مدت در مراکز Escambia County, با توجه به دولت است.

این غیر ممکن است به می گویند که چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد بوده است در طولانی مدت مراکز مراقبت پس دولت تنها فهرست آن موارد اگر آنها در حال حاضر فعال و به معنی اعداد می تواند نوسان روزانه همانطور که قبلا تایید موارد تست منفی و اضافی نفر تست مثبت است.

در سانتا رزا County نه نفر فوت کرده اند با توجه به COVID-19 از جمله هفت زندانی در بلککوتر رودخانه Correctional Facility. میلتون زندان گزارش شده 57 زندانیان و 14 کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از شروع شیوع.

دولت گزارش نه اضافی مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته رو به رشد مرگ و میر به 1,973 فتح کرد گرفته شد مردم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن