رهبران نگرانی اجتماعی فاصله دستورالعمل می تواند منجر به مراقبت از کودکان کمبود به عنوان پدر و مادر به بازگشت به کار

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 AM EDT 29 مه سال 2020به عنوان پدر و مادر به بازگشت به کار و

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

به عنوان پدر و مادر به بازگشت به کار و تابستان آغاز می شود برخی از رهبران منطقه نگرانی وجود دارد ممکن است کمبود مراقبت از کودکان نقاط با اردوگاه و مراقبت روز در حال اجرا در کاهش ظرفیت برای کاهش گسترش coronavirus.

تاد تامسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بیشتر Pensacola اتاق بازرگانی مطرح به پنساکولا شورای شهر در اوایل این هفته گفت: رهبران باید گرد هم می آیند به شکل از چگونه برای حمایت از کار پدر و مادر است. در این زمان مراقبت روز عمدتا محدود به اندازه کلاس از نه شروع به پر کردن ،

"یکی از چیزهایی که خواهد بود یک چالش در حال حاضر که مدرسه است که در حال رفتن به مراقبت از کودکان" تامسون گفت: شورای. "ما ممکن است به برخی از مکالمات, شهر و شهرستان, همه ما با هم و کشف کردن آنچه ما می توانیم برای حمایت از پدر و مادر که نیاز به منابع برای کودکان خود را در طول تابستان است."

بروس واتسون مدیر اجرایی اوایل یادگیری ائتلاف Escambia County گفت: حفظ گروه با اندازه بیش از 10 تا بود مطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل کاهش مراکز ظرفیت حدود نیمی. او امیدوار است برخی از تغییرات اخیر در دستورالعمل برای مراقبت روز کمک خواهد کرد که با فشار اما او نگران برخی از پدر و مادر کار هنوز هم ممکن است قادر به پیدا کردن مراقبت از.

"در پایان روز, ما در حال حاضر قبل از همه این شروع ما به طور متوسط حدود 100 کودکانی که والدین آنها نمی تواند پیدا کردن یک محل برای قرار دادن کودک خود را" واتسون گفت:, و اضافه کرد که یک زن و شوهر ارائه دهندگان درهای خود را بسته اند در طول coronavirus بیماری همه گیر. "کار پدر و مادر واجد شرایط برای ما یارانه, ما تا به حال پول به وقف نسبت به مراقبت از خود. آنها فقط نمی تواند پیدا کردن یک محل به دلیل هر جا پر بود."

واتسون گفت: سیستم خود را نیز به مراقبت های اضافی جدید 200 کودک پس از ایالت فلوریدا نقل مکان کرد و به ارائه خدمات رایگان مراقبت از کودک به اولین پاسخ دهندگان و متخصصان پزشکی در میان coronavirus بیماری همه گیر. او گفت: زمانی که یارانه خود را مراقبت اجرا می شود, آنها ممکن است انتخاب کردن برای نگه داشتن فرزند خود را در سیستم به عنوان خصوصی-پرداخت مشتریان.

"این رفتن به یک انتخاب سخت در بخشی از ارائه دهنده ما به نوبه خود به دور این مشتریان جدید است که آنها کشف شده و در دسترس" واتسون گفت. "این رفتن به یک نوع بده و بستان برای شش ماه تا یک سال است."

کیمبرلی Krupa, رسیدن به Escambia, مدیر اجرایی, گفت کمبود, مراقبت از کودک, لکه چیزی است که او در مورد به خصوص برای کودکان در سن مدرسه.

"من فکر می کنم این مسئله واقعی است که احتمالا به مهد کودک به مدرسه راهنمایی گروه سنی" Krupa گفت. "این یک نگرانی بزرگ است."

شخصا بچه ها او را در حال ثبت نام برای شهر Pensacola روز اردوگاه که قرار است برای شروع 15 ژوئن با کاهش اندازه گروه. حداکثر تعداد بچه ها در هر سرپوشیده روز کمپ 36 با یک کلاه نه بچه ها و یکی از کارکنان در هر کلاس.

در حالی که زمین های جنگلی ارتفاعات و Fricker اردوگاه معمولا به طور متوسط بین 35-40 بچه ها هر دو گل نقطه و کاب اردوگاه خواهد بود در کاهش ظرفیت. کسانی که به طور معمول به طور متوسط بین 50-65 کودکان و نوجوانان و 75-85 بود گفت: تونیا Vaden تفریحی سرپرست برای این شهرستان است.

مشکل بدتر این است که Escambia County دیده است یک کودک مراقبت از کمبود نیروی انسانی برای حدود دو سال در حال حاضر. واتسون گفت: او را نیز نگران برخی از گذاشته شدن کارکنان از مراقبت روز است که بسته شده در طول امن تر-در-صفحه اصلی منظور خواهد شد تصمیم به بازگشت.

در حال حاضر برخی از مهدکودکها ندارد و کارکنان به اندازه کافی برای استفاده از تمام کلاس های درس خود را واتسون گفت. یک راه حل برای برخی از پیش بینی کمبود اضافی است معلمان و بسیاری از مراکز در حال استخدام کارکنان در حال حاضر برای کسانی که نیاز به ورود به سطح کار واتسون گفت.

پوشش بیشتر

مراقبت رایگان: محلی اولین پاسخ دهندگان مراقبت های بهداشتی کارگران می توانند مهد کودک رایگان برای 90 روز

جدید برنامه: رایگان تابستان برنامه کمک خواهد کرد که 500 Escambia County بچه ها شروع مهد کودک در پای راست

سال آینده چه خواهد شد Escambia, Santa Rosa مدارس انجام این سقوط ؟ در اینجا 3 سناریوی احتمالی

یک مرکز با باز کردن کلاس های درس است که هالی و ماجراجویان مراکز آموزش. هالی مولتری مدیر گفت: او بیشتر از فرزندان او در حال بازگشت به مراقبت روز و هر هفته و تسهیلات مورد در ظرفیت فعلی نیروی انسانی.

"آن نشده است واقعا طاقت فرسا است. در حال حاضر اگر آنها شروع به آمدن ماه آینده که زمانی که آن را شروع به گرفتن گیج کننده" میلتون گفت. "(دستورالعمل ها) نمی خواهند این گروه را به مخلوط به طوری که آن را سخت می کند. این مشکل در طول این زمان در حال حاضر."

برای مراکز مراقبت از بسیاری از معلم به کودکان نسبت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد به دلیل 10-توصیه فرد. برای مثال برای مدرسه سن کودکان مولتری گفت: ارائه دهندگان معمولا مجاز به یک معلم به ازای هر 25 بچه ها.

در حال حاضر مولتری گفت: او نه پذیرش کودکان جدید به برنامه خود را تا زمانی که برخی در فهرست فعلی تصمیم به بازگشت.

دانش و یادگیری سرگرم کننده مرکز به طور معمول برای حدود 100 بچه ها. در اطراف شکستن بهار زمان این تعداد کاهش یافته و به حدود 30 دانش آموزان گفت: Hitomi رایت مدیر.

"در حال حاضر به دلیل اندازه (محدودیت) ما نیاز به مطمئن شوید که ما کمتر از حد نرمال" رایت گفت.

یک مرکز است که در کودکان اردوگاه آتش در خلیج فارس باد Pensacola کالج ایالتی کودک مرکز توسعه. تینا آیزاکسون مدیر این مرکز در حال نزدیک شدن ظرفیت هر چند که حدود نیمی از آنچه در آن بود قبل از coronavirus بیماری همه گیر.

"حضور چیدن. تماس های در حال آمدن است. مردم در حال آماده برای رفتن به کار به طوری که آنها در حال تلاش برای ایجاد ترتیبات برای ظرف چند هفته آینده," آیزاکسون گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن