به بیرون درز ایمیل از دولت نشان می دهد استنفورد وجود ندارد

در هفته های اخیر به بیرون درز ایمیل تبدیل شده اند تمرکز ما اخبار تیم پیشرو گاهی اوقات به درخواست هر گونه بالقو

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

در هفته های اخیر به بیرون درز ایمیل تبدیل شده اند تمرکز ما اخبار تیم پیشرو گاهی اوقات به درخواست هر گونه بالقوه راهنمایی از خوانندگان ما. ما نه نا امید زمانی که [email protected] ارسال به ما این نکته: استنفورد وجود ندارد.

ایمیل به عنوان خوانده شده, "Psst, من احساس می کنم مثل شما بچه ها باید بدانند که دانشگاه استنفورد واقعی نیست. هیچ یک از آن است. این همه در یک جبهه برای امپراتوری املاک و مستغلات و آنها فقط می خواهید برای خرید هر قطعه زمین در دره سیلیکون."

در حالی که این توسعه بلافاصله آورده شوک و سردرگمی به چهره گهگاه رهبری همسالان ما در روزانه را احساس نمی کند ،

"Um, من کاملا مطمئنم که این فقط یک بد تکرار 'استنفورد وجود ندارد' ق صفحه" گفت: Vol. 257 Editor-in-Chief هولدن مباشر '21. "من نمی نشر این عنوان اخبار. ارسال آن به هجو است."

این گاهی اوقات رسیده نظر از مسئولان دانشگاه اما هنوز برای دریافت پاسخ.

پس از تحقیقات بیشتر ما به این نتیجه رسیده اند که دانشگاه استنفورد در واقع وجود ندارد و Lagunita دادگاه است که واقعا فقط Mamma Mia مجموعه.

این گاهی اوقات نیز رسیده به دانشجویان فعلی در تلاش برای دیدن که مدرسه می کند در واقع وجود داشته باشد. بسیاری از دانش آموزان گزارش شده است که آنها در حال حاضر در صفحه اصلی, نشان می دهد به گاهی که به بیرون درز ایمیل در واقع ممکن است نگه دارید برخی از حقیقت است.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب