اجتماعی فاصله در ما قطره به طور قابل توجهی از ارتفاع COVID-19 pandemic, نظرسنجی می یابد

جوی پادگان ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:50 PM EDT مارس 15 سال 2020واشنگتن – بیشتر آمریکایی ها در حال ت

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

واشنگتن – بیشتر آمریکایی ها در حال ترک خانه های خود را از هر نقطه در هفته.

تعدادی از آمریکایی ها که می گویند آنها اجتماعی فاصله میان ملت coronavirus همه گیر – اگر چه هنوز هم اکثریت کاهش یافته است 17 درصد از اواخر مارس به عنوان چند متحده به پایان رسید stay-at-home سفارشات با توجه به جدید گالوپ نظرسنجی منتشر شده در روز جمعه.

اما رها نیست فقط از افرادی که زندگی می کنند در کشورهای که در آن آنها در حال حاضر می توانید ناهار خوردن در رستوران, دریافت کوتاهی مو در آرایشگاه و یا بازدید از پارک. بیشتر مردم در ایالات متحده است که هنوز اقامت در خانه محدودیت نیز دیگر اجتماعی فاصله.

"این قطعا در آن کشورها" جفری جونز سردبیر ارشد برای نظرسنجی گالوپ گفت: از این که دوباره باز شده اند "اما آن را نیز در ایالات متحده است که نمی شل شدن محدودیت های خود را به عنوان به خوبی."

بیشتر: در حال مستندات آرام بودن در دولت ؟ در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

پنجاه و هشت درصد از آمریکایی ها گفت: آنها هر دو به طور کامل (17%) یا بیشتر (41%) جدا خود, این, نظرسنجی, پیدا, پایین, از بالا از 75% که گفت: آنها بین 30 مارس و آوریل 4 و 68% که گفته بودند مارس 20-26.

ثابت کاهش بازده اعداد بازگشت به سطح قبل از اکثر متحده اجرا stay-at-home سفارشات در ماه مارس برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

نظرسنجی انجام شده از طریق مصاحبه از 4,159 بزرگسالان ایالات متحده ممکن است 4-10 یک حاشیه خطا از به اضافه یا منهای 3 درصد است.

این می آید به عنوان چندین ایالت از جمله تگزاس و فلوریدا گرجستان به پایان رسید stay-در-خانه سفارشات و شروع به بازگشایی اقتصاد خود را. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور فزاینده ای به دور خود گشتند امید بازگشایی اقتصاد کشور از جمله دادن برکت و رحمت خود را به معترضان که خواستار پایان دولت خود را سفارش.

بیشتر: ما coronavirus منحنی ممکن است تراز وسط قرار دارد اما تخمین زده می شود شمار تلفات همچنان رو به افزایش. این به چه معنی است ؟

از 21 متحده است که از مه 4 فاقد اقامت در خانه سفارشات 51 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته بودند یا به طور کامل و یا بیشتر از خود جدا. که از 64% در همین متحده دو هفته پیش.

در میان کشورهای که حفظ اقامت در خانه محدودیت – که شامل نیویورک و کالیفرنیا و ماساچوست – سهم مردم جدا است کاهش به 64 درصد در مقایسه با 71 درصد در طول دوره از مارس 20-26.

جونز با اشاره به عوامل متعددی برای توضیح تغییر رفتار در آمریکا با سفارشات: این "جنبه سیاسی" که با اعتراض و مقاومت; اجتماعی فاصله خستگی و جدید کمک هزینه برای برخی از شهروندان به بازگشت به کار و یا فعالیت های دیگر با وجود محدودیت های دیگر.

همچنین به عنوان تعدادی از موارد تایید شده و روزانه مرگ و میر در ایالات متحده است در نهایت شروع به صاف در سراسر کشور – حتی اگر تعداد مرگ و میر بیش از حد 85,000 و برخی از کارشناسان پیش بینی دیگری از 60 ، 000 مرگ و میر در ماه اوت.

"در بسیاری از این کشورها حتی بدترین آنهایی که منحنی است پهن کمی" جونز گفت: "شاید مردم احساس کمی شجاع در مورد بیرون رفتن از آنها استفاده می شود برای دیدن آنچه که اتفاق افتاده در این دوره از بیماری است."

بیشتر: 'ما در حال winging این.' Coronavirus تظاهرات tout استقلال به عنوان گروه های ملی چشم انتخابات

جنسیتی و سیاسی حزب باقی می ماند عوامل بالا در مورد اینکه آیا یک فرد است که احتمال بیشتری برای منزوی کردن.

زنان بیشتر احتمال دارد به تمرین های اجتماعی فاصله با 67% گفت: آنها در حال منزوی کردن خود در مقایسه با 49% از مردان است. در دو هفته گذشته, درصد از مردان اجتماعی فاصله کاهش یافته است و با 14 امتیاز در حالی که این کاهش تنها 7 امتیاز در میان زنان است.

هفتاد و دو درصد از دموکرات ها گفت: آنها اجتماعی فاصله در حالی که کمتر از نیمی از جمهوری خواهان 45 درصد گفت: آنها هستند. پنجاه و هفت درصد از مستقل خود گزارش اجتماعی فاصله.

اجتماعی فاصله در کاهش بیشتر آمریکایی ها نیز رفتن به مکان های عمومی با توجه به نظرسنجی.

چهل و نه درصد گفت: آنها رفته بود به فروشگاه مواد غذایی در 24 ساعت گذشته در مقایسه با 43 درصد در آوریل 26. سی درصد رفته بود به محل کار خود را از 26 درصد است. نوزده درصد بازدید کرده بود فرد دیگری را افزایش از 13٪.

تعداد افرادی که گفت: آنها در حال بازدید از یک رستوران در 24 ساعت گذشته, اما, باقی مانده است تخت از دو هفته پیش در 13٪.

دنبال جوی پادگان در توییتر: @joeygarrison.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن