استادان نگرانی در مورد امنیت شغلی در طول همه گیر

توجه داشته باشید: برخی از منابع اعطا شد گمنامی به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه توسط دانشگاه با توجه به امک

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

توجه داشته باشید: برخی از منابع اعطا شد گمنامی به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه توسط دانشگاه با توجه به امکان آینده کاهش

این دانشگاه مطرح کرده است یک سیاست ارائه اضافی امنیت شغلی برای تصدی آهنگ ارومیه در طول COVID-19 بحران است. اما استادان کنار گذاشته شده از جمله تغییر سیاست نه فقط در دانشگاه استنفورد اما در دیگر مدارس برتر سراسر کشور از جمله دانشگاه ییل و دانشگاه هاروارد.

2018 کشيش کمیته استادان دریافتند که 27 درصد از تمام واحدهای تحصیلی برای سال تحصیلی 2016-17 آموخته بودند توسط استادان است. سخنرانان به ترتيب به ویژه کلید به سال اول برنامه مانند برنامه در نوشتن و حرف (PWR) و تفکر در مسائل 70 درصد از واحد های ارائه شده توسط دفتر معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش (VPUE) آموخته بودند توسط استادان است. آنها همچنین با تشکیل یک بخش قابل توجهی از تئاتر و عملکرد مطالعات موسیقی فارسی و زبان های خارجی بخش است.

حتی بدون یک بیماری همه گیر استادان صورت منحصر به فرد محدودیت. آنها نمی توانند در ارومیه در مجلس سنا یا شورای علمی ترک آنها را بدون نمایندگی مستقیم در آن بدن. چه چیزی بیشتر استادان " و " امنیت "در هر زمان بستگی به متعهد خود ما دانشگاهی واحد به نگه داشتن ما و چگونه مرتکب کشيش است برای بودجه ما قرار ملاقات" PWR مدرس اموزش Starkman گفت: روزانه است.

در حال حاضر در گیر استادان ابراز نگرانی در مورد کاهش بودجه در دست بررسی است. یک دانشگاه گسترده ای استخدام مکث و حقوق و دستمزد یخ در حال حاضر اجرا شده اعمال یکنواخت به هر دو استادان و شورای علمی دانشکده. اما چند استادان نگران تاثیر کاهش بودجه ممکن است بر استادان و گفت که مدرس حقوق اغلب در حال حاضر در زیر محلی هزینه زندگی.

چندین استادان اعطا شد گمنامی به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه توسط دانشگاه با توجه به امکان آینده کاهش است.

"معمولا من حقوق و دستمزد می رود تا کمی در هر سال با تورم" یک مدرس دانشگاه گفت. "من می توانید تصور کنید که برای بسیاری از استادان داشتن این افزایش کوچک (یک هزار دلار و یا بیشتر در هر سال) خواهد بود بسیار تاثیرگذار با توجه به قیمت آن چقدر است برای زندگی در منطقه خلیج و از نظر مالی موقعیت مخاطره آمیز بسیاری از تاریخ و دانشگاهیان می شود."

منابع مدرس حقوق متفاوت است با توجه به آنچه در مدرسه به آنها آموزش در, با توجه به, دانشگاه, سخنگوی E. J. میراندا. این حقوق با بودجه دولتی توسط هر دو کلی بودجه و استنفورد را وقف اما "مدرس حقوق همچنین می توانید از وجوه مختلف," میراندا گفت.

میراندا کاهش یافته است به نظر خاص و انتقادات مطرح شده توسط سخنرانان در این مقاله است.

چندین استادان فرضیه که استخدام مکث ممکن است به معنی موجود استادان نیاز به گرفتن چند واحد از آنها معمولا آموزش, اما بدون درآمد مکمل به همراه آن.

نگرانی های پولی کنار بسیاری از ابراز یک احساس عمومی از کار نا امنی. ویژه ترم پسوند که شده اند در محل قرار داده برای برخی از تصدی آهنگ ارومیه را نمی شود به استادان است.

"دانشگاه در سراسر کشور شاهد کاهش ثبت نام تا حد زیادی کاهش درآمد کاهش می یابد وقف گرداند ، و همه این است که به موقع هزینه-برش اقدامات" سخنران دیگر گفت. "من نگران بودن غیر شاغل کارکنان در دانشگاه استنفورد به دلیل اشتغال به صراحت مربوط به ثبت نام و برنامه نیاز دارد."

یک PWR مدرس گفت که او احساس می کند مانند همه مربيان در دانشگاه استنفورد بدون تصدی نگران هستند در حال حاضر. او اضافه کرد که او در وسط قرارداد اما او گفت که این قرارداد مشخص می کند که "انتصاب منوط به فسخ زودهنگام در هر زمان بر اساس عملکرد رضایتبخش و یا برای برنامه ریزی دلایلی (از جمله بودجه ملاحظات)." این گنجاندن محدودیت های بودجه به عنوان یک دلیل احتمالی برای فسخ زودهنگام نگران او.

علوم سیاسی و مدرس دانشگاه برایان Coyne گفت استنفورد رهبری است که از این مسائل آگاه به رسمیت می شناسد و به طور فزاینده ای بزرگ نقش استادان در آموزش در دانشگاه.

"حتی قبل از بحران کنونی شده است که تلاش می کند به برخی از اختلاف در سراسر ادارات و بحث از راه به استادان بهبود امنیت شغلی" کوین گفت.

استادان قدردانی از اقدامات دانشگاه استنفورد گرفته است به منظور بهبود توانایی خود را برای آموزش و رشد این سه ماهه.

"تعداد جلسات آموزشی, دوره های آموزشی شهر سالن ایمیل و ساعات اداری که آنها ارائه داده اند واقعا چشمگیر است" گفت: سخنران دیگر. "من همچنین دریافت دستمزد ماهانه برای جبران هزینه اینترنت من لایحه ای که من را به عنوان به رسمیت شناختن نیاز برای ما به این ابزار به منظور انجام وظایف ما."

این PWR مدرس دانشگاه که نخواست نامش فاش شود گفت که او خوشحال بود برای دیدن VPUE حمایت از همکاران او که برای مراقبت از کودکان و یا دیگر نیازهای مورد نیاز کار اقامت. او اضافه کرد که به او اجازه داده شده صرف توسعه حرفه ای بودجه در برخی از فن آوری است که به طور معمول خواهد بود از مطالعه حذف شدند. اما او همچنین ابراز نگرانی در مورد آینده این بودجه و کاهش بودجه می تواند منجر به از بین بردن منابع است که با کمبود بودجه روبرو برنامه های مبارزه کرده اند در طول سال.

"من فکر می کنم که برای حمایت از استادان زیر همه گیر آنها باید حمایت استادان به طور کلی: افزایش حقوق ما باید متناسب با هزینه های زندگی [...] و shift ما از precarity با ایجاد یک تدریس استاد آهنگ که institutionalizes قرار می دهد و پول پشت کار آموزش دانشجویان" او گفت:.

او اضافه کرد که او را درک آوازی تعهد خود را به حفظ تمام زمان استادان و گسترش همه قرارداد یک سال به عنوان در حال انجام است توسط برخی از مدارس دیگر.

سخنران دیگر گفت: او می تواند از فکر می کنم بیشتر اقدامات این دانشگاه می تواند برای حمایت از سخنرانان بود اما مطمئن نیستید که آیا هر یک از آنها معقول و یا پایدار.

"این امر می تواند خوب به برخی از پشتیبانی مالی برای راه اندازی یک دفتر خانه (کامپیوتر من است که به معنای واقعی کلمه در گنجه من, بنابراین من نگه دار تا در برابر میز و بسته درب گنجه پشت من زمانی که من در تدریس و یا در جلسات)," او گفت:. "اما این است که این نمایشگاه برای کسانی که در حال حاضر اختصاص داده شده فضای اداری و یا برای کسانی که زندگی می کنند در گران بازار ؟ [...] من نمی می توانید ببینید استنفورد جای پای این لایحه به ما خرید همه صندلی اداری ارگونومیک برای ما شخصی خانه."

او اضافه کرد که او می خواهم سریعتر تصمیم گیری از استنفورد اما می داند که دلیل همه چیز در حال برگزاری است و به دلیل عدم قطعیت است.

"من نمی خواهم آنها را به تصمیم گیری است که آنها را به عقب بعد (و یا حتی بدتر: که خطر اندازد بهداشت از دانشگاه استنفورد مردمی!), بنابراین من در آموزش و یادگیری دوباره صبر این سه ماهه," او نوشت.

اکثر استادان توافق کردند که در حالی که مسائل وجود دارد که نیاز به خطاب استنفورد است که از این مشکل آگاه است و قدرت آن را اداره کند.

"بودن در پایین غیر تصدی آهنگ سلسله مراتب آیا در یک دانشگاه با یک اتحادیه یا نه همیشه مخاطره آمیز," Starkman گفت. "بیایید امیدوار باشیم که دانشگاه را درست کند. آنها می دانند که برخی از آنها بهترین, برنده جایزه معلمان غیر تصرف نماید."

تماس با Smiti میتال در smiti06 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب