نامه از سردبیر: مدرسه ما کارگاه

یادداشت سردبیر: این یک پاسخ به Aidan McGloin نامه اینجا. به خوانندگان ما: به صورت روزانه ارائه کرده است یک برن

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: این یک پاسخ به Aidan McGloin نامه اینجا.

به خوانندگان ما:

به صورت روزانه ارائه کرده است یک برنامه تابستان برای دانش آموزان نه به این دلیل که نیازهای روزانه آموزان بالا برای آن کار می کنند بیش از تابستان است اما به دلیل بالا وجود دارد دانش آموزان که علاقه مند به یادگیری در مورد روزنامه نگاری از همسالان خود در یک کالج کار محیط زیست است.

من خیلی خدا را شکر به صحبت با دیگر دانشکده روزنامه نگاران در مورد نگرانی های خود را با این سال هشت هفته برنامه به تازگی تغییر نام "تابستان کارگاه آموزشی روزنامه نگاری" که من هرگز نمی باید به عنوان یک "تابستان کارآموزی برنامه است." کارگاه بیش از کارآموزی و آن $1,990 هزینه معقول برای کسانی که استطاعت آن را. برای کسانی که نمی توانند ما شده اند ارائه کمک های مالی برای مطابقت با اعلام نیاز (بدون اسناد و مدارک مورد نیاز) و پول ما را حمایت ماموریت ما به عنوان یک نشریه در میان چالش های ناشی از این بیماری همه گیر.

ما باید کار بیشتری برای انجام در برندسازی و تبلیغات برنامه های ما را از محتوا و دسترسی و من سپاسگزار برای بازخورد ما دریافت کرده اند در مورد این.

در قرار دادن در برنامه های ما برای دانش آموزان ما در حال کار برای آنها و ارائه آنها را نه فقط ویرایش و یک پلت فرم کار خود را, اما همچنین مشاوره و آموزش در زمینه روزنامه نگاری. آن خواهد بود بسیار کمتر کار برای ما به تولید محتوای لازم در طول تابستان از آن است که به دقت قطار آموزان بالا و راهنمای آنها را از طریق ما نشریه روند.

درست است که برنامه های ما نیست فداکارانه خدمات عمومی پروژه. ما به اتهام هزینه برنامه برای کسانی که می تواند منطقی آن را ندارند و ما در ارائه کمک هزینه تحصیلی به کسانی که به ما بگویید که آنها نمی توانند. به عنوان با برنامه های قرار داده شده توسط سازمان های دیگر از جمله نشریات مانند نیویورک تایمز و دانشگاه ها مانند کلمبیا, ما در حال ارائه یک تجربه آموزشی در ازای کمک های مالی که به ما کمک دنبال ماموریت ما است.

ما متوجه روزانه است که ما نمی نیویورک تایمز خبرنگاران کلمبیا و نه مربیان. اما به اعتقاد ما در خود ما تخصص و حتی در چشم انداز منحصر به فرد است که ما را به بالا دانش آموزان به عنوان زمان کالج نگاران پیشرو یک برنامه به طور خاص در مورد کالج روزنامه نگاری.

که می شود گفت این اشتباه بود به بازار در سال جاری برنامه به عنوان کارآموزی و من خدا را شکر به کسانی که نگرانی.

روزانه در تابستان برنامه شروع به کارآموزی پرداخت نشده ارائه آموزان بالا این فرصت را به کمک مطالب روزانه و بازدید از ساختمان ما در انتخاب تاریخ برای دیدار با سردبیران. ما اضافه شده بارگیری در این هفته بر روی سایت درس به این برنامه در سال 2016 و شروع به شارژ شدن شرکت کنندگان در یک $350 برنامه هزینه های بسیاری را که در واقع مورد نیاز برای پوشش برنامه هزینه. در سال 2017, است که هزینه افزایش یافت به $500. بورس های تحصیلی ارائه شده به متقاضیان با نیاز مالی.

پس از این تغییرات ما باید متوقف اشاره به برنامه به عنوان کارآموزی. از آنجا که بخش قابل توجهی از برنامه اختصاص داده شده به تجربه کار با سردبیران هدایت شرکت کنندگان از طریق فرآیندهای تبادل و ادعا ایده های تولید محتوا و دیدن آن از طریق به انتشار "کارآموزی" احساس دقیق توصیف.

این برنامه تا به حال تبدیل شدن به چیزی متفاوت است: یک کارگاه آموزشی برای دانش آموزان به یادگیری از طریق ساختار درس ها و سپس بیرون رفتن به جهان برای بهبود مهارت های خود را از طریق تجربه کاری.

در پرتو تحقق این تحریک مفید بازخورد جامعه ما تغییر نام برنامه از "تابستان برنامه کارآموزی" به "تابستان روزنامه نگاری کارگاه" موثر در این سال و به اطلاع همه متقاضیان پذیرفته شده — و تاکید کرد که آنها را نمی توان به نام کارآموزان — به طوری که آنها آگاه هستند قبل از ارتکاب به شرکت.

برنامه امسال در حالی از راه دور است که بسیار گسترده تر از آن ارائه شده در سال های گذشته. در حالی که بارگیری در این هفته کارگاه های آموزشی در روزانه تنها مکمل های به روز-به-روز کار گذشته بود و هر هفته در این سال هشت هفته برنامه شامل:

  • یک گروه اولیه جلسه آموزشی ارائه شده در جلسات متعدد به پرورش گروه های کوچکتر
  • حداقل یکی تکمیلی جلسه با تمرکز بر یک منطقه خاص از روزنامه نگاری (مانند یک پادکست کارگاه ما پادکست editor)
  • یک وبینار و Q&A با برجسته حرفه ای از زمینه
  • ضرب و شتم یک نشست بین گروه 10 شرکت کنندگان در برنامه و دو اختصاص داده میز سردبیران کاملا جدا از جلسات گروه اجازه می دهد تا برای بیشتر در عمق از تجارب قبلی در تابستان
  • یک در یک جلسه بین هر شرکت کننده و سردبیر است که در آن می توانید آنها را بررسی کنید در پروژه های بحث گذشته درس و یا بحث در مورد موضوعات جداگانه در روزنامه نگاری به طور کامل

پس از پیشرو تابستان سال گذشته برنامه در یک قیمت از $500 متوجه شدم روزانه فروش خود را کوتاه. افزایش قیمت در این سال نشان دهنده تمایل ما برای جبران سردبیران ما با ساعتی پرداخت و جبران روزانه خود را برای تلاش های ما در حالی که همچنین با توجه به تغییرات فوق که ساخته شده اند به منظور افزایش برنامه نقش به عنوان یک کارگاه آموزشی.

یکی دیگر از نقص به ما اشاره شد پتانسیل برای $1,990 هزینه برنامه برای جلوگیری از درخواست برای کمک. برای کسانی که منطقی می توانیم هزینه ما مطرح شده آن را برای انعکاس بهتر این کار ما به برنامه قرار داده. برای کسانی که نمی توانیم هزینه های ما باید با انجام یک کار بهتر با تاکید بر دسترسی کمک های اولیه. ما خوشحال هستند برای مطابقت با کمک های مالی به هر متقاضی اعلام نیاز (بدون اسناد و مدارک مورد نیاز) ما اهدا بیش از 15 بر اساس نیاز تحصیلی در این سال و ما بیشتر به شدت بازاریابی این فرصت های در حال حرکت رو به جلو است.

قصد ما هرگز به حذف کسی از برنامه های ما بر اساس ثروت و نه از طریق برنامه هزینه و نه نرم افزار. ما باور نمی کنیم کالج پذیرش افسران بسیار تحت تاثیر قرار گرفته توسط برخي قاعدههاي كلي در استنفورد روزانه اما ما خسته از این احتمال که برخی از ملحق خواهد شد برنامه های ما برای رزومه خود را نه از سر علاقه واقعی در روزنامه نگاری. برنامه های کاربردی به ما کمک صفحه نمایش می شود شرکت کنندگان برای علاقه واقعی اما ما نیز به حساب متفاوت فرصت برای تجربه گذشته متفاوت است و متقاضیان ممکن است تا به حال در دسترس به آنها.

ما متوجه این سال برنامه و نرم افزار فرایند هستند برگزار شد در میان یک بیماری همه گیر است که نهفته اعضای مختلف جامعه ما در راه های مختلف. ما می دانیم مشکلات این باعث شده است که برای بسیاری از شرکت کنندگان بالقوه و ما در حال ارائه گسترده کمک های مالی با استفاده از این در ذهن است. در همان زمان هر چند ما در حال در آوردن بودجه برای کمک های روزانه خود را در یک زمان که در آن تبلیغات و کمک های مالی به ویژه در منبع.

پول به دست آورده با روزانه در ارائه این برنامه به دانش آموزان در حال رفتن به سمت یک علت من معتقدم در: حمایت از دانشگاه استنفورد جامعه با روزنامه نگاری با کیفیت و حمایت از روزنامه نگاران دانشجویی با منابع به رشد در کالج خود را تجربه.

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف که در آن یک نشریه می تواند به مقدار مورد نیاز بودجه; تبلیغات, کمک های مالی و اشتراک ها فقط چند. اما مشاوره مشتاق روزنامه نگاران آنها را به یک تجربه آنها ارزش بیش از آنچه هزینه پرداخت شده است پرارزش ترین راه پیدا کردم.

ما همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد برنامه های ما بهتر است. تماس با هولدن مباشر در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب