نامه ای به جامعه: آنچه که ما انجام داده ایم در دانش آموزان برای حقوق کارگران

ما در دانش آموزان برای حقوق کارگران (SWR) عذرخواهی می کنیم که آن را گرفته و ما تا زمانی برای به روز رسانی به ج

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

ما در دانش آموزان برای حقوق کارگران (SWR) عذرخواهی می کنیم که آن را گرفته و ما تا زمانی برای به روز رسانی به جامعه در مبارزه ما برای قرارداد کارگران است. ما صرف آوریل و مه نگرانی متناظر با خدمات کارگران درباره وعده پرداخت که هنوز برای رسیدن و ما در تلاش برای برقراری ارتباط تغییرات به این نتیجه کدورت از دانشگاه استنفورد مدیران. درست بعد از UG2 کارگران در نهایت با دریافت وعده داده شده خود را پرداخت تداوم قتل جورج فلوید در دست افسر پلیس درک چوین ما مجبور به صرف انرژی ما در همبستگی با #BlackLivesMatter جنبش است. این اعتقاد راسخ داریم که مبارزه برای آزادی و مبارزه برای کار عدالت تنگاتنگی هم تنیده شده است.

مبارزه ما برای استنفورد به پرداخت مزایا و حقوق و دستمزد به آن گذاشته شدن قرارداد کارگران منجر به یک جامعه پاسخ, از جمله بیش از 150.000 دلار در کمک های متقابل مطرح شده برای کارگران بیش از 5000 امضا در یک جامعه دادخواست و یک کنفرانس مطبوعاتی تحت پوشش SF نیوز و واشنگتن پست. ما عمیقا سپاسگزار هم برای راه های مختلف است که جوامع ادامه داد: حمایت از قرارداد کارگران از طریق COVID-19 — از یک دانشکده نامه در حمایت از جامعه جمع آوری اعانه و حتی زوم تمرینات برای حقوق کارگران. با تشکر از این تلاش جامعه کشيش Persis Drell ارسال یک ایمیل به بدن دانش آموز در مارس 14 امیدوار است که قرارداد شرکت خواهد بود "پشتیبانی در حفظ درآمد و مزایای [خود] کارکنان از طریق ژوئن 15," یک وعده است که پس از تمدید شده است به اوت 30. این پیروزی فوق العاده ای است و یک عهد به قدرت جمعی است که می تواند marshaled زمانی که دانشجویان و کارگران هم ایستاده.

اما پس از کشيش Drell را تعهد SWR باقی مانده شک و تردید است. در حالی که پرداخت تداوم سیاست اعلام شد به دانشجو بدن کارگران خود را به حال شده است در مورد تغییر سیاست. در واقع نه تنها این سیاست اعلام نشده به کارگران است اما پرداخت وجوه شد به طور مداوم به تعویق افتاد. UG2 کارگران پرداخت نمی شود تا زمانی که کل شش هفته پس از کشيش Drell اعلام. علاوه بر این ابهامات در مورد تفاوت بین قرارداد کارگران و فروشندگان در سمت چپ برخی از کارگران بدون پرداخت مانند Bon Appetit کارگران شاغل در دانشکده تحصیلات تکمیلی از کسب و کار.

برای نگه داشتن دولت پاسخگو SWR کار با دیگر فعال متحدان و نگران دانش آموزان از جمله اعضای ASSU برای دیدار با الیزابت Zacharias رئیس دانشگاه منابع انسانی و کشيش Drell. ما خواسته Zacharias و Drell سوالات مانند چگونه بسیاری از پیمانکاران در این دانشگاه مشغول به کار بود که مسئول تضمین این که قرارداد کارگران خواهد پرداخت. نه Zacharias و نه Drell پاسخ به این پرسش ها هر دو به ما می گوید که آنها نمی دانند که مسئول اجرای پرداخت شده. این است عمیقا در مورد به عنوان Zacharias و Drell باید اساسا واگذار تا خود را از مسئولیت برای اجرای اعلام کرد پرداخت تداوم سیاست.

Zacharias " و Drell را گریزان پاسخ به سوالات ما حرکت به یک سیستمیک موضوع subcontracting در دانشگاه استنفورد که در آن است که مشکوک وضعیت پیشگام. دانشگاه استخدام مربوط به فراشی پیمانکاری شرکت ABM در سال 1921 ساخت ABM اول مربوط به فراشی پیمانکار در امریکا برای تمیز کردن عمده کالج دانشگاه. اگر چه طرفداران subcontracting ژست آن به عنوان یک ابزار برای به حداکثر رساندن بهره وری نیروی کار subcontracting است سود-به حداکثر رساندن استراتژی است که به رهبری امنیت و قدرت چانه زنی جمعی از کارگران است. توسط subcontracting کردن کار دانشگاه ها مانند دانشگاه استنفورد انتقال مسئولیت به ارائه مزایای مانند بهداشت و درمان و برنامه و پرداخت بیمار و تعطیلات ترک و صندوق های بازنشستگی به قرارداد شرکت. آنها همچنین شستن دست های خود را از کار نقض رخ می دهد که در برابر کارگران که نسبت به شرکت های پیمانکاری.

SWR متشکرم بسیار زیاد حمایت جامعه برای قرارداد کارگران پدید آمده است که از طریق بهار و ما از اعضای استنفورد جامعه برای پیوستن به ما به عنوان ما را به مبارزه برای خطر برای پرداخت UG2 کارکنان برای پاسخگویی و شفافیت در subcontracting و در برابر چشم انداز از اخراج در طول سال تحصیلی آینده. به ماندن بگیرید به روز شده با SWR را با مبارزات شما می توانید ثبت نام برای پیوستن به لیست پستی ما و یا به دنبال ما در رسانه های اجتماعی (توییتر: @stanford_swr; Instagram: @stanfordswr; Facebook: stanfordswr).

— اتان Chua به نمایندگی از دانش آموزان برای حقوق کارگران

تماس با اتان Chua در ezlc327 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب