مردم محلی ممکن است تعداد گردشگران در Pensacola, نابارا سواحل این آخر هفته روز یادبود

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 20, 2020آخر هفته روز یادبود ممکن است نگاه متفاوت در ا

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

آخر هفته روز یادبود ممکن است نگاه متفاوت در این سال از آن است در سال گذشته با توجه به COVID-19 اما مقامات هنوز در حال آماده سازی برای یک برنامه به طور بالقوه مشغول آخر هفته به شروع فصل تابستان است.

تمام نمونه آخر هفته روز یادبود جشن های لغو شده این سال با توجه به کروناویروس از جمله همجنسگرایان ساحل جشن و باند در ساحل سری کنسرت. اما رهبران محلی هنوز هم انتظار می رود تعداد زیادی از مردم را سر به ساحل بیش از سه روز آخر هفته.

"ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از سنتی جشنواره ها و حوادث است که ما تا به حال بیش از آخر هفته روز یادبود به طوری که بخش عمده ای از مردم که نمی شود اینجا گفت:" نیکول استیسی مدیر بازاریابی و ارتباطات برای بازدید Pensacola. "اما من فکر می کنم که بر اساس آنچه شنیده ایم و قول ما در حال رفتن به یک بسیار خوب آخر هفته."

سانتا رزا جزیره اقتدار تصریح کرد: در انتشار اخبار این هفته که Pensacola Beach به عموم مردم باز است از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب. تمام ساحل را برانگیخت باید در گروه 10 نفر یا کمتر باقی می ماند و حداقل شش فوت جدا از همه دیگران های ساحل.

Thumbs up: Escambia, Santa Rosa اجاره تعطیلات دریافت کنید OK برای بازگشایی به عنوان آخر هفته روز یادبود

"این SRIA برخوردار است با استقبال از بازدید کنندگان ما به ساحل زیبا اما با توجه دولت و دستورالعمل های فدرال وجود خواهد داشت هیچ رویدادی یا تجمع جرم مجاز در این آخر هفته به منظور اولویت بندی بهداشت و سلامت ایمنی و رفاه عمومی گفت:" پائولو Ghio مدیر اجرایی SRIA در آزادی مطبوعات .

اما Northwest Florida مردم محلی هنوز هم انتظار می رود به نوبه خود به ساحل در droves. کمی بیش از 20 ، 000 اتومبیل های شمارش شدند در عوارض این گذشته شنبه — اتومبیل بیش از معمولا از طریق برای فرشتگان آبی نمایش هوایی آخر هفته با توجه به فرسوده شعبه مدیر Pensacola Beach را به مقصد بازاریابی سازمان است.

"(آخر هفته روز یادبود) است که نمی تواند به عنوان مشغول به عنوان سال های گذشته هر وسیله فقط به دلیل وضعیت" شعبه گفت. "اما ما ممکن است بسیاری از اتومبیل از طریق تلفن غرفه. مردم محلی به نظر می رسد به بیرون آمدن بسیار سنگین آخر هفته گذشته."

وزارت فلوریدا از کسب و کار و مقررات حرفه ای در روز سه شنبه تایید طرح از هفت تکدی استان ها از جمله Escambia و سانتا رزا شهرستان به یک بار دیگر به رزرو برای تعطیلات کوتاه مدت اجاره. اجاره کوتاه مدت شده اند ممنوع از اواسط ماه مارس برای تضعیف خارج از کشور بازدید کنندگان از آمدن به فلوریدا و گسترش coronavirus.

Coronavirus: صاحبان Pensacola اجاره تعطیلات ناراحت بیش از بان کی مون به عنوان هتل ها مجاز به کار

اما این خبر ممکن است کمی بیش از حد, بیش از حد دیر شده برای بسیاری از پتانسیل های آخر هفته روز یادبود مستاجرها شعبه گفت.

"از خوابیدن نظر بسیاری از اجاره برای تعطیلات و کسانی که همه چیز در حال برنامه ریزی در پیشبرد ماه," او گفت:. "این مایه تاسف است که اجاره برای تعطیلات نیست مجاز به اجاره (آخرین) روز شنبه برای شروع, اما همچنین فرماندار آنچه را که او به دلایل ایمنی و بنابراین ما احترام است."

در نابارا, ساحل, آتش, رئیس دنی Fureigh که او نیز سر به ساحل نجات غریق برنامه گفت: آنها انتظار دارند قابل توجه جمعیت این آخر هفته.

"من فکر می کنم آن را به شلوغ ترین فصل است که ما دیده ایم, من واقعا نمی," او گفت:. "آب و قرار است کامل شود و ما در حال حاضر شاهد بسیاری از مردم در حال آمدن به ساحل از سال های گذشته است. ما پیش بینی یک خانه بسته بندی شده."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب