Marlette: 5 مکان برای شرک شجاعت اخلاقی در پنساکولا!

نظراندی Marlette Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 29 مه سال 2020Pensacola را عمدتا جمهوری خواه سیاسی

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

نظر

Pensacola را عمدتا جمهوری خواه سیاسی است در ترشی. آیا آنها همچنان تحمل هر صدای جیر جیر از دست و پا زدن رئیس جمهور آمریکا حتی به عنوان او با استفاده از پلت فرم رسانه های اجتماعی برای گسترش سمی و افشا و خنثی قتل تئوری توطئه در مورد Pensacola خود سابق کنگره جو Scarborough?

برای بسیاری در پنساکولا سیاسی طبقه است که ادعا می شود "دوستان" با Scarborough این یک وضعیت بی دست و پا بود بدون شک. اما از آنجا که هیچ کس انتظار محلی جمهوری خواهان و رهبران مدنی در واقع به رشد ستون فقرات و صحبت در دفاع از یکی از خود را در اینجا پنج راه های مورد علاقه برای دیرین محلی Scarborough متفقین برای جلوگیری از دفاع از خود "،"

1. کردم PPE? پس از آن هیچ چیزی برای دیدن!

شما نمی توانید موظف به صحبت کردن در برابر نادرستی و maliciousness اگر شما هرگز می دانستم که این اتفاق در وهله اول درست است ؟ خوب در حال حاضر زمان برای Pensacola سیاسی طبقه برای قرار دادن تمام است که مازاد coronavirus دنده بوده و احتکار به خوبی استفاده با حفاظت از خود و نه از ویروس اما از همه آگاهی از رئیس جمهور پی در پی اسمیر علیه خود را "دوست."

فقط بند یک زن و شوهر فوق العاده COVID-19 ماسک چشم و گوش خود را در علاوه بر این به خود گلاب تحت پوشش ، که راه شما لازم نیست همیشه برای دیدن, شنیدن یا صحبت کردن در برابر هر گونه بالقوه نهفته است که ملت را فرمانده کل قوا ممکن است خارج می گردند در مورد سابق کاتولیک بالا گراد و کنگره جو Scarborough.

2. رفتن به ساحل!

در حال حاضر که Escambia County رسما بازگشایی شد برای کسب و کار Pensacola Beach کامل قطعه ای از بهشت برای Pensacola سیاسی کلاس برای پنهان کردن سر خود را در شن و ماسه.

یک ترسو نیست همیشه راحت ترین چیز در جهان است. دولا شدن خم و خزیدن واقعا می تواند تلفات در یک فرد — حتی در کسانی که ستون فقرات برای شروع با. اما در Pensacola Beach شهر ما برجسته ترین بزدل سیاسی می تواند چشمان خود را نوازش با آفتاب و شکر-نرم شن و ماسه از "جهان را, سفید, سواحل."

اگر شما در حال رفتن به خیانت دیرین "دوست" و همکار Pensacolian که در آن بهتر است برای انجام این کار از بر در خیره کننده سواحل خلیج مکزیک است؟!

3. خانه ماهی جمع آوری اعانه

محلی برای جمهوری خواهان ترجیح می دهند که بیشتر به "دست" خیانت سبک از Brutus بیش از بدنام منفعل-تجاوز یهودا حضور هر تعداد از محلی جمهوری خواه جمع آوری اعانه در خانه ماهی می تواند محل مناسبی برای یادگیری نحوه ی به چاقو سیاسی "دوستان" مانند اسکاربورو ،

به طور منظم توسط نام های شناخته شده مانند Gaetz و خرس جمع آوری اعانه رخ می دهد به طور منظم در طول انتخابات سال خصوصی در جمع اتاق در مرکز شهر Pensacola معروف ترین غذاهای دریایی رستوران و هیچ نوع شایعات اتهامات و یا کنایه ها از حد! تمایلات جنسی? خیانت? امور مالی شخصی? Pensacola سیاسی جمع آوری اعانه ها بی پایان بازی برای narcissists که انجام خواهد شد و چیزی برای تضعیف مردم مانند Scarborough که آنها لبخند ، و مطمئن شوید که به خوبی مواجه نگردند با بهترین فیله چاقو و کارد و چنگال وقتی که می آید زمان برای اعضای Pensacola سیاسی کلاس به اسلاید تیغه بین نرم شانه های شیب دار از یکی از خود را.

4. رفتن به کلیسا!

باپتیست? کاتولیک? زبان tangling مار-handler?

هر نام تجاری و تبلیغی است که اولویت خود را در شهر ما به یک خانه از عبادت است که مناسب برای کمک به پنساکولا به معروف ضعیف سیاسی کلاس تظاهر آنها به حق ، در پنساکولا برجسته ترین کلیساهای منطقه به خوبی متصل اعضای طبقه سیاسی می تواند ایستادن زانو زدن یا آواز خواندن در گروه کر در حالی که به طور همزمان اجتناب از هر گونه عمومی و دفاع از چنین چیزهایی به عنوان حقیقت یا اخلاق.

که نیاز به صحبت کردن و شجاع اخلاقی می ایستد در زندگی حال ؟ هک پیتر محروم عیسی سه بار و او هنوز هم نام او در دو کتاب در کتاب مقدس!

اما forewarned می شود: هنگامی که شما در حال نشستن در pews نمی در واقع گوش دادن به پاستور مزاحم داستان در مورد مسیح شجاعت اخلاقی و تمایل برای به چالش کشیدن اقتدار دولت آمار و ارقام. کتاب مقدس خاکی قدیمی کتاب بعد از همه و در سال 2020 هر جمهوری خواه می داند که هیچ وقت برای عیسی هنگامی که شما در حال حمله به "جو روانی!"

5. دریافت برگزیده کنگره!

وجود دارد هیچ جایی بیشتر استقبال اخلاقی نامردی این روزها از دفتر اولین کنگره منطقه. در واقع این صندلی یک بار برگزار می شود Scarborough شده و اشغال شده توسط دو دیگر جمهوری خواهان که سکوت شده است پر سر و صدا در برابر رئیس جمهور squawking اتهام قتل خود را در مقابل سلف. آنچه به شما می گویند در مورد این همه Gaetz? چگونه 'bout you جف میلر? هیچ چیز

فقط جیرجیرک. Big tits, چاق بزدلانه جیرجیرک.

و همان می رود برای Pensacola بسیاری از محلی دیگر انتخاب جمهوری خواهان. Broxson. آندراده. تپه. چگونه در مورد ما county کمیسیون? باید هر یک از آنها صحبت کردن در مورد حمله به یکی از پنساکولا خود و از همه مهمتر حقیقت در مورد بسیار غم انگیز لحظه که صدمه دیده و جان و عزیزان حق در اینجا در تکدی?

اما شاید همه این اعضای محترم از پنساکولا سیاسی می دانید چیزی در مورد Scarborough که بقیه جهان نیست.

یا شاید آنها فقط بیش از حد ضعیف و بیش از حد بی حس به ایستادن برای آنچه درست کنه و یا به سادگی صحبت می کنند تا به نمایندگی از کسی که بسیاری از آنها را یک بار به نام "دوست."

به عنوان رئیس جمهور نیز شناخته شده است به صدای جیر جیر "غم انگیز!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن