دانشجویان پزشکی جمع آوری پول, پیشنهاد, توصیه های بهداشتی برای بی خانمانی غیر انتفاعی

زمانی که خطر COVID-19 کشیده سال چهارم پزشکی دانشجو ناتاشا Abadilla از شیفت شب در Lucile Packard بیمارستان کودک

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

زمانی که خطر COVID-19 کشیده سال چهارم پزشکی دانشجو ناتاشا Abadilla از شیفت شب در Lucile Packard بیمارستان کودکان, او در بر داشت خودش را ناگهان کنار از بیمارستان او را با کار و مطالعات به عنوان یک جهانی همه گیر آشکار شد.

"من از ... واقعا کمک به در راه است که من می توانم به خودم کمک به بیماران و پس از آن هیچ کاری انجام نمی دهند" او گفت:.

بین کلاس های آنلاین و یا برگ عدم وجود Abadilla و چند نفر از همسالان خود را تبدیل به محلی غیر انتفاعی به درگیر شدن در COVID-19 بحران و نگه داشتن خود را در مطالعات پزشکی تازه در ذهن است. Abadilla در حال حاضر fundraises برای پروژه WeHOPE که در خدمت بی خانمان جوامع در منطقه خلیج است. او صرف جمعه ها با دیگر دانشگاه استنفورد دانشجویان پزشکی ارائه مشاوره و اطلاعات در COVID-19 به بی خانمان جوامع بیش از زوم.

Abadilla که تدریس سلامت-کلاس های آموزش و پرورش به عنوان یک داوطلب برای پروژه WeHOPE قبل از وقوع COVID-19 شروع به جمع آوری کمک مالی برای این سازمان در اواخر ماه مارس پس از COVID-19 به طور چشمگیری افزایش تقاضا برای پروژه WeHOPE خدمات. غیر انتفاعی اجرا می شود یک پناهگاه در ایست پالو آلتو را فراهم می کند مواد غذایی کمک های مالی و به اجرا در موبایل خشکشویی و خدمات بهداشت برای بی خانمان encampments در سراسر منطقه خلیج است.

"از آنجا که از پناهگاه در محل همه از پارک های عمومی را بسته تا حمام و سینک ظرفشویی در حال بسته" Abadilla گفت. "24 ساعت تناسب اندام است که مانند ارزان ترین سالن که [بی خانمان] مردم گاهی اوقات استفاده از دوش و مسائل و یا YMCA کسانی که امکانات بسته شده است. بنابراین در حال حاضر افراد بی خانمان در encampments حتی نمی باید آب در حال اجرا و یا مکان برای استفاده از حمام که نه فقط در باز است."

Abadilla شروع به جمع آوری کمک های مردمی در دانشگاه استنفورد پزشکی جامعه دانشجویی و همچنین کمک در خرید لوازم برای پروژه WeHOPE را ایست پالو آلتو پناهگاه. او پس از گسترش درایو های مختلف به دانش آموز فارغ التحصیل جوامع استنفورد خانواده ها و دانش آموختگان گروه. درایو را مطرح کرده است بیش از $5,000.

شده است وجود دارد "پاسخ بزرگ از "گراد " جامعه" Abadilla گفت. "واقعا خوب بود. هنگامی که کسی فرستاده [جمع آوری کمک] به خود GSB یا شیمی لیست بخش من می توانید ده ها تن از ایمیل های مانند در ساعت بعدی از افرادی که مایل به کمک."

Abadilla همراه با همکار چهارم-سال دانشجویان پزشکی امی شیرر و جیک Mooney همچنین داوطلبان برای پروژه WeHOPE تازه تاسیس سلامت همراه برنامه فراهم می کند که coronavirus اطلاعات و توصیه های پزشکی برای بی خانمان جوامع است. در روزهای جمعه Abadilla, شیرر و Mooney نگه دارید آنلاین Q&A جلسات مختلف برای بی خانمان encampments پخش از طریق صفحه تلویزیون نصب شده در کنار یک اصلاح WeHOPE camper ون.

"مقدار زیادی از آن شد و فقط مطمئن شوید که اطلاعات دقیق شد گسترش در مورد آنچه که خوب و امن شیوه های بهداشت چه دولت فعلی از درمان های موجود یا پیش بینی که در آن این بود که همه رفتن" Mooney گفت: "... فقط در تلاش برای مطمئن شوید که این جمعیت نیست احساس چپ خارج از حلقه."

پدرو Cedillo یک هماهنگ کننده پروژه WeHOPE گفت: برنامه جدید شده است به خوبی دریافت.

"آنها [اعضای] شده اند شگفت آور" Cedillo گفت. "ما انجام داده ایم این صورت احتمالا مانند یک ماه با آنها بوده است ارائه اطلاعات بسیار."

هر چند Abadilla, شیرر و Mooney قادر به به طور رسمی تشخیص و یا درمان افراد به عنوان مجوز پزشکان آنها می تواند به ارائه مشاوره در مورد شیوه های درمانی و دسترسی به مراقبت های حرفه ای. این نقش یک نقش ارزشمند برای جوامع خیریه عمل با توجه به Cedillo.

"گاهی اوقات [افراد بی خانمان] نمی خواهم برای رفتن با پزشک صحبت می کنند چون احساس می کنند را رد کرد و با افرادی چون "کثیف" و یا آنها آن را دوست دارم احساس نمی کند و با همان نوع شیوه زندگی" Cedillo گفت.

Abadilla و شیرر گفت: آنها را به همکاری بیشتر بین پروژه WeHOPE و استنفورد پزشکی دانشجویان در آینده است.

"من دوست دارم به مردم تبدیل به سلامت مربیان و بیشتر زمانی که پناهگاه در محل برداشته شده است و ما وجود دارد می توانید بروید و در پناهگاه به ... ارائه مطلب در کلاس بر اساس آنچه بی خانمان جامعه فکر می کند که آنها نیاز به دانستن در مورد سلامت" Abadilla گفت.

شیرر بود "کمی تعجب" برای پیدا کردن در مورد پروژه WeHOPE از طریق کلمه از دهان و امیدوار است که یک رکورد می تواند تاسیس شود تا Stanford Medicine دانش آموزان می تواند آگاهی از فرصت های داوطلبانه با سازمان های غیر انتفاعی.

"آنها [پروژه WeHOPE] هستند و این فوق العاده, غیر انتفاعی و آنها خیلی نزدیک به دانشگاه استنفورد و فقط تا مشتاق بودند زمانی که آنها شنیده ام که وجود دارد افراد علاقه مند به کمک به" شیرر گفت.

Abadilla برنامه به ادامه جمع آوری کمک از طریق ماه های آینده. پروژه WeHOPE است متحمل هزینه های اضافی مسکن آسیب پذیر افراد بی خانمان در اتاق های هتل ها و حفظ وسایل نقلیه خود را و لوازم به عنوان COVID-19 بحران همچنان زور زدن غیر انتفاعی خود را جمع آوری کمک مالی. بدون در کلاس های حضوری و یا نوبت کاری برای آینده قابل پیش بینی داوطلب زمان زمان است که Abadilla شده است خوشحال به صرف.

"به خصوص در زمان هایی از این خوشحالم که من باید زمان بیشتری برای جمع آوری پول برای پروژه WeHOPE و آن را به طوری که مردم می دانند که ما در حال فراموش کردن در مورد آنها و آنها هستند که مراقبت گرفته شده — نه به این دلیل که ما از ترس آنها در حال رفتن به گسترش این ویروس ... اما از آنجا که ما در واقع در مورد مراقبت از آنها را به عنوان یک جامعه" او گفت:.

Abadilla می پرسد که سوالات در مورد کمک های مالی ارسال می شود به abadilla 'در' stanford.edu.

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن