Meghan Johnson, اولیویا Whitner ترک میراث کاتولیک, چوگان سرپهن, بخشی از مراسم تحلیف تیم

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:13 PM EDT Jun 2, 2020و به عنوان آخرین ثانیه علامت بیاد کاتولیک

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

و به عنوان آخرین ثانیه علامت بیاد کاتولیک girls lacrosse تیم 9-7 برنده بیش از میلتون در 13 مارس زیادی وجود عدم قطعیت در هوا.

در اولین مرحله از COVID-19 تاثیر در ایالات متحده کاتولیک ارشد Meghan Johnson نمی دانم چه انتظار باقی مانده از فصل ارشد.

اما او احساس می شود.

او احساس اشک تشکیل در چشمان او cleats رنگ و لعاب به پا چمن بود که گریبانگیر زیر به عنوان او در چنگ او چوگان سرپهن چوب را در کف دست خود را.

او می دانست که آن را به خوبی می تواند آخرین بازی چوگان سرپهن.

و متاسفانه او درست زمانی که Escambia County School District لغو مانده از بهار تمام ورزشی فصل ظرف سه ماه پس از آن بازی.

جانسون و اولیویا Whitner هر دو سالمندان که بخشی از کاتولیک چوگان سرپهن مراسم تحلیف کلاس و به دست اورد که خیلی از این برنامه به عنوان آنها را پشت به آن.

"من واقعا می خواهم برای تبریک این دو همه ما سالمندان و سالمندان در منطقه است که بازی چوگان سرپهن" گفت: کاتولیک سر مربی چوپان Weinmann که در کالج در ویرجینیا وسلی و یک دبیرستان آمریکایی.

"من مطمئن هستم که بسیاری از این سالمندان احساس می کنید که چیزی است که آنها هیجان زده برای پاره پاره شد و دور از آنها. من امیدوارم که همه آنها کسب شناخت سزاوار آنها حتی اگر آنها نبودند قادر به پایان فصل است."

جانسون در زمینه cheerleading در حالی که Whitner پرشور در مورد تئاتر و بازی در فوتبال در حال رشد است.

این دو پیوست چوگان سرپهن به عنوان دانشجوی سال اول برای هیجان تلاش چیزی جدید.

هر دو آنها گفت: آنها به دست آورد بسیار بیشتر از آنها پس از دنبال.

"ما هر دو سقوط در عشق با چوگان سرپهن" جانسون گفت. "قبل از آن ساخته شده من می خواهم برای تبدیل شدن به بهترین ورزشکار من می تواند باشد. من رفتن به میدان در روزهای شنبه با مربی چوپان برای تمرین بیشتر و اجرای sprints. او واقعا به من بهتر است و یکی از بزرگترین مربیان من بودند."

جانسون است که به رسمیت شناخته شده توسط صلیبیون برای رهبری قوی و تطبیق پذیری عالی: به او ثابت می شود موثر بازیکن در دفاع و حمله و هافبک.

همانطور که برای Whitner او را تبدیل به بدنام برای چین رول حرکت می کند و او به ثمر رساند قابلیت به عنوان یک حمله متخصص.

"ما همیشه گفته اولیویا دارای یک بینی برای هدف" Weinmann گفت. "او حملات هدف به طور مداوم و باعث می شود همه چیز اتفاق می افتد.

"مگان برتری در هر موقعیت و او همیشه یکی از این نوع از بازیکنان است. او نشان داد یک تمایل طبیعی برای رهبری و رشد به یک کاپیتان بزرگ برای ما است."

هر دو جانسون و Whitner توصیف Weinmann شور و شوق برای ورزش و برنامه در کاتولیک به عنوان دوم به هیچ کدام.

Weinmann را برای مراقبت از او بازیکنان و خاموش کردن زمینه چیزی است که Whitner گفت: همیشه ایستاده در ذهن او.

"اول از همه مربی شگفت انگیز است, چوگان سرپهن, بازیکن," Whitner گفت.

"شما می توانید بگویید که چقدر او را دوست دارد که او چه می کند. همه ما رشد کرده که بازیکنان این تیم بهبود یافته بسیار بیش از چهار سال است. او یک مربی واقعا آسان به صحبت کردن و من خیلی خدا را شکر برای او.

"من با افتخار این تیم است. حتی از طریق یک بسیار عجیب و غریب زمان ما با هم آمده است. من نمی توانم صبر کنید تا ببینید چه underclassmen انجام می دهند و چگونه آنها رشد می کنند به عنوان رهبران. این یک افتخار برای یک ارشد رهبر در این تیم است."

Whitner قصد دارد به دنبال شور و شوق خود را برای تئاتر و پذیرفته شده است به بلمونت در نشویل, تنسی, جایی که او هدف اصلی در هنرهای زیبا. او اهداف کوتاه مدت نیز شامل چیدن کار در هر یک از چهار سهام تئاتر در نشویل. پس از فارغ التحصیلی او امیدوار است برای استماع, برای انواع, انجام, نقش از جمله سفر تور و خطوط کروز با هدف نهایی رسیدن به برادوی است.

جانسون است که رهبری به جنوب از دست ندهید و سرگرم کننده ایده پیوستن به یک باشگاه چوگان سرپهن تیم.

او گفت که او خواهد روانشناسی مطالعه با هدف شغلی در ذهن به یک جنایتکار profiler.

"هنگامی که ما شروع به چوگان سرپهن راستش ما نیست بهترین تیم" جانسون گفت.

"ما زمان زیادی از ضرر و زیان است. اما در این سال ما احساس ما تا به حال یک شانس برای برنده شدن بسیاری است. این احساس واقعا خوب فقط رفتن را از طریق این سفر با من هم تیمی ها و مربیان. همه ما بزرگ شده و حتی مربیان ما. چوگان سرپهن شده است یک تجربه بزرگ است که به من آموخت اهمیت کار تیمی و کار سخت است."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب