میلتون domino's Pizza GM دست صدها نفر از بطری های آب به رانندگان حمایت wildfire

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:23 PM EDT مه 7 سال 2020به عنوان مهره های بازی دومینو مدیر کل دیو گ

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

به عنوان مهره های بازی دومینو مدیر کل دیو گاردنر تحت فشار قرار دادند یک سبد پر از بطری های آب از طریق دریای راکد وسایل نقلیه در ایالات متحده 90 در روز چهارشنبه بسیاری از رانندگان در رشته ترافیک با توجه به پنج مایل باتلاق آتش در ابتدا واکنش نشان داد و با سردرگمی. برخی وحشت زده شد.

"من فکر می کنم من تا به حال یک خانم در ماشین بود که مانند" هیچ هیچ, من هیچ پول,' " یاد می آورد گاردنر که مدیریت domino's Pizza در 6551 کارولین سنت در میلتون. "من گفت:," هیچ, هیچ از آن رایگان است. به علاوه اگر شما آن را به هر کس دیگری پشت سر شما را ببینید که من در توزیع آن است. و شاید آنها بیشتر تمایل به آن را.' اما من قطعا تا به حال برخی از مردم وجود دارد که فکر می کردم با در نظر گرفتن مزیت است."

گاردنر انجام شد چیزی جز بهره گیری شنبه شب. قدیمی دومینو GM فقط سعی در ایجاد یک وضعیت وحشتناک قابل تحمل برای famished رانندگان در ترافیک گیر کرده برای ساعت ها در پایان.

از حدود 3 تا 7:30 p. m. گاردنر صورت تمام اختصاص داده شده زمان خود را به توزیع نزدیک به 400 بطری آب به رانندگان گیر در ایالات متحده 90 با توجه به بسته شدن بزرگراه میان ایالتی 10.

"من در اینجا به اندازه کافی بلند به می دانم که زمانی که من-10 تعطیل و با آنها شروع به عبور ترافیک از طریق ما که در تنگنا است راست پایین جاده که در آن می رود از دو خط به یک خط را از طریق مرکز شهر میلتون برای رفتن از روی پل به شرق میلتون" گاردنر گفت. "بنابراین ما می دانیم که آن را برای رفتن به یک است. من فقط رفت و در خارج وجود دارد با آنچه که من در زمان حال."

آخرین میلتون پنج مایل باتلاق آتش سوزی:

پنج مایل آتش باتلاق زندگی می کنند به روز رسانی: مرد سوار از آتش سوزی در قایق رانی در حالی که فروغ او را احاطه

پنج مایل باتلاق آتش بسته I-10, نیروهای تخلیه در سانتا رزا شهرستان: آنچه ما می دانیم

در ابتدا آن بود که رانندگان کامیون که گاردنر به دنبال و آن را فقط از بطری های آب در حال حاضر ذخیره شده در یخچال در مهره های بازی دومینو است که او به آنها.

اما دیگر او را در ضخامت از چیزها بیشتر مجبور گاردنر احساس برای کمک به مردم به عنوان بسیاری از او می تواند تا زمانی که او می تواند.

"سپس شما شروع به دیدن این اتومبیل های دیگر خانواده ها و چیزهای شبیه به آن را پلاک می گویند تگزاس یا تنسی" گاردنر گفت. "و آن را مانند, 'OK I gotcha اشکالی ندارد.'"

گاردنر آغاز شده در حال اجرا به عقب و جلو از بزرگراه به نزدیکی میلتون Walgreen را که در آن او زخم خرید شش مورد از آب در مجموع بیش از 4.5 ساعت طول.

"در نهایت آن را به نقطه که در آن من را از طریق رفت 384 بطری آب" گاردنر گفت.

حتی فروشگاه franchisee در نهایت پیوست گاردنر در فداکارانه تلاش. آن را طولانی نیست قبل از این واکنش از رانندگان به طور کامل منتقل شده و هر بار گاردنر رسیده به ویندوز خود را با آب است.

"این پسر من فکر می کنم او تا به حال یک خانواده در وسیله نقلیه خود را, بنابراین من به او سه بطری آب و او در مورد گریه, به نظر می رسید مانند" گاردنر گفت. "آن فقط, 'در اینجا شما بروید شما بچه ها نیاز به آب ؟ چه مدت شما شده است در ترافیک؟' داشتن که مکالمه و گفت: "هی مرد, آن را به اشکالی ندارد.' این نوع از چیزی."

گاردنر گفت: مغازه اش قصد دارد برای تحویل پیتزا به میلتون آتش نشانان در صحنه نزدیکی Stuckey را از Garcon نقطه جاده ها در روز پنج شنبه بعد از ظهر به عنوان یک تشکر از شما برای خدمات خود را.

گاردنر گفت: در حالی که او احساس درماندگی برای جلوگیری از آتش سوزی از گسترش آنچه که او می تواند انجام دهد کاهش برخی از ناراحتیشان احساس خود را همکار میلتون ساکنان. که تنها فرصت او در زمان استفاده از چهارشنبه.

"این درست" گاردنر گفت. "در پایان روز, ما همه اینجا هستیم برای هر یک از دیگر. اگر ما نمی مراقبت از یکدیگر چه در اینجا؟"

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب