میلتون مرد متهم از خود را مجبور بر کاری و نوجوان در 2 رویداد جداگانه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:09 PM EDT Jun 3, 2020یک میلتون مرد دستگیر شد و پس از هر دو زن

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

یک میلتون مرد دستگیر شد و پس از هر دو زن و یک دختر نوجوان گزارش به اجرای قانون است که او تا به حال به زور لمس کرد و بوسید و آنها را در دو رویداد جداگانه.

یوسف Lamar کالاهان, 32 دستگیر شد یکشنبه و به اتهام های ساده حمله و باتری و هرزه و شهوت انگیز رفتار در یک قربانی بیش از سن 12 سال و زیر 16 سال سن.

او به رزرو سانتا رزا زندان شهرستان بدون باند و سوابق شهرستان نشان داد که او همچنان در بازداشت به چهارشنبه.

با توجه به گزارش بازداشت یک زن و یک دختر زیر سن قانونی هر دو گفته سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان که کالاهان مجبور کرده بود خود را به آنها را در دو نمونه.

هر دو زن و دختر ادعا کرد که کالاهان تا به حال به زور لمس و آنها را بوسید. این گزارش نشان داد کالاهان می دانستم که هر دو از زنان است.

بسیار redacted گزارش یکی از حوادث رخ داده Feb. 7 اما این نشان نمی دهد که آیا زن یا دختر نوجوان قربانی شد در این مورد.

در این حادثه یکی از قربانیان گفت که مقامات کالاهان وارد محل اقامت او را برداشت با گلو خواستار اعمال جنسی و از او پرسید که "اگر او دوست داشت او را بوسیدن و لمس کردن او" در این گزارش اعلام کرد. او گفت کالاهان او نمی خواهم او را از دست زدن به او, اما او گفته و در ادامه به لمس و بوسه او.

دومین قربانی ارائه جزئیات بیشتر در مورد جدا حادثه رخ داده است که در حدود همان زمان ادعا کردند که کالاهان او را لمس اندام تناسلی بدون رضایت.

هر دو زن و نوجوان گفت: کالاهان تا به حال تهدید به صدمه زدن به آنها را اگر آنها تا کنون گفت: هر کسی که در مورد آنچه که او انجام داده بود, در این گزارش اعلام کرد.

اتهامات هر دو گزارش به SRSO در ماه فوریه و حکم صادر شده برای کالاهان بازداشت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن