میلتون باز درب برای خانه کوچک فرمان را به مسکن مقرون به صرفه گزینه به شهرستان

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:47 PM EDT Jul 8, 2020در آخرین تلاش خود را بیشتر مقرون به صرفه مسکن ب

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

در آخرین تلاش خود را بیشتر مقرون به صرفه مسکن به میلتون شورای شهر آماده است به تصویب یک فرمان متمم است که اجازه می دهد برای خانه های کوچک در داخل محدوده شهر است.

زمان کد شهرستان را ممنوع خانه است که کمتر از 900 متر مربع در اندازه. اما اصلاح کد اجازه می دهد برای خانه های کوچکتر ساخته شود تا زمانی که آنها در واقع در 3,500 فوت مربع تعداد زیادی یا بزرگتر ملاقات عادی قابل اجرا ساختمان مورد نیاز هستند و در واقع یک تایید کوچک خانه زیربخش با دیگر خانه های کوچک.

"من بسیار شک و تردید در مورد این پروژه در ابتدا گفت:" عضو شورای جورج اردن که رای برابر قانون در آن تکرار برای اولین بار در سال 2019 اما به آن رای دادند این هفته است. "در حال حرکت به یک خانه کوچک به نظر می رسد بسیار مشکل به من. ... اما من تو را دیدم این کار انجام شده بود (توسط کارکنان شهرستان) و مراحل است که تا به حال گرفته شده است به مطمئن شوید که همه چیز به درستی انجام می شود و وجود دارد فقط هیچ اعتراضی باقی مانده است."

میلتون مرگ: میلتون 24 ساله می میرد COVID-19, جوانترین مرگ در شمال غرب فلوریدا

شورای شهر رای دادند 7-1 به تصویب کوچک خانه فرمان دوشنبه شب. از آن خواهد شد تا برای رای نهایی جولای 14.

این فرمان به معنای آوردن بیشتر مقرون به صرفه مسکن به محدوده شهر که در آن ميانه درآمد $53,390.

"نقطه تمام از این است که یک توسعه گزینه ای است که به مردم گزینه های مختلف تا آنجا که به خرید و داشتن یک خانه" به گفته عضو شورای کیسی پاول که صندلی میلتون مسکن گروه کاری تشکیل شد و در سال 2018 به آدرس نیاز برای مسکن مقرون به صرفه. "چیزی که بیشتر مقرون به صرفه و شاید کوچکتر است. اما این چیزی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد یا برای استارت خانه و یا کسی بازنشستگی کسی که می خواهد یک محل کوچک اما آنها هنوز هم می خواهید خانه خود را قادر به زندگی می کنند و می گویند " این است که ملک من.'"

کوچک خانه ها نیز نسبت به افرادی که در حال حاضر زندگی در آپارتمان و می خواهید به قدم به سمت مالکیت خانه که رایگان تا بیشتر آپارتمان ها برای سایر کارگران.

کوچک خانه فرمان است آخرین گام های گرفته شده توسط شهر میلتون را بیشتر نیروی کار گزینه های مسکن برای شهر است. در ماه نوامبر به تصویب شورای $354 ، 000 فوت وام به Timshel گروه توسعه پس از آن می تواند یک شات بهتر در گرفتن وام از فلوریدا مالی مسکن Corp., که کمک به دولت های محلی با مسکن مقرون به صرفه ،

Timshel می خواهد برای ساخت یک $15 میلیون و 100 واحد کم درآمد مجتمع آپارتمانی ساختمان در نزدیکی تقاطع Glover خط و ایالات متحده 90.

تحت Timshel پیشنهاد 86 واحد آپارتمان می تواند برای خانواده هایی که در و یا کمتر از 60 درصد درآمد متوسط که حدود $32,000 در حالی که 10 واحد خدمت می کنند خانواده هایی که سقوط به زیر 33 درصد از متوسط درآمد و یا در مورد $17,000 یک سال است.

مزایای کوچک صفحه اصلی جوامع

محبوبیت کوچک خانه به عنوان یک مسکن مقرون به صرفه گزینه و یک تو رفتگی در دیوار انتخاب شیوه زندگی در حال به دست آوردن کشش در سراسر ایالت فلوریدا است.

در مارس سال 2021 فلوریدا است به اتخاذ مقررات ساختمان جدید که در تعریف مشخص از خانه های کوچک در درون دولت ، در حال حاضر هیچ گونه مشخصات و یا مقررات برای خانه های کوچک.

"آن را مانند آمدن سن با شناخت خانه کوچک" گفت: جیم ریوز یک وکیل برای گروه غیر انتفاعی AMR برای Pensacola, Inc.

AMR در حال کار به سمت ساختمان چند کوچک خانه روستاها بین 12 تا 15 کوچک خانه هر در Escambia County است.

کوچک خانه انقلاب: کوچک خانه می تواند آسان تر برای ساخت در Escambia County

روستاها را شامل دفاتر و اتاق ملاقات که در آن شهروندان می توانند یاد بگیرند که در مورد زندگی پایه مهارت های مالی, کشف فرصت های شغلی و بهبود اقتصادی خود را در جدول رده بندی.

مگی دیویس کلی مشاور AMR و مجوز مددکار اجتماعی گفت: tiny صفحه اصلی جوامع ارائه منحصر به فرد گزینه مسکن برای افراد کم درآمد و نیروی کار خانواده است که آنها نمی در غیر این صورت دسترسی به.

"سنتی کم درآمد مسکن واحد ندارد و بسیاری از حریم خصوصی معمولا وجود دارد و می توان به عدم ایمنی. که لزوما همیشه مورد, اما آن اتفاق می افتد," دیویس گفت:. "این (جوامع در Escambia County) خواهد بود طراحی شده به منظور ارتقاء شأن و منزلت و ارزش افراد به طوری که آنها خود را منحصر به فرد فضای بلکه پیدا کردن که تعادل با ترویج حمایتی جامعه است."

مسکن مقرون به صرفه گزینه های جدید مسکن مقرون به صرفه پیچیده می تواند 96 پایین-اجاره آپارتمان به میلتون

جمعیت هدف برای خانه کوچک مستاجران, دیویس گفت: "کسانی که در حال گذراندن بیش از نیمی از درآمد خود را در اجاره است که می تواند منجر به مسکن ندارند. استطاعت کوچک خانه بدان معنی است که مستاجران را صرف 30 درصد یا کمتر از درآمد خود را اجاره.

"این جمعیت به طور کلی نیروی کار و کسانی که در معرض خطر بی خانمانی," دیویس گفت:. "به طوری که آنها ممکن است بی خانمان, اما آنها زندگی چک چک و تلاش برای پرداخت هزینه اجاره خود را و آنها نمی واجد شرایط به صورت سنتی HUD (ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری) مسکن و یا وجود چنین گسترده در لیست انتظار."

میلتون کوچک خانه فرمان است که میله میله به بحث گذاشته شود و برای تصویب نهایی در جولای 14 جلسه شورای شهر.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن