فن آوری تلفن همراه ممکن است حمایت از کودکان و نوجوانان یادگیری به رسمیت شناختن احساسات در عکس از چهره

یلدا T. Uhls | 2 ژوئن 2020 یلدا T. Uhls است کودک روانشناس و پژوهشگر دانشگاه UCLA که مطالعات چگونه رسانه ها ب

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

یلدا T. Uhls |

یلدا T. Uhls است کودک روانشناس و پژوهشگر دانشگاه UCLA که مطالعات چگونه رسانه ها بر کودکان است. او نویسنده کتاب "رسانه مادران و دیجیتال پدران: یک واقعیت نه ترس رویکرد به پدر و مادر در عصر دیجیتال است." این مقاله در ابتدا در ظاهر در گفتگو.

ضروری اجتماعی مهارت درک احساسات است. کودکان در مورد احساسات و حتی قبل از زبان با توجه به یک پرستار ، تماشای مردم در اطراف آنها کودکان فراهم می کند با حقایق ضروری برای بقا: چه کسی را دوست دارم من ؟ که باید به من بود از ترس است ؟

این روزها هر کس دیده می شود نوزادان و کودکان نو پا و پدر و مادر خود را با صفحه نمایش در چهره خود را. پس چگونه می تواند آنهایی که کمی گرفتن بحرانی در فرد و چهره به چهره تعامل آنها به شدت نیاز به در اوایل آن سال ؟

در عین حال در جهان امروز فقط در مورد هر کس با استفاده از دستگاه های برقراری ارتباط با دیگران و حتی چهره به چهره است. کودکان نو پا یادگیری از ویدئو چت با پدربزرگ و مادربزرگ خود و بلعیدن تصویر-محور رسانه های اجتماعی در سیستم عامل های مانند Instagram and Snapchat.

اگر به جای کوتاه قدی عاطفی مهارت های سنتی که از فرد در تعاملات ساعت بچه ها صرف خیره شدن به صفحه نمایش و به اشتراک گذاری عکس های سلفی با دوستان در واقع آنها را به خواندن احساسات در چهره?

همکاران من و من به تازگی در یک مطالعه منتشر شده در مجله Cyberpsychology رفتار و شبکه های که صفحه نمایش مبتنی بر ارتباطات به جای اینکه مانع یادگیری اجتماعی ممکن است به جای کمک به آن است.

چرا از آن مهم

معرفی آیفون در سال 2007 و iPad در سال 2010 به شدت تغییر اوایل محیط های یادگیری و تنظیم کردن یک دهه wringing دست در مورد زمان روی صفحه نمایش.

در مرکز دانش پژوهان & گوهای ما به دنبال درک چگونه رسانه ها تاثیر یادگیری در طول توئین و سال های نوجوانی. بدن در حال رشد از تحقیقات از انواع رشته های امتیاز به این سالها به عنوان یک زمان بسیار مهم اجتماعی و عاطفی یادگیری است. به عنوان اوایل نوجوانان کار در جهت دستیابی به استقلال از پدر و مادر خود آنها شروع به نگاه به همسالان و رسانه ها برای یادگیری در مورد جهان است.

به خصوص در زمان coronavirus حیاتی به درک که چگونه و چه کودکان یادگیری از رسانه های دیجیتال استفاده می کنند برای برقراری ارتباط مانند رسانه های اجتماعی و چت تصویری به منظور به حداکثر رساندن تاثیر مثبت روی صفحه نمایش زمان و به حداقل رساندن اثرات منفی.

چگونه ما این کار

ما با طراحی یک مطالعه برای آزمون این که آیا این افزایش در اوایل دوران کودکی زمان روی صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار توانایی های کودکان به خواندن نشانه عاطفی از حالات چهره است.

در سال 2017, ما نشان داد 56 کلاس ششم دانش آموزانی که متولد شد در سال 2006 عکس که آزمون توانایی خود را برای خواندن پایه احساسات و خواسته آنها برای شناسایی احساسات به تصویر کشیده. ما در مقایسه با این بچه ها' نمرات با کسانی که از قبل مطالعه انجام شده در سال 2012 که تا به حال آزمایش کلاس ششم دانش آموزانی که متولد شد و در سال 2001. در حالی که هر دو گروه حدود همان زمان تماشای تلویزیون و بازی های ویدئویی خود دستگاه مالکیت تغییر کرده بود. از 56 tweens در سال 2017, گروه, 44 گزارش داشتن قرص. ما تا به حال حتی نمی پرسید که سوال از گروه آزمایش در سال 2012 به دلیل قرص شد و هنوز هم نادر پس از آن.

برای ما تعجب دانش آموزان که با قرص و تلفن به ثمر رساند 40% بالاتر در این آزمون از دانش آموزان از پنج سال قبل. به عبارت دیگر آنها بهتر است در خواندن احساسات در عکس از سکس.

در جهان امروز افراد جوان استفاده از عکس ها و به طور فزاینده تصویری برای برقراری ارتباط است. با دوربین های در حال حاضر نصب شده بر روی هر دستگاه و افزایش بصری مبتنی بر ارتباطات ما گمان ما 2017 شرکت کنندگان تا به حال فرصت های بیشتر برای دیدن برقراری ارتباط و یادگیری غیرکلامی احساسات بیان شده در عکس از چهره نسبت به کودکان و نوجوانان از سال 2012.

در حالی که ما یک بهبود چشمگیر در خواندن نشانه عاطفی در عکس ما نمی دانیم که آیا این مهارت را اعمال می شود به خواندن احساسات در زندگی واقعی است.

چه بعدی

تکنولوژی همیشه در حال تحول و فقط مانند مطالعات که به بررسی چگونه بچه ها یاد بگیرند که از تلویزیون محققان نیاز به مطالعه و بررسی چگونگی افزایش قرار گرفتن در معرض, تصاویر, فیلم, بازی, و دیگر سیستم عامل های در حال ظهور برای ارتباطات تحت تاثیر افراد جوان است.

در طول این زمان از اجتماعی فاصله صفحه نمایش مبتنی بر ارتباطات ممکن است یکی از تنها راه های کودکان و نوجوانان می توانید معاشرت با دوستان خود. ما امیدواریم که یافته های ما به پدر و مادر صلح از ذهن است که کودکان و نوجوانان حداقل به نظر نمی رسد به از دست دادن این یکی خاص مهارت اجتماعی.

تحقیقات دیگر پشتیبانی از این مفهوم است. یک مطالعه اخیر نشان داد که نسل فعلی هیچ بدتر در مهارت های اجتماعی نسبت به قبل از آنهایی که حتی زمانی که در نظر گرفته توسط معلمان است.

حضوری و چهره به چهره تعامل است که هنوز استاندارد طلا برای درک احساسات است. اما شاید وجود یک پوشش نقره ای را به مردم به طور فزاینده ای با تکیه بر دستگاه های خود را برای برقراری ارتباط در طول زمان از coronavirus. بچه ها ممکن است بیرون آمدن از این همه گیر و حتی بهتر در شناسایی احساسات دیگران است.

The Conversation



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن