بیش از 100 قوانین جدید آمار کتاب در فلوریدا روز چهارشنبه. آیا شما آماده ؟

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 1, 2020تالاهاسی --- بیش از 100 قوانین جدید

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

تالاهاسی --- بیش از 100 قوانین جدید خواهد رسید کتاب جمعه از سال 2020 جلسه قانونی با مسائل اعم از گسترش مدرسه کوپن به افزایش جریمه برای شکار غیر قانونی خرس.

از 156 صورتحساب رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تا به حال به قانون امضا شده که از بعد از ظهر سه شنبه, 112, از جمله دولت جدید $92.2 میلیارد بودجه خواهد اثر را سه شنبه شروع دولت سال مالی.

اقدامات دیگر مانند بیل (SB 140) کمک خواهد کرد که به روشن راه را برای افرادی که به صورت قانونی تنظیم کردن آتش بازی در تاریخ 4 ژوئیه سال نو و روز سال نو, زمان اثر بلافاصله پس از امضا توسط DeSantis و یا مدت کوتاهی پس از آن.

در میان لوایح در نظر گرفتن اثر چهار شنبه:

بودجه و مالیات

--- HB 5001: رکورد $92.2 میلیارد افزایش بودجه عمومی و بودجه مدارس توسط $137 هر دانش آموز فراهم می کند و 3 درصد پرداخت افزایش حقوق برای کارکنان دولت. همچنین این مجموعه شامل 500 میلیون دلار برای افزایش معلم حقوق $625 میلیون دلار برای باتلاقی و دیگر آب-پروژه های مرتبط و 100 میلیون دلار برای فلوریدا برای همیشه لطفا برای حفاظت از برنامه.

--- HB 7097: A $47 میلیون مالیات بسته شامل یک جفت از فروش-مالیات "تعطیلات" با back-to-school خریداران قادر به اجتناب از پرداخت مالیات فروش از اوت. 7 از طریق Aug. 9 در لباس هزینه 60 دلار یا کمتر لوازم مدرسه هزینه $15 یا کمتر و در اولین 1.000 دلار هزینه از رایانه های شخصی. این لایحه همچنین شامل یک فاجعه-آمادگی تعطیلات مالیاتی که برگزار شد در اطراف ژوئن 1 شروع فصل طوفان.

مدارس

--- HB 7067: قانونگذاران در زمان یک سری از مراحل را به مدرسه افزایش, انتخاب, از جمله به طور چشمگیری گسترش توانمندسازی خانواده دانش کوپن برنامه. این برنامه که ایجاد شد در سال گذشته ارائه شده 17,724 کوپن به عنوان فوریه --- یک عدد است که قادر خواهد بود به پرش به بیش از 46,600 در طول 2020-2021 سال تحصیلی.

--- HB 641: همراه با 500 میلیون دلار در بودجه, این لایحه مجموعه صحنه را برای مدرسه و معلمان برای دریافت پرداخت را افزایش می دهد. آن را نیز از بین می برد بحث برانگیز بهترین و درخشان ترین معلم برنامه جایزه.

--- HB 1213: این لایحه منجر به مدرسه و یادگیری دانش آموزان در مورد 1920 اوکوئی روز انتخابات شورش است که درگیر حمله به ساکنان سیاه و نیاز به وزارت آموزش و پرورش به منظور توسعه و استانداردهای برنامه درسی برای آموزش هولوکاست و جنگ جهانی دوم.

--- HB 7011: فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی مورد نیاز خواهد بود را به یک سری از مراحل برای محافظت از دبیرستان ورزشکاران از رنج گرما سکته مغزی است. برای مثال انجمن را برای ایجاد شرایط لازم برای "خنک کننده مناطق" که می تواند شامل چیزهایی مانند آب سرد غوطه ور شدن در وان.

مراقبت های بهداشتی

--- HB 389: داروسازان قادر خواهد بود به بازی گسترش یافته و نقش مهمی در ارائه مراقبت های بهداشتی به بیماران است. در بخشی از آنها قادر خواهد بود برای ورود به "مشترک" توافق با پزشکان برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند آرتروز آسم مزمن انسدادی ریه, بیماری, دیابت نوع 2, HIV, ایدز و چاقی است. قوانین هنوز هم نیاز به نهایی برای انجام این لایحه است.

--- HB 607: تمرین های پیشرفته ثبت نام پرستاران را با اقتدار به عمل مستقل از پزشکان بالا از اولویت قانونی جلسه مجلس خوزه الیوا, R-میامی دریاچه.

--- SB 1344: این لایحه کمک خواهد کرد که روشن راه را برای ساختمان جدید "intermediate care" امکانات برای افراد با رشدی و معلولیت ذهنی.

--- SB 698: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را نمی خواهد بود قادر به انجام لگن امتحانات در زنان بدون اجازه نوشته شده است. اندازه گیری نیز به دنبال جلوگیری از سوء رفتار توسط پزشکان که ارائه درمان باروری.

--- HB 743: لایحه اصلاح یک 2019 قانون به معنای سرکوب سوء مصرف مواد مخدر با اجازه دادن به پزشکان مراقبت های بهداشتی به بحث در مورد غیر مخدر جایگزین با بيماران نمایندگان نه تنها بیماران. این اقدام نیز نیاز به پزشکان برای ارائه به مردم با دولت-انتشار جزوه در مصرف مواد مخدر.

محیط زیست

--- SB 172: متهم با انتقال به بلوک کلید غرب و دیگر دولت های محلی از اعمال ممنوعیت در انواع خاصی از کرم های ضدآفتاب حاوی مواد شیمیایی oxybenzone و octinoxate. کلید غرب تایید چنین ممنوعیت به دلیل نگرانی که این مواد شیمیایی می تواند آسیب های مرجانی است.

--- SB 712: لقب "پاک کردن آبراه عمل" این لایحه مجموعه قوانین جدید برای سپتیک تانک, افزایش جریمه برای تخلفات زیست محیطی و تحمیل الزامات مورد نیاز در کشاورزی کود.

--- HB 1061: قانونگذاران ایجاد طبیعت ساحل آبی حفظ, است که با هدف حفاظت از حدود 400000 هکتار از چمن دریا زیستگاه همراه Pasco, هرناندو و مرکبات شهرستانهای استان است. این حمایت شامل محدودیت در چنین چیزهایی به عنوان لایروبی, دیوار یا سد دریایی ساخت و ساز و فروش مستغرق زمین.

--- HB 327: افرادی که تجاوز کردن, فلوریدا, خرس سیاه و سفید در یک بسته فصل خواهد شد و در صورت افزایش مجازات است. شکار غیر قانونی ناشی حداقل در بخشی از این حیوانات کشته شدن خود را gallbladders. خرس صفرا ترشح شده توسط کبد و ذخیره شده در کیسه صفرا می تواند در صدها یا هزاران دلار در بازار سیاه که در آن این است که به ترویج به عنوان یک درمان برای مشکلات متعدد.

--- HB 659: عدم اجرای قانون و کارکنان دانشگاه فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون اجازه خواهد داشت به فعالیت هوایی هواپیماهای بدون سرنشین برای ریشه کن کردن تلاش های تهاجمی گیاهان و حیوانات در زمین های عمومی و فلوریدا خدمات جنگل قادر خواهد بود به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کاهش خطر آتش سوزی در اراضی عمومی.

مهاجرت

SB 664: همه دولت کارفرمایان --- مانند محلی و مدارس و دانشگاه ها و سازمان های دولتی --- و پیمانکاران مورد نیاز خواهد بود به استفاده از یک فدرال الکترونیکی سیستم شناخته شده به عنوان E-تایید, به بررسی وضعیت مهاجرت از کارگران جدید است.

حمل و نقل

--- HB 969: تحت اندازه گیری تا 5 میلیون دلار در سال خواهد بود و در کنار مجموعه ای از فلوریدا شاهراه سرمایه گذاری برای توسعه پهن باند زیرساخت به عنوان بخشی از پروژه به خار های جدید و یا گسترش تلفات جاده از ذغال سنگ شهرستان به گرجستان از مرز.

--- SB 7018: فلوریدا بخش حمل و نقل را طرح و ساخت مرحله بندی مناطق برای پاسخ اضطراری در امتداد شاهراه سیستم با اولویت در "استان ها با جمعیت 200000 نفر یا کمتر که در آن یک چند استفاده از کریدور از اهمیت منطقه ای واقع شده است." از جمله چند استفاده از دالان های جدید و یا توسعه یافته تلفات جاده مورد حمایت در سال گذشته توسط مجلس این اقدام نیز نیاز به خدمات عمومی کمیسیون برای کار با بخش حمل و نقل و وزارت جهاد کشاورزی و خدمات مصرفی به منظور توسعه خودرو الکتریکی ایستگاه های شارژ در امتداد بزرگراه دولت.

--- HB 971: دوچرخه برقی تنظيم خواهد شد در همان شیوه ای به عنوان پدال-طراحی دوچرخه به جای استفاده از وسایل نقلیه موتوری.

دادگاه/اجرای قانون

--- HB 199: اساسنامه محدودیت ها حذف خواهد شد در موارد باتری زمانی که قربانیان کمتر از 18 در زمان جنایات رخ داده است.

--- SB 1392: دادگاه تجدید نظر قضات زندگی می کنند که بیش از 50 مایل از دادگاه اجازه خواهد داشت به "جایگزین ستاد." این اقدام همچنین اجازه خواهد داد که قضات به بازپرداخت برای سفر بین مکان های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن