مادر تشکر ECSO برای استراحت در هوای سرد مورد قتل پسر التماس برای کمک به پیدا کردن مظنون

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 10:29 PM EDT مارس 15 سال 2020Donna Jones یاد دقیقا همان جایی که

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

Donna Jones یاد دقیقا همان جایی که او شنبه هنگامی که یک کارآگاه به نام او برای به اشتراک گذاشتن اخبار است که حکم بازداشت صادر شده بود در سال 2003 ناپدید شدن پسرش.

"زمانی که او به نام من تا به حال به نشستن. من در خانه بود. من در اتاق نشیمن من" جونز گفت. "من به او گفتم" من را به نشستن. خواهد به شما می گویند آن را یک بار دیگر برای من?'"

پسرش مارکوس باکره بود 24 سال در 8 مه سال 2003 هنگامی که او را به دوست خود و در زمان رانندگی به تلفن همراه است. او هرگز آن را به آلاباما و مادرش هرگز او را دوباره دیدم. بدن خود را شده است هرگز یافت و تحقیقات جنایی را به ناپدید شدن او باقی مانده یک مورد سرد برای 17 سال تا این هفته.

سرد مورد شکستن: ECSO جستجوها برای مرد مشکوک در سال 2003 قتل

حکم بازداشت صادر شده صادر شنبه اتهامات دیوید لاشا دیل, 39, با, قتل, مرگ مارکوس باکره. پیشرفت در تکنولوژی اجازه ردیابی مقادیر از شواهد DNA به تجزیه و تحلیل شود و مقامات وجود دارد گفت: علت احتمالی به گمان دیل به قتل رسانده بود ،

جونز به نام خود او در کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه شب در Westernmark پارک برای تشکر از Escambia County Sheriff را برای دادن شانس در نهایت به دریافت بسته شدن.

"این سخت است. آن سخت بوده است. من تا به حال برخی از روزها که من نمی خواهم به خارج شدن از تخت چون من نمی دانم که در آن کودک من بود در" جونز گفت: به جمعیت نیم دوجین ECSO نمایندگان و حدود 50 دوستان و بستگان. "من فقط بسیار سپاسگزار است که من به برخی از بسته شدن برخی از بسته شدن. من هنوز نمی دانم محل خود باقی مانده است."

دیل باقی مانده در بزرگ به عنوان جمعه و هر کسی با اطلاعات در مورد محل نگهداری او خواسته شده است تا با تماس سواحل خلیج فارس Crime Stoppers در 850-433-7867 یا Escambia County Sheriff را در 850-436-9620.

ECSO معاون تراشه سیمونز گفت: جمعیت جمعه که او نمی تواند ارائه بسیاری از جزئیات در مورد باز بررسی بود اما با به اشتراک گذاری اطلاعات چند.

او گفت: در آن زمان محققان تا سال 2007 — چهار سال پس از باکره رفت از دست رفته — برای پیدا کردن ماشین او داخل شده است. محققان یک "نمونه کوچک از خون" در ماشین اما آزمایش DNA تکنولوژی در آن زمان بود به اندازه کافی پیشرفته به تجزیه و تحلیل نمونه کوچک است.

"و سپس در سال 2020 ما تصمیم ما خواهد resubmit که DNA" سیمونز گفت. "که DNA نشان داد یک مقایسه آشنا مقايسه با آقای دیل که آخرین قطعه از پازل."

جونز التماس به جمعیت برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات آنها ممکن است در مورد دیل محل.

"آن را بیش از همه در حال حاضر," او گفت:. "وجود دارد هیچ نیازی نیست برای صحبت کردن با کلانتر و به آنها بگویید آنچه شما می دانید."

در حالی که پسر او را مورد هنوز بسته جونز گفت که او در زمان آسایش دانستن "کسی که در حال رفتن به باید پاسخگو برای آنچه که به فرزند من."

"او پدر چهار فرزند و سه نوه او از دست رفته است و همه از آن بیش از کسی حسادت unkindness, unhumanity," او گفت:. "و من فقط از خدا تشکر کنم و کلانتر و کارآگاهان که داده نشده تا در این مورد که نگهداری آن کار را تا زمانی که آنها را حل و فصل."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن